Rouva Stubb. Mitkä tulot!
Miten tavallista työtä tekemällä voi päästä tuollaisiin tuloihin. Ei rouva nyt sentään mikään Nokian toimitusjohtaja ole.
Kommentit (24)
No paljonko ne tulot nyt sitten ovat?
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 21:21"]
No, rouva on pätevä lakimies. Ei nuo tulot silloin mitenkään kummalliset ole.
[/quote]
valtaosa tienaa sen 4-6te.
Varmaaan ensi vuonna näkyy, että pallkka on noussut ja päässyt palkkakuopasta. Kun nyt työpaikkakin vaihtui...
Voi voi. Ihan normaali hyvän juristin palkka.
Kannattaa käyttää aikansa hyvin, vaikka opiskelemalla, eikö?
Niin, ei ole mitenkään yllätys useimmille, että rouva Stubb on se pätevämpi tässä liitossa.
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 21:18"]
Miten tavallista työtä tekemällä voi päästä tuollaisiin tuloihin. Ei rouva nyt sentään mikään Nokian toimitusjohtaja ole.
[/quote]
Ai, onks sillä vaimo? Mä olin satavarma et se on sinkku ja erakko ja siks aina niin hapan.
Kannattanee maksaa tuon verran kun sillä kerran saa maan ykköspoliitikon puolison riveihinsä.
Joo, ja jos olette lukeneet listaa tarkkaan läpi, huomasitte varmaan, että hyvätuloisia naisia löytyy tästä maasta sentään muutama - tämä niille epäuskoisille, jotka ette koskaan usko, että kukaan omia rahojaan tienaava nainen voisi koskaan palstailla av:llä :-)
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:07"]
Kannattanee maksaa tuon verran kun sillä kerran saa maan ykköspoliitikon puolison riveihinsä.
[/quote]
luulisin että stubb ei ole kauan ykköspolitiikko...
Siis paljonko AP:n mielestä asiantuntijalle sitten kannattaa maksaa jos tuo on paljon?
Esimerkiksi Aalto-yliopisto nosti professorien palkkakaton 15 550 €/kk jotta on mahdollista hankkia myös kansainvälisiä huippuosaajia (valtion yliopistoilla se katto on n. 9 900 €/kk). Sama huippujuristilla, moni yritys kilpailee heistä ja tällöin pitää tarjota parempaa palkkaa kuin muut yritykset rekrytoidakseen jonkun huippuosaajan.
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:08"]
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:07"]
[/quote]
luulisin että stubb ei ole kauan ykköspolitiikko...
[/quote]
Kyllä entisen pääministerin verkostot ovat vielä kauan arvossaan.
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 21:49"]
[/quote]
Aika kaukana normaalista. Edustaa ihan ylintä marginaalia.
t. Juristi
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:22"]
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 21:49"]
[/quote]
Aika kaukana normaalista. Edustaa ihan ylintä marginaalia.
t. Juristi
[/quote]
Hyvän juristin. Varmaan eri asia hoitaa työtehtävinään jotain Tuksun puolustusasianajajan hommaa kuin vaikkapa olla satojen miljoonien arvoisen yrityksen yritysjuristina. Aika marginaalinen osuus juristeista varmasti tekee samanlaista hommaa kuin Ines-Stubb, joten ei sitä mediaanipalkkaakaan voi hänen palkkioonsa verrata.
Huippujuristi Suomessa voi tienata tuon verran ja vielä reilusti enemmänkin, mutta se edellyttää todellakin sitä, että olet HUIPPUjuristi. Ja näitä huippuja on vain pienenpieni murto-osa ammattikunnasta.
Peruspalkka lakimiehellä on varmaan jotain 4000-7500 e, ja palkka tosiaan riippuu siitä, mitä duunia teet. Lakimiehen koulutuksella voi työllistyä monipuolisesti erilaisiin tehtäviin, kaikki eivät todellakaan ole töissä asianajotoimistoissa.
Nimim. OTM
Suzanne stubb on tehnyt uraansa yhdessä maailman johtavista yrityslakitoimistossa. Hiukan eri palkat kuin pienessä lakifirmassa tai jonkun ay- liikkeen lakimiehenä.
Mieheni on ihan peruspankkiiri ja tienaa saman verran. Partnerit ja vastaavat ovat vielä ihan eri luvuissa. Vertailun vuoksi, mieheni paras ystävä tienasi viime vuonna 800 tuhatta puntaa pankista, eikä hänkään ihmistä kummempi ole. Toiset alat vaan ovat paremmin palkattuja kuin toiset (itse olen tutkija...)
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:35"]
Mieheni on ihan peruspankkiiri ja tienaa saman verran. Partnerit ja vastaavat ovat vielä ihan eri luvuissa. Vertailun vuoksi, mieheni paras ystävä tienasi viime vuonna 800 tuhatta puntaa pankista, eikä hänkään ihmistä kummempi ole. Toiset alat vaan ovat paremmin palkattuja kuin toiset (itse olen tutkija...)
[/quote]
Suomessa "peruspankkiiri" ei kyllä tienaa + 170 000 e/v.
Turha lietsoa kateutta tällä palstalla heitoilla, mitkä eivät ole tosia.
No, rouva on pätevä lakimies. Ei nuo tulot silloin mitenkään kummalliset ole.