Miehellä yksiö, minulla 5h silti pitäisi mennä
Miehen luo viikonlopuksi. Minulla on la aamuvuoro ja su iltavuoro, niin mies luulee että ajaisin 1,5h sen luo, olemaan patjalla, kun yksiöön ei mahdu parisänkyä. Miten sanon miehelle että haluan töiden jälkeen tulla kotiin ja lähteä kotoa töihin.. en halua ollenkaan miehen asuntoon, mietin jo että onko se syynä erolle. Ollaan tapailtu n1kk. Vinkkejä tilanteeseen.
Kommentit (27)
Haluaa sinulta seksipalvelut suoraan kotiin. Mieti itse ja toimi, niin kuin sinusta tuntuu hyvältä.
Mitä jos sanot asiat niin kun ne on.
Mulla 80 neliötä, rivitalo, miehellä n 200, verinäköala.
Ollaan lähes aina mun luona.
Mun asunto on kivemmaöta alueella
Onpas laiskan pulskea mies. Ihan kotiintoimitettuna viikonlopun pano, itse saa rennosti odotella daamin saapumista, ei turhaa kouhkaamista liikenteessä, sehän stressaa ja maksaakin. Kun daami vielä tulisi ison ruokakassin kanssa -- aina parempi.
Itse en tapailisi päivääkään. Jos ei suhteen alussa mies jaksa karauttaa paikalle, niin puolestani saa näkemiset jäädä. Saa myös sinut näyttämään epätoivoiselta, kun naisena ajelet tuollaisia matkoja munan perässä.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan lähes aina mun luona.Mun asunto on kivemmaöta alueella
Hyi mikä näköala.
Ollaan melkein aina miesystäväni luona. Syynä se, ettei aviomieheni pitäisi ajatuksesta, jos miesystäväni kävisi meillä.
"Miten sanoisin että...?" No juuri niin, aivan suoraan. Onhan toi nyt aika älytöntä olettaa. Miksi suostuisit?
1 kk tapailu jälkeen ei mielestäni voi puhua "erosta". Vastahan te tutustutte ja tunnustelette, sovitteko yhteen. Ei kannata lähteä miellyttämään omia toiveitaan vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi mikä näköala.
Eiköhän tuo näköala ole vain kerran kuukaudessa.
Joo mun täytyy huomenna täräyttää totuus miehelle, että en lähde ajelee töiden lisäksi hänen luo. Miten epämukavaa nukkua lattialla, pitäisihän jo tuon ikäisellä miehellä olla parisänky, ollaan molemmat jo hyvinkin yli 40. Kokoajan ihastus vähenee kun näitä asioita ja häntä mietin. Onko joku eronnut sen takia että miehellä ei ole kunnon elämää? Vai olenko vaan niin pinnallinen.
Ap
Ovatko suomalaiset naiset näin alatasoa, eikö ole minkäänlaista itsekunnioitusta?
Epätoivoinen nainen!
Jätä se luuseri.
Ansaitset miehen joka kunnioittaa, arvostaa ja haluaa sinulle kivan viikonlopun ja järjestää ja maksaakin sen.
Sellaisella miehellä on isompi kuin yksiö.
Vierailija kirjoitti:
Joo mun täytyy huomenna täräyttää totuus miehelle, että en lähde ajelee töiden lisäksi hänen luo. Miten epämukavaa nukkua lattialla, pitäisihän jo tuon ikäisellä miehellä olla parisänky, ollaan molemmat jo hyvinkin yli 40. Kokoajan ihastus vähenee kun näitä asioita ja häntä mietin. Onko joku eronnut sen takia että miehellä ei ole kunnon elämää? Vai olenko vaan niin pinnallinen.
Ap
Et 8le pinnallinen. Mutta onko mies laiska ja itsekäs?
Vierailija kirjoitti:
Ap
No et ole pinnallinen. Lattialla paneskelussa saa selkänsäkkin jumiin.
.
Ap[/quote]
Et 8le pinnallinen. Mutta onko mies laiska ja itsekäs?[/quote]
Siltähän hän nyt vaikuttaa, kun ei saa itseään vapaapäivänä mun luo. Mun pitäisi tehdä työt ja vielä ajaa hiki hatussa viihdyttämään miestä yksiössä ja sitten nukkua lattialla, ja lähteä taas ajamaan töihin. Ei kiitos!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Asuin nuorempana teurastamon naapurissa, mutta ei sielläkään sentään verinäköalaa ollut.
Kannattaa varmaan pitää verhot kiinni.
Suorastaan näen, miten mies makaa sotkuisen yksiön lattialla, keltaisissa haisevissa lakanoissa lauantai-iltapäivällä m*na pystyssä ja odottaa daamia tulevaksi töistä. "Tuo joku pizza tullessasi" tekstaa siinä makoillessaan. Ah ja voi miten romanttista!
Jätä se sika, kämppäkin on pieni niin kuin koirankoppi, ansaitset parempaa ja enemmän.
Kiitos av näistä kommenteista, saan enemmän boostia dissata miehen luukkua.
Ap