Miehellä yksiö, minulla 5h silti pitäisi mennä
Miehen luo viikonlopuksi. Minulla on la aamuvuoro ja su iltavuoro, niin mies luulee että ajaisin 1,5h sen luo, olemaan patjalla, kun yksiöön ei mahdu parisänkyä. Miten sanon miehelle että haluan töiden jälkeen tulla kotiin ja lähteä kotoa töihin.. en halua ollenkaan miehen asuntoon, mietin jo että onko se syynä erolle. Ollaan tapailtu n1kk. Vinkkejä tilanteeseen.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Kiitos av näistä kommenteista, saan enemmän boostia dissata miehen luukkua.
Ap
Ota näistä kommenteista myös boostia ottaa omat fiiliksesi todesta ja rohkeutta sanoa ne ääneen!
Mullakin yksiö mutta siinä vuokralainen, tulisi turhia järjestelyjä.
Jos ei mies kuukauden tapailun jälkeen tee kaikkeaan päästäkseen sun luokse, kannattaa unohtaa koko jäpikkä.
Pitää sinua täysin epätoivoisena. Ei munasolukaan sperman perään juokse. Kyllä se on toisinpäin.
Tämän tyyppinen mies kuuluu kastiin "sinun kuuluu tulla tänne, koska olen köyhä ja minulla ei ole siten velvollisuutta tulla sinne" kastiin. Mä jättäsin tuollaisrn miehen.
Miehen piti tulla viime viikonloppuna meille mutta hänelle tuli vatsatauti. Aika sopivasti. Eli on edelleen hänen vuoto tulla meille. Paitsi että alkaa koko mies tuntua minusta ihan nou nou tyypiltä.
Ap