Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JÄTTILÄISMÄINEN mustapää selässä, help!!!

Vierailija
04.11.2014 |

Onko kellään muulla samanlaista ongelmaa? Ällövaroitus!

Mulla on keskellä selkää, juuri siinä kohdassa mihin ei itse yllä kunnolla (siis yltää koskettamaan, mutta ei puristamaan) aivan jättiläismäinen mustapää. Se sen aukko on oikeasti 1-2mm läpimitaltaan ja kun se täyttyy, tulee mustapään ympäristöön sellainen sormenpäänkokoinen muhkura, joka oikeasti kiristää ja sattuu.

Olen pari kertaa pyytänyt miestä puristamaan sitä, kun se on tullut liian kamalaksi, mutta mies ällöttyy (en voi syyttää) eikä mulla ole ketään muutakaan, joka sitä voisi sillointällöin tyhjentää. :( :( :(

Tää on oikeasti todella noloa ja kamalaa. Olen jo miettinyt, että mitä jos siihen koettaisi peilin kautta pipetoida jotain suolahappoa, tai kaivertaa fileerausveitsen kärjellä koko mustapään helvettiin. Tai ehkä sen voisi polttaa pois?

VInkkejä???

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 20:37"]

Kosmetologille joo, mutta maksanee aika paljon käydä säännöllisesti tällaisen asian takia...? Lääkärille voi olla haasteellista saada aikaa mustapään takia. :D :D 

Ap

[/quote]

No älä nyt hyvä nainen sano, että se on mustapää. Sanot vain, että selässä patti, on kipee ja kiristää, en näe mikä se on, apua.

Vierailija
22/84 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:01"]

Jos se on noin iso niin se on todennäköisesti aterooma. Täyttyy ikuisesti uudelleen ja tulehtuu herkästi puristellessa. Ruukkaavat kasvaa ajan saatossa. Terveyskeskuksessa saat sen poistatettua, mutta anna ensin täyttyä. Sillä on kapseli, joka täytyy saada poistettua ettei vaiva uusi. Jos on tyhjäksi lussautettu niin saa olla aika näppärä, että saa poistettua. Muuten toimenpiteenä helppo. 

[/quote]

Viddu ku menin googlettaan tuon aterooman. Kivoja kuvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala syömään sinkkiä!

Sinkki estää tehokkaasti ihomatoja ja aknea.

http://www.sinkki.com/sinkki-akne

Oman teinipoikani naama on sileä kuin vauvan iho nyt, kun käyttää sinkkitabletteja päivittäin.

Aiemmin naama oli täynnä finnejä ja mustapäitä.

Samalla ehkäiset flunssan:

http://www.iltalehti.fi/terveys/2012022015178755_tr.shtml

Vierailija
24/84 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
25/84 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No

Vierailija
26/84 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluun puristaa sen!

Vierailija
27/84 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti.. Kuulostaa ateroomalta. Poistata se nyt kun on vielä pieni. Saattaa nimittäin tulehtua ilman sörkkimistä, ja silloin se vasta kipeä onkin.
Jos päästät isoksi, et kehtaa kohta pitää avoselkäisiä vaatteita. Ja kaikki tuijottaa vain paisettasi!

Vierailija
28/84 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 20:42"]

Anna mehevöityä ja sitten kuvaatte miehen kanssa sen puristamisesta videon youtubeen ja rikastutte

[/quote]

Odotan jo sitä, nam!

Vierailija
29/84 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:27"]

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 20:37"]

Kosmetologille joo, mutta maksanee aika paljon käydä säännöllisesti tällaisen asian takia...? Lääkärille voi olla haasteellista saada aikaa mustapään takia. :D :D 

Ap

[/quote]

No älä nyt hyvä nainen sano, että se on mustapää. Sanot vain, että selässä patti, on kipee ja kiristää, en näe mikä se on, apua.

[/quote]

Eikö kannattaisi käydä ensin sairaanhoitajan/terveydenhoitajan vastaanotolla? Hän voi vaikka ottaa valokuvan lääkäriä varten jne.

Vierailija
30/84 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kosmetologille!

Vierailija
31/84 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkärille (jos saat ajan) ja pyydä sitä poistamaan se alue kokonaan. Voidaan siis leikata pois samaan tyyliin kuin luomi. Ajan saadaksesi voit tähdentää sitä että se sattuu.

Vierailija
32/84 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota topspuikot molempiin käsiin. Niillä voisit itse saada puristettua. Kun on niin iso, riittää, että painat molemmilta puolilta lujaa topspuikolla, niin voi plumpsahtaa ulos, siis laitat omat kätes selkäs taakse ja mies saa luvan pitää peiliä, että näet taaksesi mitä teet, vai näetkö päätä itse kääntämällä?

Vierailija
33/84 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
34/84 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Desinfioi neula vodkalla ja pyydä miestä kaihertamaan siihen varovasti reikä ja puristetaan se ulos.

Vierailija
35/84 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 20:37"]Desinfioi neula vodkalla ja pyydä miestä kaihertamaan siihen varovasti reikä ja puristetaan se ulos.
[/quote]

Hoono soomi sori.

Vierailija
36/84 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa onnistua raapaisemalla (desinfioi sormi ekaks) kun käy ensin lämpöisessä suihkussa niin tyhjenee helpommin.

Vierailija
37/84 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 20:37"]Kosmetologille joo, mutta maksanee aika paljon käydä säännöllisesti tällaisen asian takia...? Lääkärille voi olla haasteellista saada aikaa mustapään takia. :D :D 

Ap
[/quote]

Eli ei taida niin suuri ongelma ollakaan.

Vierailija
38/84 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tuun puristaan sen!

Vierailija
39/84 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koettanut jo topspuikoilla, mutta ei se oikein toimi. En jotenkin saa niihin tarpeeksi puristusvoimaa, kun alue on niin hankalassa kohdassa. Ehkä pitäisi kokeilla jotain järeämpiä instrumenttejä?

(en voi uskoa, että puhun tästä. Noloa!)

Ap

Vierailija
40/84 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 20:39"]Olen koettanut jo topspuikoilla, mutta ei se oikein toimi. En jotenkin saa niihin tarpeeksi puristusvoimaa, kun alue on niin hankalassa kohdassa. Ehkä pitäisi kokeilla jotain järeämpiä instrumenttejä?

(en voi uskoa, että puhun tästä. Noloa!)

Ap
[/quote]

Onnistut vain sössimään sen ihon sisälle. Mene sinne kosmetologille. Sano että tarvitset apua vain tähän, ei varmasti maksa paljoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi