Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tuntuu paremmalta kuolla

Vierailija
05.11.2014 |

en vaan jaksa enää. kaikki menee päin vittua. ei oo työpaikkaa ei toiseen asteen koulutusta ei muijaa ei kavereita paitsi sekopää narkarit joiden kanssa ei kyllä kiinnosta olla enää. oon koukussa tupakkaan ja alkoholiakin on pakko saada joka ke pe ja la. rahapeleihin oon kans kiinni ja en saa yöllä unta. joka aamu ku herään päätä särkee rintaan sattuu ja vituttaa. ei vaan oo syytä enää nousta ylös sängystä. tuntuu että ois vaan parempi kuolla.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäys vielä ei tarvitse vastata. sen ku vaan purin pahaa oloa. Yritän NYT nukkua toivottavasti en herää enää huomenna.

Vierailija
2/19 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3 herää nyt kummiskii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää oli jotain 17..? Kurjaa että tuntuu tolta mutta se menee melko varmasti ohi kunhan jaksat odottaa parempia päiviä ja samalla tehdä elämästäsi mieleisen.

Vierailija
4/19 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asut Helsingissä, pk-seudulla tai muussa suurkaupungissa kuten Tampereella tai Turussa, siis Suomen mittakaavassa niin muuta pois sieltä ja hae esim. AMK-koulutukseen johonkin pienelle paikkakunnalle mieleisellesi alalle (ei mielellään media, taide tai matkailu-ala). Kasvukeskusten ulkopuolella jo huomattavan pienellä rahalla pääsee kiinni omaan asuntoon ja koulutuspaikkojakin on enemmän. Elämä on muutenkin pienillä paikkakunnilla rennompaa kun ei ole niin paljoa narkkeja ja kaikenlaista sosiaalista kilpailua.

Vierailija
5/19 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 00:24"]

Jos asut Helsingissä, pk-seudulla tai muussa suurkaupungissa kuten Tampereella tai Turussa, siis Suomen mittakaavassa niin muuta pois sieltä ja hae esim. AMK-koulutukseen johonkin pienelle paikkakunnalle mieleisellesi alalle (ei mielellään media, taide tai matkailu-ala). Kasvukeskusten ulkopuolella jo huomattavan pienellä rahalla pääsee kiinni omaan asuntoon ja koulutuspaikkojakin on enemmän. Elämä on muutenkin pienillä paikkakunnilla rennompaa kun ei ole niin paljoa narkkeja ja kaikenlaista sosiaalista kilpailua.

[/quote]

Ensin toki tarvitsee sen toisen asteen koulutuksen ja saada itsensä kuntoon. Muutto toiselle paikkakunnalle voi kyllä auttaa, jos sitä kautta pääsee irti vanhoista kuvioista. Hae apua, älä luovuta. Voimia.

Vierailija
6/19 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

uni ei taaskaan tullut. vituttaa. alan nyt taas pelaan pleikkaa. sama paska joka vitun öy. joo ja asun hämeenlinnassa vanhempien nurkissa ja oon ihan vasta täyttänyt 18. jos ees kiinnosti

Vierailija
7/19 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää paskaa. oon suunnitellut hyppääväni junan alle joulun jälkeen. en vaan kestä enään ens vuotta. pää hajoo. loppuu ainakin nää murheet.

Vierailija
8/19 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä jos kymmenen vuoden päästä sulla oiski onnellinen elämä: kaunis vaimo, mukava työ ja asiat hyvin. Kehitä itelles unelma. Sä tuut varmasti saamaan vielä mieleisen työpaikan tai opiskelupaikan. Unettomuus on kyllä helvetillinen vaiva... itse syön unettomuuteen mirtatsapiiniä. Erinomainen lääke unettomuuteen. Käy lääkärissä ja hanki lääke unettomuuteen! Oon ollu pohjalla ja melko samassa tilanteessa ku sä, mutta oon onnellinen että en luovuttanu koska asiat kyllä järjesty ja nyt oon vuosien päästä onnellinen. Asiat tulee vielä järjestymään, mä lupaan! Oot vielä tooosi nuori ja sulla on kaikki hyvä eessä päin :)

Vierailija
9/19 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halauksia sinne vielä!!

Vierailija
11/19 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovuttamalla häviää varmasti, elämä on lyhyt muutenkin. Katso mitä tulevaisuus tuo tullessaan, vaikuta siihen mihin voit ja kykenet. Ihminen joka ei luovuta ei ole häviäjä.

Vierailija
12/19 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos teille jotka yrittävät auttaa. tilannetta ei ainakaan helpota se et mun narkari frendit ei jätä mua rauhaan. uhkaavat hakata sairaala kuntoon jos en tule niiden piri kannabis lsd vitun bileisiin. ei oo munaa kieltäytyä.

Vierailija
13/19 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko kertoa piripääkaverien uhkauksista esimerkiksi vanhemmillesi tai oletko jo kertonut, että nämä ihmiset uhkaavat henkeäsi, jos yrität irtautua porukoista (tietävätkö, että otat uhkaukset tosissaan)? Ainakin meidän kotona tuollaisista uhkauksista olisi sisuunnuttu niin, että olisi laitettu poliisin numero speed dialiin ja laitettu vielä jotain kättä pidempää oven taakse jos tulevat rähisemään.

Jos lähdet niiden mukaan juhlimaan, niin pysy vaikka väkisin vesilinjalla - tuollaisessa porukassa ei varmasti kannata olla yhtään kännissä, etenkään jos muuttuu viinasta pahaksi suustaan, tai ylipäänsä onnettomuusaltis (huolehtisivatko yhtään jos kerran uhkailevatkin).

Vierailija
14/19 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen uskoontuloa ja muuttoa kauas toiselle paikkakunnalle eroon niistä narkkarikavereista. Harkitse edes. Olet kuitenkin jo täysi-ikäinen. Ja niille kavereille ei pidä kertoa, minne muutat. Osoite salaiseksi jne.

Vierailija
15/19 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tosiaan hoitaa unettomuusongelmaa jotenkin, vaikka hakemalla apteekista melatoniinia. Se on ainakin mulla hiukan selkiyttänyt ajatuksia, aiemmin en väsyneenä jaksanut keskittyä mihinkään ja kaikki oli senkin takia paskaa. Seuraavaksi olisi hyvä saada etäisyyttä noista huonoista piireistä, missä en mitään mullistavia neuvoja osaa valitettavasti antaa. Se muutto jonnekin muualle opiskelemaan varmaan toimisi.

Vierailija
16/19 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene muuten tosiaan lääkäriin paitsi unettomuudestasi, myös masennuksestasi: jos et voi muuttaa ympäristöäsi, niin kokeile parantaa omaa oloasi ennen kuin heität pyyhkeen kehään. Elämäkin näyttää ehkä hitusen valoisammalta, jos saa nukuttua kunnolla. Toisaalta ehkä osa unettomuudesta voi johtua tuosta alkoholista? Alkoholi kai tekee unen laadusta huonompaa ja ainakin itse ryypätessäni monta kertaa viikossa (samanikäisenä kuin sä, olen nyt 23) nukuin koko ajan sairaan huonosti. Itse join muuten elämäni ikävyyteen ja tylsyyteen silloin, olisiko sulla sama juttu?

Uuden sisällön hankkiminen elämään voisi ehkä auttaa, vaikka laimealta kuulostaakin, ja vielä useamman ongelman ratkaisisi maisemanvaihdos, esimerkiksi se edellä mainittu 2. asteen opiskelupaikka jostain kauempaa. Äläkä murehdi työpaikkaa vielä, keskity saamaan oman elämäsi perusta kuntoon niin jaksat sitten duuniakin joskus paremmin. Nyt on työttömänä paljon jengiä, jolla on jo työkokemustakin se 18 vuotta ja enemmänkin, eli työpaikka noin nuorena peruskoulutaustalla ei suinkaan ole itsestäänselvyys.

Ja naiset - no, ne taitavat tulla aikanaan jos ovat tullakseen. :) Nyt naiset varmasti aistivat, että sulla on kädet täynnä omien ongelmien kanssa ja eivät kiinnostu siksi. Siispä hoida itsesi kuntoon! Ja puhu tuntemuksistasi jollekin, yksin ei tarvitse jaksaa eikä varmasti jaksakaan. Kokeile ainakin kaikki keinot läpi, ennen kuin ajattelet yhtään enempää junia! Toivoo nro 14

Vierailija
17/19 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

14/17 pahoittelee rivinvaihdotonta mobiilipötkösotkua. Sori! :(

Vierailija
18/19 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 03:03"]

Suosittelen uskoontuloa ja muuttoa kauas toiselle paikkakunnalle eroon niistä narkkarikavereista. Harkitse edes. Olet kuitenkin jo täysi-ikäinen. Ja niille kavereille ei pidä kertoa, minne muutat. Osoite salaiseksi jne.

[/quote] Minä taas en suosittele uskoontuloa. Tai toki vaikka sitäkin, jos on yhtään sinne päin kallellaan. Jotenkin vaan tuntuu, ettei kohta 18 vee kauheesti ole jeesustelusta innoissaan.

Minä suosittelen panokaverin hakua netistä. Ajattelepas jotain kivaa 16-18 vuotiasta pimppinellaa, joka vois sulostuttaa sun iltojasi/öitäsi. Minun Porvoossa asuva kaveri on ihan koukussa nettideittailuun. On ihan tavallisen näköinen -tai no sen näköinen, ettei ole baarista panokavereita kauheesti saanu mukaansa- mutta netissä flaksi kuulemma natsaa!!!!

Ihan tavallisia nuoria sieltä kuulemma löytää. 

Lupaa mulle please, että nusaset ainakin muutaman kerran, ennen ku alat henkeäsi itteltäs riistämään! Eikä mitään haleja, vaan KUNNON SUIHINOTTO! =o

Vierailija
19/19 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen mä ainakin elämästä oon oppinut, ettei niistä piripäänisteistä ikinä ole mihinkään. Uhkailevat hakkaamisella, tappamisella tai sillä, että laittavat jonkun kaverin perään. Jos esimerkiksi et ole heille suuria summia velkaa rahaa, niin heistä ei kukaan tee mitään. Useimmilla on jo rikosrekisteri ja linna odottaa jos syytteitä tulee lisää. Miksi siis saada vakava syyte pahoinpitelystä vaan sen takia, ettei joku kaveri halua tulla bileisiin? Jos jostain ihmeen syystä joku piripää uskaltaakin tulla riehumaan syyttä, niin aika helposti niille vastaan pistää jos itse on tavallinen normaalipainoinen aikuinen mies. Laihat ja heikot pirinistit ei paljoa jaksa hanttiin pistää. Tietävätkö he missä sinä asut? Jos ei, niin vaihda puhelinnumero ja katkaise kaikki yhteydet. Tuollainen seura ei ainakaan paranna elämääsi mihinkään, päinvastoin. Itselläni meni 23 vuotta ennenkuin heräsin masennuksestani ja tajusin sen, että helvetti, mikään ei koskaan muutu jos en hae apua ja ala tekemään töitä onnellisuuden eteen. Tässä maailmassa kaikki pitää tehdä itse, kukaan ei tuu tekemään asioita sun puolesta. Olet vasta 18 ja sulla on elämää vielä paljon edessäsi. Sulla on edessäsi myös onnellinen ja mahtava tulevaisuus, jos itse päätät niin. Hae itsellesi apua ja vaihda paikkakuntaa.