Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JÄTTILÄISMÄINEN mustapää selässä, help!!!

Vierailija
04.11.2014 |

Onko kellään muulla samanlaista ongelmaa? Ällövaroitus!

Mulla on keskellä selkää, juuri siinä kohdassa mihin ei itse yllä kunnolla (siis yltää koskettamaan, mutta ei puristamaan) aivan jättiläismäinen mustapää. Se sen aukko on oikeasti 1-2mm läpimitaltaan ja kun se täyttyy, tulee mustapään ympäristöön sellainen sormenpäänkokoinen muhkura, joka oikeasti kiristää ja sattuu.

Olen pari kertaa pyytänyt miestä puristamaan sitä, kun se on tullut liian kamalaksi, mutta mies ällöttyy (en voi syyttää) eikä mulla ole ketään muutakaan, joka sitä voisi sillointällöin tyhjentää. :( :( :(

Tää on oikeasti todella noloa ja kamalaa. Olen jo miettinyt, että mitä jos siihen koettaisi peilin kautta pipetoida jotain suolahappoa, tai kaivertaa fileerausveitsen kärjellä koko mustapään helvettiin. Tai ehkä sen voisi polttaa pois?

VInkkejä???

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komedorauta marketin kemikalio-osastolta. Maksoin omastani 8 €.

Vierailija
2/84 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko se paise? Miehellä oli kans selässä oikeasti minun nyrkin kokoinen patti. Puristelin sen tyhjäksi(hyi helvetti sitä hajua ja tavaraa) Ja hoisin pihkavoiteella sen kuntoon. KÄy näyttämässä vaan rohkeasti terveyskeskuksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä miestäsi puristamaan mustapää niin, että peittää sen vessapaperilla tms. Silloin hän ei edes näe sitä eikä ällöty niin paljon.

Minun miehelläni oli jokseenkin tuollainen mustapää käsivarressa. Luulin sitä ensin luomeksi ja pyysin näyttämään terveýdenhoitajalle. Saunan jälkeen se oli pehmeä ja puristettavissa (ja haisi hirveälle). Jäljelle jäi ihoon reikä, mutta paukama ei ole täyttynyt uudestaan. Nyt luulen, että kyse oli sarveisontelosta, joka oli mallia jättikomedo. Googlella löytyy (myös ällöjä kuvia).

Vierailija
4/84 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme on komedo??? En ole ikinä kuullutkaan. 

Ap

Vierailija
5/84 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
6/84 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 20:39"]

Olen koettanut jo topspuikoilla, mutta ei se oikein toimi. En jotenkin saa niihin tarpeeksi puristusvoimaa, kun alue on niin hankalassa kohdassa. Ehkä pitäisi kokeilla jotain järeämpiä instrumenttejä?

(en voi uskoa, että puhun tästä. Noloa!)

Ap

[/quote]

on tuohon instrumentti! eli ota se pitkäpiikkinen lusikan pituinen kapea pinsetti, ja laita se väärin päin, siis lappeellen sen mustiksen ympärille, ja purista YÄÄÄKS ja siis et purista niillä pinsetin kärjillä vaan sillä takalappeella. se on niin pitkä ja vahva, että saatat onnistua paremmin kuin topseilla ja siihen jää iho hyvin väliin

Vierailija
7/84 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe, koko selän amputaatio :D

Vierailija
8/84 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi saatana

Vierailija
9/84 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
10/84 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritin poistaa selästä pinsettien avulla, jäi todella ruma pysyvä jälki. Parempi et joku muu tekee sen. 

Vierailija
11/84 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT, mutta arvaa miten sekaisin siitä ällönhimoisesta puristeluinnosta menin, kun sain tietää mun poikaystävällä olevan paha akne selässä :D Raukka ei uskaltanut heti kertoa niistä minulle, kun pelkäsi etten pysty enää koskemaan poikaystävään niin mitenkään ja että pitäisin ällönä tms :D Nyt joka viikko kuorin tämän selkää ja nypin, mun puristeluhimot saa vihdoin tyydytystä :D

Vierailija
12/84 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on noin iso niin se on todennäköisesti aterooma. Täyttyy ikuisesti uudelleen ja tulehtuu herkästi puristellessa. Ruukkaavat kasvaa ajan saatossa. Terveyskeskuksessa saat sen poistatettua, mutta anna ensin täyttyä. Sillä on kapseli, joka täytyy saada poistettua ettei vaiva uusi. Jos on tyhjäksi lussautettu niin saa olla aika näppärä, että saa poistettua. Muuten toimenpiteenä helppo. 

Vierailija
13/84 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin asut? Minä voin tulla puristamaan sen säännöllisesti !! :D

T:finni narkki.

Voi ku olis itelläki tai ees omalla ukolla tollanen ! :D

Vierailija
14/84 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
15/84 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi

Vierailija
16/84 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännölinen kuorints, pesu, hankaus, pesu..... juriharja on aika hyvä tms.

Vierailija
17/84 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti kerran käydä päivystyksessä näyttämässä hoitajalle finniä, oli niin jäätävä paise ja lähellä silmää. Ihan normaalit haavanhoito-ohjeet siihen sain.

Vierailija
18/84 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
19/84 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUVAA SE PURISTELU YOUTUBEEN PLIIIIISSS!!!

Vierailija
20/84 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se mies nyt viitsisi vaivautua? Ei voi ällöttää niin paljon. Rahaa säästyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi