Rouva Stubb. Mitkä tulot!
Miten tavallista työtä tekemällä voi päästä tuollaisiin tuloihin. Ei rouva nyt sentään mikään Nokian toimitusjohtaja ole.
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:47"]
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:40"]
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:35"]
Mieheni on ihan peruspankkiiri ja tienaa saman verran. Partnerit ja vastaavat ovat vielä ihan eri luvuissa. Vertailun vuoksi, mieheni paras ystävä tienasi viime vuonna 800 tuhatta puntaa pankista, eikä hänkään ihmistä kummempi ole. Toiset alat vaan ovat paremmin palkattuja kuin toiset (itse olen tutkija...)
[/quote]
Suomessa "peruspankkiiri" ei kyllä tienaa + 170 000 e/v.
Turha lietsoa kateutta tällä palstalla heitoilla, mitkä eivät ole tosia.
[/quote]
Voit toki käydä itse Verokoneesta katsomassa investointipankkien tai vastaavien työntekijöitä. Perustasolla tarkoitan toki 8-10 vuotta uraa tehneitä, mutta että mikään superstara ei tarvitse olla.
[/quote]
Tiedän kyllä lakimiehenä, mitä pankeissa voi tienata, mutta "peruspankkiiri" ei ole mielestäni oikea termi kuvaamaan ko. duuneja. Peruspankkiiri tuo mieleen peräkylän osuuspankkien pankkilakimiehet ym.
Nuo on niitä parhaita palkkoja joihin "tavalliset työntekijät" pääsevät. Sitten tulee erikseen omistajat.
Innes-Stubb Linkedinissä
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:40"]
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:35"]
Mieheni on ihan peruspankkiiri ja tienaa saman verran. Partnerit ja vastaavat ovat vielä ihan eri luvuissa. Vertailun vuoksi, mieheni paras ystävä tienasi viime vuonna 800 tuhatta puntaa pankista, eikä hänkään ihmistä kummempi ole. Toiset alat vaan ovat paremmin palkattuja kuin toiset (itse olen tutkija...)
[/quote]
Suomessa "peruspankkiiri" ei kyllä tienaa + 170 000 e/v.
Turha lietsoa kateutta tällä palstalla heitoilla, mitkä eivät ole tosia.
[/quote]
Voit toki käydä itse Verokoneesta katsomassa investointipankkien tai vastaavien työntekijöitä. Perustasolla tarkoitan toki 8-10 vuotta uraa tehneitä, mutta että mikään superstara ei tarvitse olla.