Emätinorgasmi oli pettymys
Laitoin tuonne seksi-palstalle tämän, mutta hiljaista on. En sinänsä odota vastauksia, mutta jos joku tuntee että aihe koskettaa, niin kiva olisi kuulla. Eli siis:
Olen luullut etten voi saada emätinorgasmia, kun en sitä tähän mennessä (34v.) ole kenenkään kanssa saanut. Klitorisorgasmini ovat voimakkaita, vartaloa vavisuttavia ja todella rentouttavia. Ihania ;)
Tänään masturboidessani olin tosi kiihottunut ja tuntui, että nyt voisi onnistua. En koko aikana koskenut klittaan vaan sain orgasmin ihan vaan dildolla. Näin ei ole siis ikinä tapahtunut. Mutta mikä pettymys se oli! En edes tiedä mihin vertaisin. Sain, mutta se oli tosi laimeaa verrattuna klitorisorgasmiin.
Harmittaa, koska ennen olin ajatellut että ehkä joskus saan panemalla vaan ja miten ihanaa se olisi kun ei tarvitsisi miettiä että missä asennossa saa hinkattua parhaiten. Miehillekin ehkä mukavampaa. En tiedä. Tuntuu vaan, että olen vaivaksi kun pitää niin tarkkaan miettiä hyvää asentoa.
Kommentit (7)
parhaita on sellaiset sekä-että -tyyppiset
Juu, mulla on sama.
Toinen pettymys oli suihkuorgasmi. Kauhealla vaivalla räpelsin sellaisen ja ihan turhan takia!
Minä ja näppärä sormeni jatketaan herkkuhetkiämme. ;D
Joo, kyllä tajunnanräjäyttävä O tulee siitä että sekä klitoris että emätin kuin myös peppu saa stimulaatiota. Hyvä ettei taju lähde.
Mua vähän harmittaa se etten saa suuseksillä, kun yleensä kaikki tuntuu hehkuttavan sitä miten se on ihanaa. Kyllä se ihan hyvältä tuntuu mutta en vain saa siitä tarpeeksi irti. Se on mun "emätinorgasmipettymys". Ihan normi paneminen on parasta, omin sormin avustettuna. Mutta ei mua oikeasti hirveesti harmita. Aika pieni asia elämässä.
Nehän voimakkuudet vaihtelee. Ei ainakaan minulla ole aina samanlainen. Yleensä eka on laimeampi, myöhemmät muuttuu todella intensiiviseksi ja koknaisvaltaisemmaksi. Klitalla ja/tai ilman. Mieliala vaikuttaa myös. Joskus saan orgasmin koskematta mihinkään alapäässä, pelkästään juoksemalla. Mikä orgasmi se sitten on?
Mulla on aina eka orkku voimakkain. Saan tosi helposti ja sen jälkeen joskus alapää tulee kosketusaraksi eikä seksiä voi jatkaa. Joskus onnistuu jatkaa ja saan toisenkin kerran mutta se on aina semmonen jälkijäristys. En tiiä oonko ollut entisessä elämässä mies, koska mun pitää yleensä pidätellä ja pyytää miestäkin oottamaan.. Yleensä mies tuntee kun mulla alkaa tulla ja laukeaa yhtä aikaa. Mutta melko nopeaa toimintaa meillä on :D No mä yritän harjotella pitkättämistä. Hulluinta tässä on se että nuorempana en saanut, en sitten millään ja luulin etten koskaan sais orgasmia.
Miksi suotta murehtia miten saa, jos kuitenkin saa. Jotkut ei saa koskaan. Itse saan orkun myös mm. niin että ei kosketa ollenkaan emätimeen vaan klitorikseen ja anukseen. Joskus oon saanut emätin orgasmin mutta ei se hirveesti jaksa innostaa, kun klitoriksen kans se vaan on miljoona kertaa parempi. Vähän kuin vertais ilotulitusta ja tähtisädetikkua. Meillä ainakin mies nauttii siitä kun minä nautin, ei se välitä vaikka pitäis asentoa ja kulmaa säätää.