Deittimaailmassa rehottaa painosyrjintä.
Hesari.
Jos ihmiset eivät deittaile sellaisten ihmisten kanssa joita eivät halua, se on syrjintää.
Kommentit (147)
Deittailuun pitää saada samat säännöt kuin työnhakuun, eli kaikille anonyymi profiili ilman kuvaa eikä mitään painoindeksiä tai kiltteyden astetta saa kysyä.
Vierailija kirjoitti:
On niin paljon helpompi syyllistää muita kuin laihduttaa.
Eikö lihaville riitä toisia lihavia deittikumppaneita? Silloin kummankaan ei tarvitse laihduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Kun menette tapaamaan naista, otatte mukaan teidän asianajajanne, joka on sitten myös todistajana, jos tapaamistilanteessa tapahtuu laitonta syrjintää ja te viette tapahtuneen syrjinnän rikoksena oikeuteen, ja vaaditte teitä syrjinyttä naista tuomittavaksi Suomen lain mukaan.
Amerikkalainen miljardööri aloitti viestinsä rakastajattarelleen:
Rakas honey pupuseni ja arvoisat valamiehet!
Vierailija kirjoitti:
Vilkaisin sattumoisin erästä ylipainoista blogistia, joka kirjoittaa samasta ilmiöstä - tinderin fatfobiasta. Näillä hakusanoilla saa jokainen katsella googlesta.
Tämä nainen mm. kirjoitti itsekin, kuinka viehättyy timmikroppaisista, komeista miehistä. Ja lähes samaan hengenvetoon ihmettelee, kuinka Tinder-matcheja häviää, kun hän laittaa näkyviin "aistillisia kuvia" reisistään. Toisessa postauksessa hän ihmettelee, kuinka USA:ssa jopa 100 kg ylipainoiset naiset saavat hoikkia ja komeita miehiä helposti itselleen, ja Suomessa "jo muutaman kymmenen kilon ylipaino" saa (normaalipainoiset) miehet kääntymään pois.
Ja tiedoksi - myös tämä nainen tosiaan pääsi Tinder-treffeille, ja mitä ilmeisimmin ihan mukavan, tavallisen, suomalaisen miehen kanssa.
Ei pahalla, mutta ovatko nämä kehopositiiviset ihan realiteeteissa?
Lyhyesti: Eivät ole.
Lisäksi naisille ei saa mainita realiteeteista, koska heitä on kehuttu pikkutytöstä asti miten "maailman paras" hän on.
Mua aina harmittaa, kun tietyt ihmiset lokaa muidenkin maineen.
Itse olen ylipainoinen, olen ollut aina. Olen aina sen tiedostanut, että kaikkia ei läski vaan viehätä. Olen jopa kantapään kautta näitä asioita oppinut, kun olen saanut kipeitäkin pakkeja ja itse päätellyt sen johtuneen ulkonäöstäni. Jossain kohtaa laihdutin itseni melkein normaalipainoiseksi ja sain todella paljon enemmän miehiltä huomiota, mitä nyt taas saan, kun ylipainoa on kymmeniä kiloja.
En edes ymmärrä tätä kitinää, en mä haluais deittailla ketään muuta kuin sellaista ihmistä, joka viehättyisi musta, niin fyysisesti kuin henkisestikin. Ja sellainen tyyppi on sen kaiken etsimisen väärti.
Kuitenkin sitä toivoo, että kaikki kohtelisivat toisiaan hyvin ja itse ainakin arvostan, ettei kukaan sanonut päin naamaa, että et kelpaa koska olet läski. Se ei tee kellekään hyvää päinvastoin, monet ahdistuvat ja syövät kahta kauheammin.
Voi tsiisus näitä juttuja. Onko ihmiset tulleet ihan oikeasti hulluiksi lopultakin.