Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä yksiö, minulla 5h silti pitäisi mennä

Vierailija
19.09.2021 |

Miehen luo viikonlopuksi. Minulla on la aamuvuoro ja su iltavuoro, niin mies luulee että ajaisin 1,5h sen luo, olemaan patjalla, kun yksiöön ei mahdu parisänkyä. Miten sanon miehelle että haluan töiden jälkeen tulla kotiin ja lähteä kotoa töihin.. en halua ollenkaan miehen asuntoon, mietin jo että onko se syynä erolle. Ollaan tapailtu n1kk. Vinkkejä tilanteeseen.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen piti tulla viime viikonloppuna meille mutta hänelle tuli vatsatauti. Aika sopivasti. Eli on edelleen hänen vuoto tulla meille. Paitsi että alkaa koko mies tuntua minusta ihan nou nou tyypiltä.

Ap

Vierailija
22/27 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos av näistä kommenteista, saan enemmän boostia dissata miehen luukkua.

Ap

Ota näistä kommenteista myös boostia ottaa omat fiiliksesi todesta ja rohkeutta sanoa ne ääneen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin yksiö mutta siinä vuokralainen, tulisi turhia järjestelyjä.

Vierailija
24/27 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei mies kuukauden tapailun jälkeen tee kaikkeaan päästäkseen sun luokse, kannattaa unohtaa koko jäpikkä.

Vierailija
25/27 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää sinua täysin epätoivoisena. Ei munasolukaan sperman perään juokse. Kyllä se on toisinpäin.

Vierailija
26/27 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS.

Vierailija
27/27 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän tyyppinen mies kuuluu kastiin "sinun kuuluu tulla tänne, koska olen köyhä ja minulla ei ole siten velvollisuutta tulla sinne" kastiin. Mä jättäsin tuollaisrn miehen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi