Onko Kelassa nyt ruuhkaa
Odotan päätöstä, jonka arvioiduksi käsittelyajaksi on annettu kolme viikkoa. Nyt on mennyt jo viisi eikä mitään kuulu. Onko muillakin päätöksissä kestänyt?
Kommentit (8)
Minä hain viime kuussa työttömyyspäivärahaa, sanoivat käsittelyajaksi vähintään 4 viikkoa, ajattelin että voi perse.
Päätös tuli seuraavana päivänä.
Ihmettelin. Ehkä tapaukseni oli helppo. Ehtojen täyttyminen oli selvä, hakemuksen yhteydessä lähetin samalla vaadittavat liitteet; työsopparit, palkkalaskelma...
3 lisää että sähköisesti tein hakemuksen ja liitteiden lähettämisen.
Teitkö sinä ap? sen pitäisi nopeuttaa käsittelyaikaa.
Itse lähetin sähköisesti asumistukihakemuksen+liitteet neljä viikkoa sitten. Ei ole kuulunut vielä mitään. Kolme viikkoa arvioitu käsittelyaika tässäkin eli on näemmä ruuhkaa. Kiva odotella....
Tein sähköisesti ja ihan helppo homma pitäisi olla, ihan vain äitiyspäiväraha ja äitiyspakkaus jne.
Kaksi viikkoa myöhässä.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 13:18"]
Itse lähetin sähköisesti asumistukihakemuksen+liitteet neljä viikkoa sitten. Ei ole kuulunut vielä mitään. Kolme viikkoa arvioitu käsittelyaika tässäkin eli on näemmä ruuhkaa. Kiva odotella....
[/quote]
Minä kipaisin heittämässä asumistukikuoren Kelan eteistilan postilaatikkoon vajaa kaksi viikkoa sitten, tänään tuli päätös.
Hirveän erilaisia käsittelyaikoja. Mistä moinen?