Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies käy exänsä haudalla

Vierailija
04.11.2014 |

Onko teistä outoa? Mieheni siis kävi exänsä (jonka kanssa ehti olla n.7 vuotta) haudalla lauantaina, sitä ennen kävi elokuussa exän kuolinpäivänä. Minun kanssani on ollut kaksi vuotta, menimme viime kesänä naimisiin ja odotan esikoistamme. Mies kuulemma aikoo jatkaa käyntejään lapsen syntymän jälkeen, ja kun lapsi kasvaa isommaksi niin aikoo kuulemma kertoa hänelle että käy ystävänsä haudalla.

Mielestäni minulla on oikeus pahoittaa mieleni tässä asiassa, saamme aina riidan aikaiseksi koska mieheni mielestä se on sama kuin kävisi hyvän ystävän haudalla. Mitä mieltä olette?

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä olet melko pikkusieluinen jos tuosta olet mustasukkainen
:D
Kasva aikuiseksi

Vierailija
2/61 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haudalla käyminen ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että mies olisi onnellisempi, jos saisi vieläkin olla exän kanssa. Kuolleelle mustasukkainen uusi vaimo on aika kamala.

Vierailija
4/61 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin saa käydä.

Vierailija
5/61 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti miehesi älyää ottaa sinusta eron ennen kuin on liian myöhäistä.

Vierailija
6/61 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä av on miesvihan keskittymä ja kaiken lisäksi ihan per****en kallis!

Vierailija
7/61 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että oot vähä kipee? Miksi ei saisi käydä ex:n haudalla? EIköhän se ihminen ollut hänelle rakas ja tärkeä kun oli hänen kanssaan seurustellut? Onko se sinulta pois?

Vierailija
8/61 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranjestas, jopa minä tajuan että tuo haudalla käyminen olisi ok (ja ikää 19). Miksi olet kuolleesta, miehellesi rakkaasta ihmisestä mustasukkainen?

Vierailija
9/61 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä lailla kuollut exä on sinulle uhka? Miksei mies saisi käydä haudalla? Onko mustasukkaisuudella mitään rajaa, kun vainajiakaan ei saisi muistella.

Vierailija
10/61 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mielestäni miehelläsi on oikeus  pahoittaa mielensä sinun käytöksestäsi.

Vierailija
11/61 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko mies exän kanssa silloin kun ex kuoli? Tavallaan ymmärrän miestäsi, ei kaikkia menneitä tarvitse unohtaa. Elettyä elämää sekin on ollut ennen sinun kanssa oloa.

Vierailija
12/61 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ihmisellä saa olla muita tärkeitä ja rakkaita ihmisiä menneisyydessä? Mitä jos te eroaisitte ja olet hänelle nyt rakas ja sitten et enää olisikaan mitään? Jokainen rakas ihminen jättää jälkeensä jotian hyvää ja näin sen kuulu olla. Oli se mies tai nainen. 

Ei voi omistaa ihmistä. 

Vierailija
13/61 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kiellät touhun heti paikalla! Luuletko tosiaan, että jää vain käyntiin kuolinpäivänä ja pyhäinpäivänä. EI! Kohta alkaa tekstailu ja tapailu muulloinkin, SUN SELKÄSI TAKANA. JSSAP!

Vierailija
14/61 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saa käydä haudalla. Ei se ex sieltä haudan takaa voi teidän suhdettanne tulla kaatamaan, jos olette hyvä pari. Eri asia jos mies märehtii ja puhuu exästään jatkuvasti. Haudalla käymisestä et voi suuttua, tai tietty voit, mutta se on ihan hemmetin turhaa ja typerää. 

Vierailija
15/61 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:59"]Millä lailla kuollut exä on sinulle uhka? Miksei mies saisi käydä haudalla? Onko mustasukkaisuudella mitään rajaa, kun vainajiakaan ei saisi muistella.
[/quote]

Mun mielestä on jotenkin aina vähän "huolestuttavaa" jos exä on kuollut ja tiet on sillä tavalla eronneet. Ehkä se oli ja on edelleen rakkain ja itse olisi vain korvike.

Vierailija
16/61 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi taivas... Mitä järkeä on olla mustasukkainen kuolleelle? Minun eksäni on elossa ja käyn edelleen hänen kanssaan kahvilla, jos sille paikkakunnalle on muuta asiaa. Olen käynyt siellä lasteni kanssa ja lapsille sanoin, että mennään äidin ystävän luo käymään. Ei kaikki suhteet pääty järjettömiin riitoihin ja kun toinen ihminen on ollut iso osa elämää niin monta vuotta niin miksi se pitäisi kokonaan unohtaa?

Kuolinpäivä ja pyhäinpäivä on mielestäni ihan loogiset päivät käydä haudalla, eikä kyse nyt ole siitä, että miehesi siellä jatkuvasti ravaisi. Anna käydä.

Vierailija
17/61 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä olisi kummallista jos mies ei kunnioittaisi exänsä muistoa. Jos sinä kuolet saako haudallasi käydä?

Vierailija
18/61 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis... olet mustasukkainen raadolle? Mitä se kalmo voi tehdä, nousta vampyyrina ja purra? Et kuulosta ihan terveeltä. Toivottavasti sun mies tajuaa mihin on ryhtynyt ja juoksee vastakkaiseen suuntaan ja helvetin nopeasti.

Vierailija
19/61 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 23:01"]

Oliko mies exän kanssa silloin kun ex kuoli? Tavallaan ymmärrän miestäsi, ei kaikkia menneitä tarvitse unohtaa. Elettyä elämää sekin on ollut ennen sinun kanssa oloa.

[/quote] Juurikin näin. Eikä pidä unohtaa että heidän silloinen rakkaus toisiaan kohtaan oli ainutlaatuista. Ja varsinkin jos tämä nainen kuoli kun olivat vielä yhdessä ja ex:si on joutunut kokemaan oman puolisonsa kuoleman. Olisi kohtuutonta vaatia häntä unohtamaan. Ja et voi tietää mitä on luvannut silloiselle naiselleen- ehkä luvannut aina muistaa ja käydä haudalla?

Vierailija
20/61 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Pelkäätkö, että se nekrofiilistelee siellä sen ruumiin kanssa tai jotain? Mulle ei oikein aukea, miten yksikään nykyinen vaimo voi nähdä miehen kuolleen eksän minään uhkana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme