Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JÄTTILÄISMÄINEN mustapää selässä, help!!!

Vierailija
04.11.2014 |

Onko kellään muulla samanlaista ongelmaa? Ällövaroitus!

Mulla on keskellä selkää, juuri siinä kohdassa mihin ei itse yllä kunnolla (siis yltää koskettamaan, mutta ei puristamaan) aivan jättiläismäinen mustapää. Se sen aukko on oikeasti 1-2mm läpimitaltaan ja kun se täyttyy, tulee mustapään ympäristöön sellainen sormenpäänkokoinen muhkura, joka oikeasti kiristää ja sattuu.

Olen pari kertaa pyytänyt miestä puristamaan sitä, kun se on tullut liian kamalaksi, mutta mies ällöttyy (en voi syyttää) eikä mulla ole ketään muutakaan, joka sitä voisi sillointällöin tyhjentää. :( :( :(

Tää on oikeasti todella noloa ja kamalaa. Olen jo miettinyt, että mitä jos siihen koettaisi peilin kautta pipetoida jotain suolahappoa, tai kaivertaa fileerausveitsen kärjellä koko mustapään helvettiin. Tai ehkä sen voisi polttaa pois?

VInkkejä???

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi niin tyydyttävää puristaa tuollainen :D ilmottaudun vapaaehtoiseksi!

Vierailija
42/84 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos asiallisista vastauksista. Kosmetologi on oikeasti hyvä idea, en tajua miksi en tullut ajatelleeksi sitä itse. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mehevöityä ja sitten kuvaatte miehen kanssa sen puristamisesta videon youtubeen ja rikastutte

Vierailija
44/84 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee terveyskeskukseen niin sairaanhoitaja ottaa sen pois, eikä maksa mitään. Mulla oli jättimäinen finni, mihin en kanssa ulottunut, niin hoitui siellä:)

Vierailija
45/84 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa aika sairaanhoitajalle omaan terveyskeskukseen.

Vierailija
46/84 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin kanssa, että oonko ainoa, jolla on ollut tällainen ongelma??? Kiitos sinä, joka jaoit tarinan jättiläismäisestä finnistä selässäsi. :)

Ap

Vierailija
47/84 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Joku tuttu puristaa oman pattini ehkä kerran vuodessa, mutta kasvaa aina takaisin. Monelle tuollaisten puristelu on jopa intohimo :D

Vierailija
48/84 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa jo paiseelta. Käy näyttään terveydenhoitajalle.

Vierailija
49/84 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järeämpi ase voisi olla lusikat molempii käsiin. Ei ainakaan jousta. Ja sit painat niitä molemmilta puolilta.

Vierailija
50/84 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se tällainen?

Biggest pimple in the world

Vierailija
51/84 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on toistuva ongelma, kuten ymmärsin, niin silloin kyllä kannattaa mennä jo lääkärille. Luulisin, että pienen ihohuokossen poistaminen käy paikallispuudutuksessa suht helposti ja nopeasti. Akuuttina apuna suosittelisin pehmittämään ihoa ensin saunassa ja suihkussa, sitten desinfioidulla neulalla "nostamaan" sivusta päin talitulppa pois ja puristamaan lopuksi talikannen alle kertyneet pehmeämmät eritteet. Lopuksi vielä alueen desinfiointi ja laastari päälle. Tätä on tietenkin vaikea tehdä yksin. Jos sinulla ei ole kaveria, siskoa tms, joka sen tekisi, niin kokeile houkutella miehesi tekemään se vaikka lupaamalla kiva palkkio (saat itse päättää, millainen se olisi!)

Vierailija
52/84 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, helpottavaa että en ole yksin! Meitä paiseellisia on muitakin <3

Se riesa siinä juuri onkin, että kasvaa aina takaisin. Pitäisi varata säännöllinen käynti sairaanhoitajalla noin 5kk välein... Siksi mietinkin jonkinlaista lopullista ratkaisua, tyyliin koko alueen amputaatio.

Ap

Vierailija
53/84 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, toi video onkamala! Ei sentään onneksi ihan tuollainen. :D Lusikat kuulosti hyvältä idealta! Kokeilen niitä.

Vierailija
54/84 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei ole yhtään noloa, ongelma on tuttu muillekin. Toki haluamme mieluiten tehdä homman yksin omassa rauhassa, mutta eipä sille mitään voi, jos sattuu olemaan hankalassa paikassa. 

Itse auttelin yhdessä vaiheessa tuttuani (myös selässä) tulitikun kanssa. Että kyllä niitä isompia on muillakin! Älä suotta häpeä.

t. viiskymppinen aknesta kärsivä

Vierailija
55/84 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vanha ketju, mutta itsellä on kaksi talipattia keskellä selkää lapaluiden välissä.

Isompi patti tyhjennettiin terveyskeskuksessa leikkamalla siihen viilto, jäi arpi. Täyttyi uudelleen ja toinen lääkäri ei suostunut tekemään sille mitään.

Pienempää pattia on yritetty kotikonstein poistaa, ei irtoa. Kait se täytyy mennä kosmetologille.

Vierailija
56/84 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä yksi hyvä syy lisää laihduttaa ja alottaa liikunta.

Sitten ei aloittajalla ois tuota ongelmaa.

Vierailija
57/84 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaat, että hoikilla ei ole iho-ongelmia lainkaan vai miten ajattelit että laihdutus auttaa asiaan🤔

Vierailija
58/84 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kans valtava mätäpatti lapaluun alapuolella joka turposi lähes nyrkin kokoiseksi. Onneksi juuri ja juuri pääsin sen puristamaan. Puristin kaikilla voimillani suihkussa, kunnes losahti melkoisen kokoinen valkoinen rasvaklöntti seinään verellä höystettynä. Kaakeliseinä oli sen näköinen, kuin olisin am punut aivoni pihalle. Vielä pitkään sen jälkeen puristelin sieltä pienempiä valkoisia klönttejä verellä ja limalla höystettynä.

Se oli haastavaa hommaa, kun jouduin kokoajan virittämään itseni äärimmilleen että yletyin kohteeseen. Toista viikkoa siitä kraaterista valui töhmää joka likasi paitani ja lakani. Paidat oli kammottavan näkösiä, vaikka tungin paidan alle talouspaperiviritelmiä, sillä ne ei aina pysyneet paikallaan ja toisaalta niistä tuli melko nopeasti läpi.

Vierailija
59/84 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen viestin 58 kirjoittaja ja minulla ei ole koskaan ollut ylipainoa. Tälläkin hetkellä painoineksini on 21 hujakoilla. Olen erittäin aktiivinen liikkuja ja juuri äsken tulin 50 kilometrin pyöräilylenkiltä, joka itselleni lenkkinä on sieltä lyhyemmästä päästä, kun paremmilla keleillä poljen sellaisia 80-120 kilometrin lenkkejä. Olen siis erittäin aktiivinen liikkuja ja entinen kilpaurheilija.

Kuinka paljon minun siis oikein pitäisi laihduttaa ja kuinka paljon liikkua, ettei minulle enää koskaan tulisi moista ongelmaa?

Vierailija
60/84 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä päin asut? Minä voin tulla puristamaan sen säännöllisesti !! :D

T:finni narkki.

Voi ku olis itelläki tai ees omalla ukolla tollanen ! :D

Repesin tälle :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan