Kuolen nauruun, poikaystäväni (pian ex) on ihan ääliö
Muutama kuukausi virallista seurustelua takana, vuoden olemme tunteneet. Juttelimme tänään syntyjä syviä, ja keskustelu kääntyi molempien entisiin suhteisiin. Mies kysyi mihin viimeisin suhteeni kaatui, ja minä kerroin että emme vain sopineet yhteen vaikka ex olikin oikein mukava mies. Kysyin sitten mieheltä saman, hän oli ollut sinkkuna noin vuoden ennen minun tapaamistani. Mies meni sitten paljastamaan, että hän oli suhteessa se, joka tuli jätetyksi, ja että hänellä on vielä tunteita exäänsä kohtaan. Ei tarkoittanut möläyttää tuota, mutta kun ilmeeni oli yhtä kysymysmerkkiä, niin ei voinut myöskään valehdella. Tämä meidän suhde on kuulemma miehen tapa edetä elämässään. Ex ei häntä enää halua, eikä hän halua olla sinkkukaan. Sen pitäisi olla ihan ok hänen mielestään.
Olin aika mykistynyt, mutta aika pian tein päätöksen että mies saa nyt lentävän lähdön. Aloitin uudestaan keskustelun ja sanoin että asia on nyt niin, että en ole niin epätoivoinen että ryhtyisin kenellekään laastariksi. Kaikkein hauskin hetki tuli tässä kohtaa, kun mies kehtasi vielä sanoa että oikeastaan tämä koko kriisi on minun syytäni, sillä itsehän menin asiaa kysymään :D Niin joo, olisihan se toki miehen kannalta mukavampaa ettei asia olisi tullut puheeksi, ja minä en vain tietäisi olevani hänelle sen ihanan exän korvike, kun yksinkään ei jaksa olla.
Olen jotenkin shokissa, ja tämä tulee varmasti vielä sattumaan ja lujaa, koska kuvittelin meidän olevan oikeasti rakastunut pari yhteisen taipaleensa alussa. Mutta jostain syystä tuo miehen idioottimaisuus naurattaa ihan järjettömästi, onneksi asia selvisi ennemmin eikä myöhemmin.
Huh, onneksi täällä voi avautua.
Kommentit (144)
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 00:08"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 00:03"]Ap. Oliko mies kenties insinööri tai peräti DI? Ovat nimittäin jokseenkin alikehittyneitä empatian ym. tunneasioiden osalta.
[/quote]
Insinööri...
-ap
[/quote]
Mun ex on DI. Ja jessus sitä vatulointia, kun mies ei tiedä mitä tuntee ja mitä haluaa. Onneksi on exä :D
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 02:36"]
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 02:07"]
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 23:15"]
Muutama kuukausi virallista seurustelua takana, vuoden olemme tunteneet. Juttelimme tänään syntyjä syviä, ja keskustelu kääntyi molempien entisiin suhteisiin. Mies kysyi mihin viimeisin suhteeni kaatui, ja minä kerroin että emme vain sopineet yhteen vaikka ex olikin oikein mukava mies. Kysyin sitten mieheltä saman, hän oli ollut sinkkuna noin vuoden ennen minun tapaamistani. Mies meni sitten paljastamaan, että hän oli suhteessa se, joka tuli jätetyksi, ja että hänellä on vielä tunteita exäänsä kohtaan. Ei tarkoittanut möläyttää tuota, mutta kun ilmeeni oli yhtä kysymysmerkkiä, niin ei voinut myöskään valehdella. Tämä meidän suhde on kuulemma miehen tapa edetä elämässään. Ex ei häntä enää halua, eikä hän halua olla sinkkukaan. Sen pitäisi olla ihan ok hänen mielestään.
Olin aika mykistynyt, mutta aika pian tein päätöksen että mies saa nyt lentävän lähdön. Aloitin uudestaan keskustelun ja sanoin että asia on nyt niin, että en ole niin epätoivoinen että ryhtyisin kenellekään laastariksi. Kaikkein hauskin hetki tuli tässä kohtaa, kun mies kehtasi vielä sanoa että oikeastaan tämä koko kriisi on minun syytäni, sillä itsehän menin asiaa kysymään :D Niin joo, olisihan se toki miehen kannalta mukavampaa ettei asia olisi tullut puheeksi, ja minä en vain tietäisi olevani hänelle sen ihanan exän korvike, kun yksinkään ei jaksa olla.
Olen jotenkin shokissa, ja tämä tulee varmasti vielä sattumaan ja lujaa, koska kuvittelin meidän olevan oikeasti rakastunut pari yhteisen taipaleensa alussa. Mutta jostain syystä tuo miehen idioottimaisuus naurattaa ihan järjettömästi, onneksi asia selvisi ennemmin eikä myöhemmin.
Huh, onneksi täällä voi avautua.
[/quote]
Ja ikää oli? Oma villi veikkaukseni on, että jossakin alle kahdenkymmenen.
Te olette seurustelleet pari kuukautta keskenänne ja nyt jo olet vaatimassa, että poikkis olisi unohtanut entisen elämänsä sinun vuoksesi. Kun näin ei olekaan, olet lemppaamassa häntä pois elämästäsi. Väität myös olevasi nauruun kuolemassa, mutta myöhemmin tunnustat olevasi ihan hajalla. Jos nyt tosiaankin jätät poikaystäväsi, teet todennäköisesti hänelle suuren palveluksen. Eihän kukaan jaksa moista draamakuningatarta pitemmän päälle. Teet niin äkkinäisiä johtopäätöksiä, että hieman hitaampaa hirvittää.
Kuules nyt tyttö. Vaikka sinä et pahemmin ajattelekaan entisiä poikakavereitasi, tämä sinun poikakaverisi ei ole samanlainen tuulitunneli vaan myöntää ihan rehellisesti, että kyllä - tunteita on yhä olemassa. Minne ne tunteet häviäisivät? Eivät minnekään. Jos on ollut ihan hyvä suhde, tietenkin sitä voi muistella lämpimästi jälkeenpäin. Tunteet kuitenkin haalistuvat ajan myötä. Varmaan niin on käynyt myös poikakaverillesi. Kysypä häneltä. Kysy, vieläkö hän rakastaa entistä tyttöystäväänsä yhtä palavasti kuin eron hetkellä vai ovatko tunteet sittenkin haalenneet yhtään.
Oen nainen ja sinua huomattavasti vanhempi. Todennäköisesti voisin olla äitisi tai isoäitisi. Säännölliseti muistelen entisiä suhteitani ja niiden huippuhetkiä. Saan tästä hyvän mielen. Muistelen intohimoisia tunteita, kun rakastin ja olin rakastettu. Erityisasemassa ovat ensimmäinen rakkauteni, ensimmäinen poikaystäväni ja se, joka vei neitsyyteni. Myös lasteni isälle suon ajoittain lämpimiä ajatuksia vielä katkeran eron jälkeenkin.
Enää en huolisi ketään heistä takaisin, tunteeni ovat haalistuneet vuosien kuluessa. Silloin nuorempana varmaan olisi ollut toisin. Jonkun heistä olisin voinut ottaakin takaisin silloin aikoinaan.
No niin, tyttö. Mietipä, mikä on tärkeysjärjestyksesi elämässä. Mieti myös, miksi kysyt kysymyksiä, joista voit saada rehellisiä vastauksia. Osaatko arvostaa poikakaverisi rehellisyyttä vai takerrutko lapsellisiin päähänpinttymiisi? Valinta on sinun.
[/quote]
Samaa mieltä
[/quote]
av-mammat täällä alapeukettelee totuuksia ja samaan aikaan itse roikkuvat suhteessa miehen kanssa johon tunteet ovat kadonneet jo vuosia sitten, jos niitä nyt ikinä ihan oikeasti koskaan olikaan...
Niin ja toivon sen miehen puolesta että ap tosiaankin laittaa suhteen poikki! nopeasti
Otat kuitenkin mieluummin sen riskin, että hän saattaisikin olla Se oikea, jonka päästät ylpeytesi ja pelkosi vuoksi menemään?
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 13:04"]
Otat kuitenkin mieluummin sen riskin, että hän saattaisikin olla Se oikea, jonka päästät ylpeytesi ja pelkosi vuoksi menemään?
[/quote]
Tuolla logiikalla kannattaa aina jäädä kuuntelemaan ja ymmärtämään ja toimimaan laastarina. En suosittele. Sen oikean tunnistavat molemmat, kun kohdalle osuu.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 13:04"]
[/quote]
En usko Siihen Oikeaan, uskon oikeisiin ihmisiin oikeissa elämäntilanteissa. Meidän elämäntilanteet eivät todellakaan sovi yhteen jos minä tavoittelen pysyvää, turvallista ja vakiintunutta suhdetta, ja mies elää menneisyydessä ja kaipaa lohduttajaa exän tilalle. Mistään ylpeydestä tässä ei ole kyse, vaan siitä että tuo ei ole oikea lähtökohta sellaiselle suhteelle, jota minä tavoittelen. Selvennän siis vielä kerran, että tällä miehellä on romanttisia tunteita exäänsä kohtaan, ja silloin hänen olisi parempi keskittää huomionsa exän takaisin saamiseen, eikä minun kanssani roikkumiseen. Minun kanssani ei exäänsä yhä kaipaava saa lupaa viettää aikaansa, etsin paremman parisuhteen mieluummin.
-ap
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 00:03"]
Ap. Oliko mies kenties insinööri tai peräti DI? Ovat nimittäin jokseenkin alikehittyneitä empatian ym. tunneasioiden osalta.
[/quote]
Juuri näin! Kyllä empaattinen ja tunneasioiden osalta kehittynyt ihminen pääsee exästä eroon sormia napsauttamalla! No ei helvetissä.
Itselläni meni kolme vuotta päästä yli 2,5 vuoden suhteesta, ja tuli siinä laastariakin ikävä kyllä käytettyä, mutta olenkin näitä parjattuja itkupillinaisia. Olen elänyt vihan, katkeruuden ja kaiken muunkin. Nykyään muistelen exää vain hyvällä. Ihanaa, kun on sovussa menneisyytensä kanssa.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 02:47"]
No mä en ainakaan helli mitään lämpimiä tunteita eksiäni kohtaan. Ovat kohdelleet mua huonosti, siksi eksiä ovatkin. Tosi naiivia olisi muistella "rakkauden" kohokohtia ja luuloteltua onnea. Oli vain hetken hurmaa ja hyväksikäyttöä ennen siirtymistä elämässään eteenpäin. Onneksi olen itsekin kyennyt jatkamaan ilman katkerien muistojen taakkaa.
[/quote]
Sinä elät nyt tuota vaihetta. Mitä vanhemmaksi tulet, sitä tärkeämmäksi huomaat pyrkimyksen päästä sopuun itsensä ja oman elämänsä kanssa. Siihen kuuluu, että näkee myös ne hyvät tunteet ja asiat omassa menneisyydessä. Juuri se on elämän jatkamista ilman katkeruutta. Onnea sille matkalle.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 13:16"]
No mä en ainakaan helli mitään lämpimiä tunteita eksiäni kohtaan. Ovat kohdelleet mua huonosti, siksi eksiä ovatkin. Tosi naiivia olisi muistella "rakkauden" kohokohtia ja luuloteltua onnea. Oli vain hetken hurmaa ja hyväksikäyttöä ennen siirtymistä elämässään eteenpäin. Onneksi olen itsekin kyennyt jatkamaan ilman katkerien muistojen taakkaa.
[/quote]
Sinä elät nyt tuota vaihetta. Mitä vanhemmaksi tulet, sitä tärkeämmäksi huomaat pyrkimyksen päästä sopuun itsensä ja oman elämänsä kanssa. Siihen kuuluu, että näkee myös ne hyvät tunteet ja asiat omassa menneisyydessä. Juuri se on elämän jatkamista ilman katkeruutta. Onnea sille matkalle.
[/quote]
Mikä sinä olet sanomaan muille, mitä heidän tulee tuntea ollakseen sovussa itsensä ja oman elämänsä kanssa? Jos itse haikailet exiesi perään ja vietät aikasi heitä miettien, älä tule neuvomaan ihmisiä, jotka ovat jättäneet exät kauas taakse eivätkä uhraa näille ajatuksiaan. Minusta jälkimmäinen tyyli on terveempi, kertoo siitä, että elämässä tapahtuu yhä edelleen.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 12:23"]
[/quote] Hah hah.... minunkin ex on DI. Säälittävän asiasta tekee se, että kun poikamme oli isä-vkl viettämässä hän sieltä tullessaan kertoi, että oli joutunut todistamaan riitaa joka koski ex-mieheni lompakossa olevaa sormusta. Se on kihlasormuksemme, jossa lukee minun nimeni ja kihlauspvm...... siis WOOOOOOT?
Olemme eronneet yli 7 vuotta sitten ja ex on naimisissa avioeromme syyn kanssa! Heillä on jo 2 yhteistä lastakin.....
Ilmankos hänen nykyinen eukkonsa vihaa minua kuin ruttoa. Ajattelin, että on joku lappalaisten traditio vihata ukon exää mutta täytyy sanoa, että nyt kyllä ymmärrän häntä.
Eikä vihaa varmaan laanuta sekään, että paneskelemme exän kanssa vieläkin. Me kun aikanaan seksiasiat yhdessä opeteltiin ja seksi välillämme vaan on niin loistavaa.
On se ollut kätevää, kun sinkkuna on voinut soittaa hyvälle rakastajalle ja palvelu on aina pelannut. Mutta että hän on vielä emotionaalisesti koukussa, on minulle yllätys.
[/quote] Jos asut Itä-Helsingissä taidan tietää kuka olet ! Olet todella kuvottava ämmä ! Käytät siskoni miestä hyväksesi ja vielä kerskut siitä täällä ! HÄPEÄ NARTTU !!!!!!
[/quote]Siis lappalaisia näkyy enemmänkin pyörivän Vauva-palstalla, kun tulee yläpeukkua ylläolevaan kommenttiin.
Siis HALOO! Tämä lappalaisemakko makasi MINUN AVIOVUOTEESSANI, MINUN MIEHENI KANSSA pari vuotta, ennen kuin asia tuli ilmi.
Nyt kun lappalaishuora saa maistaa omaa lääkettään, onkin paha mieli.
Peukuttakaapa vielä lappalaiset, niin nappaan mieheni takaisin. Olemme jo alustavasti puhuneet..... tai no mitäpä niitä täällä kertoilemaan...... Uskoakseni exä on oppinut läksynsä, eikä uskaltaisi enää pettää...
Ja siltä näyttää että exä kovasti haluaisi olla NYXÄ!
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 13:18"]
[/quote]
[/quote]
Mikä sinä olet sanomaan muille, mitä heidän tulee tuntea ollakseen sovussa itsensä ja oman elämänsä kanssa? Jos itse haikailet exiesi perään ja vietät aikasi heitä miettien, älä tule neuvomaan ihmisiä, jotka ovat jättäneet exät kauas taakse eivätkä uhraa näille ajatuksiaan. Minusta jälkimmäinen tyyli on terveempi, kertoo siitä, että elämässä tapahtuu yhä edelleen.
[/quote]
En haikaile kenenkään perään. Mutta elämänkokemus on opettanut minulle, että myös katkeruus ja viha ovat tunteita, ja se joka kokee niitä, on aika tiukasti kiinni exässään.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 13:38"]
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 13:18"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
En haikaile kenenkään perään. Mutta elämänkokemus on opettanut minulle, että myös katkeruus ja viha ovat tunteita, ja se joka kokee niitä, on aika tiukasti kiinni exässään.
[/quote]
Käsittääkseni tässä on tarkoitettu sitä, että exät eivät kuulu nykyiseen elämäntilanteeseen, joten heihin ei uhrata ajatuksia. Ei muistella hyvällä eikä pahalla, ei nimittäin muistella lainkaan.
Erot ovat menneet miten menivät ja tiivistäen voi sanoa, että paska tyyppi, hyvä kun katosi silmistä. Ei siinä ole katkeruutta minun mielestäni. Ei rakkauden vastakohta ole viha vaan välinpitämättömyys. Se on terve tunne niiden kohdalta, jotka ovat ollutta ja mennyttä eivätkä minkään arvoisia nykyisessä elämässä.
Itse olen naimisissa ja kahden lapsen äiti ja kokisin hieman outona muistella jotain nuoruuden poikaystäviä. Täysin turhia tapauksia! Mitäkö sitten mietin? Minä ajattelen miestäni, lapsiani, nykyisyyttä ja tulevaa. Antaa kuolleiden haudata kuolleensa.
Taas kunnon mammalogiikkaa: joko muistelet exiäsi lämmöllä tai olet katkera heitä kohtaan. :D Eiköhän tervepäisimmät meistä ole lähinnä välinpitämättömiä ja korkeintaan tulee pienimuotoinen puistatus, jos exä syystä tai toisesta juolahtaa mieleen. :D
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 13:34"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 12:23"]
[/quote] Hah hah.... minunkin ex on DI. Säälittävän asiasta tekee se, että kun poikamme oli isä-vkl viettämässä hän sieltä tullessaan kertoi, että oli joutunut todistamaan riitaa joka koski ex-mieheni lompakossa olevaa sormusta. Se on kihlasormuksemme, jossa lukee minun nimeni ja kihlauspvm...... siis WOOOOOOT?
Olemme eronneet yli 7 vuotta sitten ja ex on naimisissa avioeromme syyn kanssa! Heillä on jo 2 yhteistä lastakin.....
Ilmankos hänen nykyinen eukkonsa vihaa minua kuin ruttoa. Ajattelin, että on joku lappalaisten traditio vihata ukon exää mutta täytyy sanoa, että nyt kyllä ymmärrän häntä.
Eikä vihaa varmaan laanuta sekään, että paneskelemme exän kanssa vieläkin. Me kun aikanaan seksiasiat yhdessä opeteltiin ja seksi välillämme vaan on niin loistavaa.
On se ollut kätevää, kun sinkkuna on voinut soittaa hyvälle rakastajalle ja palvelu on aina pelannut. Mutta että hän on vielä emotionaalisesti koukussa, on minulle yllätys.
[/quote] Jos asut Itä-Helsingissä taidan tietää kuka olet ! Olet todella kuvottava ämmä ! Käytät siskoni miestä hyväksesi ja vielä kerskut siitä täällä ! HÄPEÄ NARTTU !!!!!!
[/quote]Siis lappalaisia näkyy enemmänkin pyörivän Vauva-palstalla, kun tulee yläpeukkua ylläolevaan kommenttiin.
Siis HALOO! Tämä lappalaisemakko makasi MINUN AVIOVUOTEESSANI, MINUN MIEHENI KANSSA pari vuotta, ennen kuin asia tuli ilmi.
Peukuttakaapa vielä lappalaiset, niin nappaan mieheni takaisin. Olemme jo alustavasti puhuneet..... tai no mitäpä niitä täällä kertoilemaan...... Uskoakseni exä on oppinut läksynsä, eikä uskaltaisi enää pettää...
[/quote]
Alapeukutan, koska en käsitä miksi haluat tuollaisen "miehen" takaisin. Olisit tyytyväinen, että pääsit eroon.
Minun ex vatuloi eron jälkeen 2 vuotta kahden naisen välillä, asui toisen kanssa ja toista tapaili. Aina välillä oli yhteydessä minuun että ei asiat mennyt kuten halusi ja on nyt varmaan tehnyt väärät valinnat. Sanoin että olen ihan väärä ihminen tässä keskustelemaan, yritä nyt päättää ja olla reilu. Minäkään en sinua huoli, suuttui tuosta. Insinööri. Sen jälkeen tavatessa on ollut pisteliäs. Hassua, niin katoaa lojaalisuus vaikka pitkäänkin tunnettu. Minä, minä, minä.. Ei kannata olla häilyvän miehen kansa, löysin onneni kun tiedän mitä haluan ja mieskin tietää. Päivitetään tilanne joka päivä ;)
[/quote] Mun ex on DI. Ja jessus sitä vatulointia, kun mies ei tiedä mitä tuntee ja mitä haluaa. Onneksi on exä :D
[/quote] VATULOINTI! Mikä loistava verbi. Tämä jää minun sanastooni! :-D
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 14:51"]
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 13:34"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 12:23"] [/quote] Hah hah.... minunkin ex on DI. Säälittävän asiasta tekee se, että kun poikamme oli isä-vkl viettämässä hän sieltä tullessaan kertoi, että oli joutunut todistamaan riitaa joka koski ex-mieheni lompakossa olevaa sormusta. Se on kihlasormuksemme, jossa lukee minun nimeni ja kihlauspvm...... siis WOOOOOOT? Olemme eronneet yli 7 vuotta sitten ja ex on naimisissa avioeromme syyn kanssa! Heillä on jo 2 yhteistä lastakin..... Ilmankos hänen nykyinen eukkonsa vihaa minua kuin ruttoa. Ajattelin, että on joku lappalaisten traditio vihata ukon exää mutta täytyy sanoa, että nyt kyllä ymmärrän häntä. Eikä vihaa varmaan laanuta sekään, että paneskelemme exän kanssa vieläkin. Me kun aikanaan seksiasiat yhdessä opeteltiin ja seksi välillämme vaan on niin loistavaa. On se ollut kätevää, kun sinkkuna on voinut soittaa hyvälle rakastajalle ja palvelu on aina pelannut. Mutta että hän on vielä emotionaalisesti koukussa, on minulle yllätys. [/quote] Jos asut Itä-Helsingissä taidan tietää kuka olet ! Olet todella kuvottava ämmä ! Käytät siskoni miestä hyväksesi ja vielä kerskut siitä täällä ! HÄPEÄ NARTTU !!!!!! [/quote]Siis lappalaisia näkyy enemmänkin pyörivän Vauva-palstalla, kun tulee yläpeukkua ylläolevaan kommenttiin. Siis HALOO! Tämä lappalaisemakko makasi MINUN AVIOVUOTEESSANI, MINUN MIEHENI KANSSA pari vuotta, ennen kuin asia tuli ilmi. Nyt kun lappalaishuora saa maistaa omaa lääkettään, onkin paha mieli. Peukuttakaapa vielä lappalaiset, niin nappaan mieheni takaisin. Olemme jo alustavasti puhuneet..... tai no mitäpä niitä täällä kertoilemaan...... Uskoakseni exä on oppinut läksynsä, eikä uskaltaisi enää pettää... Ja siltä näyttää että exä kovasti haluaisi olla NYXÄ! [/quote] Alapeukutan, koska en käsitä miksi haluat tuollaisen "miehen" takaisin. Olisit tyytyväinen, että pääsit eroon.
[/quote] Yhteinen lapsuus ja nuoruus. Yhteiset kaverit. Vanhempamme lomailevat edelleen yhdessä. Yhteinen lapsi. Yli 10 vuotta yhteiselämää..... Exän tekemä VIRHE on todellakin ollut iso, muttei ehkä korjaamaton.
Aika näyttää.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 16:28"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 14:51"]
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 13:34"][quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 12:23"] [/quote] Hah hah.... minunkin ex on DI. Säälittävän asiasta tekee se, että kun poikamme oli isä-vkl viettämässä hän sieltä tullessaan kertoi, että oli joutunut todistamaan riitaa joka koski ex-mieheni lompakossa olevaa sormusta. Se on kihlasormuksemme, jossa lukee minun nimeni ja kihlauspvm...... siis WOOOOOOT? Olemme eronneet yli 7 vuotta sitten ja ex on naimisissa avioeromme syyn kanssa! Heillä on jo 2 yhteistä lastakin..... Ilmankos hänen nykyinen eukkonsa vihaa minua kuin ruttoa. Ajattelin, että on joku lappalaisten traditio vihata ukon exää mutta täytyy sanoa, että nyt kyllä ymmärrän häntä. Eikä vihaa varmaan laanuta sekään, että paneskelemme exän kanssa vieläkin. Me kun aikanaan seksiasiat yhdessä opeteltiin ja seksi välillämme vaan on niin loistavaa. On se ollut kätevää, kun sinkkuna on voinut soittaa hyvälle rakastajalle ja palvelu on aina pelannut. Mutta että hän on vielä emotionaalisesti koukussa, on minulle yllätys. [/quote] Jos asut Itä-Helsingissä taidan tietää kuka olet ! Olet todella kuvottava ämmä ! Käytät siskoni miestä hyväksesi ja vielä kerskut siitä täällä ! HÄPEÄ NARTTU !!!!!! [/quote]Siis lappalaisia näkyy enemmänkin pyörivän Vauva-palstalla, kun tulee yläpeukkua ylläolevaan kommenttiin. Siis HALOO! Tämä lappalaisemakko makasi MINUN AVIOVUOTEESSANI, MINUN MIEHENI KANSSA pari vuotta, ennen kuin asia tuli ilmi. Nyt kun lappalaishuora saa maistaa omaa lääkettään, onkin paha mieli. Peukuttakaapa vielä lappalaiset, niin nappaan mieheni takaisin. Olemme jo alustavasti puhuneet..... tai no mitäpä niitä täällä kertoilemaan...... Uskoakseni exä on oppinut läksynsä, eikä uskaltaisi enää pettää... Ja siltä näyttää että exä kovasti haluaisi olla NYXÄ! [/quote] Alapeukutan, koska en käsitä miksi haluat tuollaisen "miehen" takaisin. Olisit tyytyväinen, että pääsit eroon.
[/quote] Yhteinen lapsuus ja nuoruus. Yhteiset kaverit. Vanhempamme lomailevat edelleen yhdessä. Yhteinen lapsi. Yli 10 vuotta yhteiselämää..... Exän tekemä VIRHE on todellakin ollut iso, muttei ehkä korjaamaton.
Aika näyttää.
[/quote]
Mutta vaikka palaisittekin yhteen, niin miehellähän on jo lapsia uudesta suhteesta. Eli se nainenkin kuuluisi aina teidän elämään.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 14:17"]
Taas kunnon mammalogiikkaa: joko muistelet exiäsi lämmöllä tai olet katkera heitä kohtaan. :D Eiköhän tervepäisimmät meistä ole lähinnä välinpitämättömiä ja korkeintaan tulee pienimuotoinen puistatus, jos exä syystä tai toisesta juolahtaa mieleen. :D
[/quote]
No juuri näin, kiitos! :D
Tää yks kommentoija varmaan selailee iltaisin valokuva-albumiaan, johon on kerännyt "ne kaikki kauniit muistot", yhteiset lomakuvat sun muut hempeilyt eksän kanssa. "Voi, se oli ihanaa aikaa". :DDD Minua ei kiinnosta pätkän vertaa katsella jonkun menneen ukon pärstää edes kuvassa. Ja tämän sanon ilman Pienintäkään Katkeruuden häivää. Jotkut meistä vaan ovat tajunneet, että Elämä on tässä ja nyt. Ja katse kohti tulevaisuutta.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 16:54"]
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 14:17"]
[/quote]
No juuri näin, kiitos! :D
Tää yks kommentoija varmaan selailee iltaisin valokuva-albumiaan, johon on kerännyt "ne kaikki kauniit muistot", yhteiset lomakuvat sun muut hempeilyt eksän kanssa. "Voi, se oli ihanaa aikaa". :DDD Minua ei kiinnosta pätkän vertaa katsella jonkun menneen ukon pärstää edes kuvassa. Ja tämän sanon ilman Pienintäkään Katkeruuden häivää. Jotkut meistä vaan ovat tajunneet, että Elämä on tässä ja nyt. Ja katse kohti tulevaisuutta.
[/quote]
Sanoisin pikemminkin, että elän onnellista elämää elämäni miehen kanssa. Mutta joskus selaan todellakin vanhoja valokuvia, hymyilen ja mietin että olipa tyhmää tuhlata monta vuotta elämästään ajatellen exää "paskana jätkänä". Ajattelen, että olimme molemmat melkoisia lapsia, ja teimme kumpikin virheitä, mutta että silloin ja siinä hetkessä hän oli minulle se ainoa mahdollinen valinta. Ajattelen, että toivottavasti hän on onnellinen siellä jossakin, ja käännän sivua.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 13:34"]
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 12:23"]
[/quote]
Ja sinulle kelpaisi takaisin tuollainen tuplapettäjä, ei kenellekään uskollinen? Kumma nainen.