Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hjallis on ostanut Joelille ja Jannille 830 000€ maksavan merenrantatontin

Vierailija
20.09.2021 |

Jonne nuoripari rakennuttaa hulppean kotitalon itselleen. Kyllä nyt Jannin kelpaa. 👍

https://www.seiska.fi/kotimaa/paljastavat-kuvat-julki-tahan-nousee-jann…

Kommentit (644)

Vierailija
601/644 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuuko Roykin samalla alueella? Missäs Amanda asuu? 

Samalla rannalla vierekkäin mummi, rolle, Hjallis, niiden sisko ja kohta jolle. En tiedä onko muitakin sukulaisia vielä.

ensiksi mainittu asuu Sipoonrannassa missä asuu Leena ja Merikukkakin.

Täh? Asuuko lespo Merikukka vaimonsa kanssa Sipoonrannassa, Hjalliksen taloissa? Ja härskisti Leenan avioliiton rikkonut Leena myös? Itse en sietäisi toista naista, avioliittoni ja perheeni tuohajaa lähimaillanikaan. EI SITTEN MILLÄÄN MUOTOA!!! 

Vierailija
602/644 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalla rannalla vierekkäin mummi, rolle, Hjallis, niiden sisko ja kohta jolle. En tiedä onko muitakin sukulaisia vielä.

Täh? Asuuko lespo Merikukka vaimonsa kanssa Sipoonrannassa, Hjalliksen taloissa? Ja härskisti Leenan avioliiton rikkonut Leena myös? Itse en sietäisi toista naista, avioliittoni ja perheeni tuohajaa lähimaillanikaan. EI SITTEN MILLÄÄN MUOTOA!!! 

Vanha sanonta, "sen lauluja laulat jonka leipää syöt" pitää siis paikkansa.

Me suomalaiset taas syömme kohta niitä murusia jotka EU:n pöydistä sattuu ylijäämään, meille tippumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
603/644 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka huolehtii lahjaveron maksusta!!

Vierailija
604/644 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallista, jos nainen sanoo, että ei halua lapsia niin muut akat heti, että: Kyllä se mieli siitä vielä muuttuu. Itse ovat paskavaippakurimuksessa niin sinne pitäisi kaikkien muidenkin joutua.

Janni siis sanoi haastattelussa, että ennen Joelia hän ei kuvitellut haluavansa lapsia. Parisuhde muuttaa mielipiteitä. No big deal.

Vierailija
605/644 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollelle pisteet, että on Jannin kanssa syövästä huolimatta. Kaikki ei olisi.

Mitä tarkoitat? Jannin syöpä leikattiin, ei kemoa, ei hoitoja. Kyseessä ei ollut edes ulkonäköön vaikuttava leikkaus. Eli mitä pisteitä olet Jollelle tässä yhteydessä jakamassa?

Vierailija
606/644 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummallista, jos nainen sanoo, että ei halua lapsia niin muut akat heti, että: Kyllä se mieli siitä vielä muuttuu. Itse ovat paskavaippakurimuksessa niin sinne pitäisi kaikkien muidenkin joutua.

Janni siis sanoi haastattelussa, että ennen Joelia hän ei kuvitellut haluavansa lapsia. Parisuhde muuttaa mielipiteitä. No big deal.

Aika tavallista muuten. Itsellänikin 2 kaveria, jotka muuttivat mieltään asian suhteen.

Vierailija
607/644 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

keiju kirjoitti:

Kuka huolehtii lahjaveron maksusta!!

Tässä tapauksessa ei kukaan, kun tontin omistusoikeus ei ole siirtynyt eli mitään ei ole lahjoitettu. Niissä tapauksissa, joissa lahjoitetaan, niin yleensä lahjan saaja.

En ymmärrä miksi täällä jankataan lahjaverosta, kun ei ole lahjoitusta. Kyllä minäkin olen ajatellut, että lapsemme saavat aikuisena rakentaa meidän maille jos rakennusoikeus kunnan puolelta järjestyy.

Vierailija
608/644 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janni itsekin tienaa mukavasti somettamalla ja entistä enemmän saa rahhaa kun alkaa talo projekti, mainostaa tuotteita. Saa nopeasti oman osansa talosta maksettua. Tontti on Hjalliksen. 

Vierailija
609/644 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso talo tulee, yli 200 neliötä. Tietenkin rantasauna sun muut herkut. 

Vierailija
610/644 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janni itsekin tienaa mukavasti somettamalla ja entistä enemmän saa rahhaa kun alkaa talo projekti, mainostaa tuotteita. Saa nopeasti oman osansa talosta maksettua. Tontti on Hjalliksen. 

Janni taitaa tienata enemmän kuin Jolle.

Vierailija
611/644 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jippii! Kohta häät ja sittenpä jo pikku-Harkimon töppöset vilistää Sipoon plantaasilla😍

Tätähän Hjallis luonnollisesti toivoo; lapsenlapsia.

Ei ihme, että osti tontinkin vierestä.

Yksi tuttu vanha suomenruotsalaispappa yritti parittaa minulle lapsenlastaan ja kun ei onnistunut, huusi minulle tuohtuneena että ”mä haluan sut sukuun ja lapsenlapsenlapsia!” :D

Omakin isäni on sellainen, että järjestelee mielellään jälkipolvien asioita.

Musta Janni on jossain naistenlehden haastattelussa sanonut, ettei halua lapsia. 

Kyllä ne on nyt hankittava kun niistä on etukäteen maksukin saatu.

Vierailija
612/644 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jippii! Kohta häät ja sittenpä jo pikku-Harkimon töppöset vilistää Sipoon plantaasilla😍

Yksi tuttu vanha suomenruotsalaispappa yritti parittaa minulle lapsenlastaan ja kun ei onnistunut, huusi minulle tuohtuneena että ”mä haluan sut sukuun ja lapsenlapsenlapsia!” :D

Musta Janni on jossain naistenlehden haastattelussa sanonut, ettei halua lapsia. 

Kyllä ne on nyt hankittava kun niistä on etukäteen maksukin saatu.

Höpön löpön. Kertonut myös, että mieli muuttui Jollen myötä.

Vierailija
613/644 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ostitko itselleen jälkeläisiä mieleiseltä miniältä? Sen verran pelimies, että jätti talon rakennuksen parille, katselee miten sujuu ja antaa sitten lisä rahaa, jos ahkera miniä.

Vierailija
614/644 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko kenellekään muulle tuosta turaparrasta mieleen koira?

Hyvä se parta on. Peittää perintöleuan.

Minkä leuan, kätkee leuattomuuden.

Vierailija
615/644 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höh, väitättekö, että olisitte ostamatta lapsillenne, jos varat riittäisivät? Minä ainakin ostaisin omilleni vaikka kuun taivaalta. Ja tähdetkin.

Ostais ne, mutta ku ei oo rahaa. Jokainen tähän ketjuun negatiivisesti kommentoinu asuu kerrostalossa vuokralla ja äänestää demareita että kaikki muutki joutuis asumaan samanlaises kurjuudessa.

Öö, asun rivarissa ja äänestin kokoomusta ja asunto on velaton, sekä omistan suht ison osakesalkun. Mutta olen ihan itse kaiken rahan tienannut työnteolla. Ei ole kultalusikka perseessä ollut valmiiksi. Mikä Jolle on muuten koulutukseltaan tai ammatiltaan?

Vierailija
616/644 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ostitko itselleen jälkeläisiä mieleiseltä miniältä? Sen verran pelimies, että jätti talon rakennuksen parille, katselee miten sujuu ja antaa sitten lisä rahaa, jos ahkera miniä.

Jannin tienestit olivat paremmat mitä Hjalliksen pojan. 

Vierailija
617/644 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää olko huolissanne kyllä siihen merenrantatontille nousee yli 200 neliön lukaali kaikilla herkuilla. 

Vierailija
618/644 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieli voi muuttua, kun löytyy se oikea kumppani. Eksän kanssa emme kumpikaan halunneet lapsia, mutta niin vain eksän mieli muuttui, kun lopulta kohtasi sen oikean rakkauden. 

Olette te outoa sakkia, nyt jo pidätte totena, että Hjallis haluaa lapsenlapsia ja että jotenkin painostaa pariskuntaa niitä hankkimaan.

Höpsistä, Hjallis on sen oloinen ihminen, että tekee lastensa eteen kaiken ja tukee mutta taatusti ei yritä sanella heidän elämäänsä. Hän on itse kulkenut omia polkujaan ja taatusti sallii lapsilleen saman.

Näin varmaan on. Hjallis on harvinaisen järkevä ihminen. Vaikuttaa myös hyväsydämiseltä.

Vierailija
619/644 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

merikukan kanssa lapsi niin se ei oo Leenan asia vaan lapsen isän. Todennäköisesti ovat ihan hyvissä väleissä Merikukka ja Leena. 

Vierailija
620/644 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En uskaltaisi pienten lasten kanssa asua ihan veden äärellä. Vanhempana hieno paikka asua mutta pikkulapsivaiheessa ihan kauhea.

Oletan, että lapsia on heillekin tulossa joskus.

Onhan Suomessa iät ja ajat asuttu järvien rannalla. Minäkin 4 lapsen kanssa. Naapurissakin lapsia mekin asumme tässä jo neljännessä polvessa. Ainoat hukkuneet, jotka tiedän täällä ovat kuuskymppisiä pilkkimiehiä.

Järvi lähellä oon minäkin kasvanut ja ei hukuttu .

Moni on hukkunut. He eivät ole täällä kertomassa siitä.

koko kylässä en muista hukkuneen kun aikuisen miehen sepa-alus auki ja humalassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi