Hjallis on ostanut Joelille ja Jannille 830 000€ maksavan merenrantatontin
Jonne nuoripari rakennuttaa hulppean kotitalon itselleen. Kyllä nyt Jannin kelpaa. 👍
https://www.seiska.fi/kotimaa/paljastavat-kuvat-julki-tahan-nousee-jann…
Kommentit (644)
Janni esittää toiveita mitä haluaa taloon yhdessä Joelin kanssa. Siinä sitä onkin projektia.
Mitä täällä on haukuttu, jere kara lahtea jani husia ja hjalista!
Kateel lisisa!
Sama tyyppi on nyt jostain syystä suivaantunut tähän hommaan kun urakoi joka puolella nettiä näitä jolle sitä ja tätä - aloituksia.
Onko joku katkera ja kateellinen vai vaan mielenterveys katkolla?
Normi ihminen ei ole noin katkera tuntemattomalle.
Jolea ei haukuta, se on selvä! Normi ihminen on oikeasti lähtö kohtaisesti kara lahti fani, siitä lähtö kohdasta aloitetaan!
Katkerat valittaa meille moni taitoisille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höh, väitättekö, että olisitte ostamatta lapsillenne, jos varat riittäisivät? Minä ainakin ostaisin omilleni vaikka kuun taivaalta. Ja tähdetkin.
Ostais ne, mutta ku ei oo rahaa. Jokainen tähän ketjuun negatiivisesti kommentoinu asuu kerrostalossa vuokralla ja äänestää demareita että kaikki muutki joutuis asumaan samanlaises kurjuudessa.
Öö, asun rivarissa ja äänestin kokoomusta ja asunto on velaton, sekä omistan suht ison osakesalkun. Mutta olen ihan itse kaiken rahan tienannut työnteolla. Ei ole kultalusikka perseessä ollut valmiiksi. Mikä Jolle on muuten koulutukseltaan tai ammatiltaan?
pyrkinyt Hankenille mutta ei ilmeisesti oo päässyt. Kävikö sen Viron kauppakorkean stadissa? Janni yo ja liikunnanohjaaja koulutus muistaakseni.
Hjallis ei olisi mitä tahansa silikonibimboa hyväksynyt miniäksi mutta Janni on saanut hyväksynnän, reipas, sportti, hauska, sanavalmis ja tienaa mukavasti somettamalla.
Vierailija kirjoitti:
Hjallis ei olisi mitä tahansa silikonibimboa hyväksynyt miniäksi mutta Janni on saanut hyväksynnän, reipas, sportti, hauska, sanavalmis ja tienaa mukavasti somettamalla.
Ja Jannin kans voi jutella vaikka siitä, kuinka Afrikan reissulla meinasi sinisten tablettien käyttö karata käsistä.
Tai vaikka avaruusteknologiasta. ;)
Vierailija kirjoitti:
Älkää olko huolissanne kyllä siihen merenrantatontille nousee yli 200 neliön lukaali kaikilla herkuilla.
Itse en kyllä olis puutaloa rakennuttanut, kun on noin hulppea tontti. Kunnon kivitalo tuohon olis sopinut.
Kyllä Jannin passaa, ei oo rahasta puutetta ja itsekin ansaitsee suht paljon.
Parin vuoden päästä luetaan erosta.
Nyt kun olette puineet lahjaveroasian loppuun, niin miettikääpä jos Hjalliksen bisnekset sakkaa ja joutuu myymään ankarassa rahapulassa tonttinsa. Miten sitten talolle käy? Taitaa mennä yöunet tätä miettiessä.🤔
Vierailija kirjoitti:
Janni esittää toiveita mitä haluaa taloon yhdessä Joelin kanssa. Siinä sitä onkin projektia.
Varmaan miehen haluaisi, jos lapsia meinaa saada. Tai sitten keinohedelmöityksellä.
Voin sanoa olevani kateellinen tuosta vauraudesta. Mun vanhemmat aikoinaan ostivat mulle ja puolisolleni 30000e tontin. Tiedän toki, että se on paljon enemmän kuin monella muulla, mutta silti ihan eri sfääreissä kuin Harrylla.
Täällä tyhmä kokkare heittää noita kateuskommenttejaan, tai wannabe-kokkare hän oikeasti on.
Vierailija kirjoitti:
Voin sanoa olevani kateellinen tuosta vauraudesta. Mun vanhemmat aikoinaan ostivat mulle ja puolisolleni 30000e tontin. Tiedän toki, että se on paljon enemmän kuin monella muulla, mutta silti ihan eri sfääreissä kuin Harrylla.
On tuokin tosiaan 30 000 euroa enemmän kuin mitä moni meistä odottaa. Itselleni on aivan vieras ajatus, että vanhempani järjestäisivät tontin. Toisaalta varmasti järjestäisivät, jos heillä olisi siihen varaa, ja niin itsekin jälkikasvulle, jos sellainen tilanne ja mahdollista. Hyvä uutinen on myös se, että Suomessa on kv. vertailussa älyttömän helppo kenen tahansa ahkerasti opiskelemalla edetä yhteiskunnallisessa asemassa, kun opiskelu on käytännössä ilmaista käyttäjälle, veronmaksajien piikkiin, eli jos haluaa tällaista vaurautta, kannattaa opiskella/kannustaa lapsiaan opiskelemaan, ja tulevaisuudessa voi olla itse tai oma lapsi se, joka pystyy järjestämään tontin halutessaan. Itselläni ei ole paljonkaan perintöä tulossa, mutta kotini oli hyvä, ja vanhemmiltani olen saanut vähävaraisuudesta huolimatta muuten hyvät eväät ja kannustavaa asennetta elämässäni. Itse olen sijoittanut osakkeisiin, ja ehkäpä siitä muodostuu mukava pesämuna perinnöksikin...
Kaikki vaikuttaa aivan lailliselta tässä, ja itse ainakaan en epäile, etteikö Hjallis olisi toiminut aivan oikein tonttiasiassa, ja pitää perheestään huolta.
Ihana pari ja upea tontti! Mutta…aivan järkyttävän ruma talo. Ensinnäkin aivan liian halpa tonttiin nähden ja toiseksi miksi ylipäätään joku pakettiratkaisu? Tuo tontti olisi ansainnut upean, arkkitehdin suunnitteleman talon, joka ottaisi kaiken hyödyn irti noista maisemista, ei tuollaista laatikkoa.
mun mielipide myös muuttui totaalisesti kun löysin uuden rakkauden ja tuli nk vauva kuume.