Moumoun uusin postaus (Bebe au lait)
Moukku miettii epätoivoisena ensimmäistä isänpäivälahjaa miehelleen. Ensin oli suunnitellut ylläriaamiaista sänkyyn, mikä kuulosti aivan ihanalta mielestäni. Sitten miehensä oli ruvennut vihjailemaan satojen eurojen lahjasta!! Ilmeisesti odottaa saavansa lähes yhtä kalliin lahjan kuin ystävänsäkin. Miten törkeää mieheltä! Tulee entistä vastemielisempi kuva tästä jo muutenkin arvostellusta miehestä..
Moukku raukka! Uunituoreet sämpylät kuulostavat aivan ihanilta!
Kommentit (179)
Tosi kiva sen miehen puolesta, jos se vaan intoili kaverin lahjasta ajattelematta, että sillä on mitään tekemistä Moukun antaman lahjan kanssa. Nyt sitten Moukku antaa kaikille sen kuvan, että mies on kyseistä lahjaa toivonut itselleen. Vois kyllä vähän ajatella, mitä sinne blogiinsa suoltaa.
Toi koko kirjoitus oli niin naurettavaa sponssien kalastelua ettei oo tosikaan
Taitaa vaan provoilla ja hakea uusia lukijoita vauva.fistä
Onko se sitten kivaa että joku random yritys tarttuu tohon kalasteluun ja isistä paras saa lahjansa..? Ilman omaa ajatusta lahjan takana muuta kuin "pakko pitää tuo tyytyväisenä"? Taitaa Iinalla olla kaks vauvaa hoidettavana.
Me ollaan kahden kulttuurin perhe ja siksi juhlitaan kaikkia mahdollisia isän- ja äitienpäiviä. Idea on lähtöisin minulta, koska mun mielestä elämää pitää juhlia aina kun siihen on pienikin mahdollisuus. Lahjat ovat aina pieniä – ehkäpä joku suloinen kortti, kukkia tai uusi T-paita. Pääasia on että tuona kyseisenä päivänä sankari saa olla sankari ja tuntea, että hänestä välitetään. Ei stressiä vaan ilon kautta! chezhelena.com
Mies ja miehen kavereiden vaimot moitittu...eipä moukku oppinut ristiäislahjapostauksesta yhtään mitään. Milloinhan nähdään postaus hirviöanopista? Moukku on varmaan kovaa huutoa miehen kaveripiirissä!
Luulisi miehen nyt tietävän moukun rahatilanteen eikä odottavan tuhannen euron lahjaa! Ihme parisuhde, jossa asioista ei voi keskustella kuin blogin kautta...
Logiikka: "Eiiih, olin suunnitellut neulovani miehelleni joululahjaksi kaulahuivin, mutta mies kertoi tänään, että hänen kaverinsa vaimo ostaa kaverille joululahjaksi auton. Nyt mun mies varmasti odottaa, että minä ostan hänelle myös auton! Menenpä tästä suihkuun itkemään."
Mitä, en löydä postausta. Olenko tyhmä vai poistiko Moukku sen?
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 22:58"]
Mitä, en löydä postausta. Olenko tyhmä vai poistiko Moukku sen?
[/quote]
Ei ole moukun alkuperäisessä blogissa vaan bebe au laitissa :)
Minustakin tuoreet lämpöiset sämpylät sekä haudutettu mannapuuro kuulostavat tosi hyvältä. Itse olisin todella mielissäni tuollaisesta yllätyksestä, ei tulisi mieleenkään haaveilla tuhannen arvoisesta lahjasta! Herranjumala miten itsekeskeinen mies.
Enpä tiedä tämän parin tilannetta mutta se on yllättävän usein niin että miehet eivät tiedä naistensa rahatilannetta ja nainen antaa ymmärtää että on enemmän kuin oikeasti on. Mun entisessä ystäväpiirissä tuo oli enemmän sääntö kuin poikkeus. Ei uskalleta sanoa että ei oo varaa vaan lainataan sitten kaverilta tai mammalta tai keltä nyt irtoaa. Yhdelle miehelle selvis että tyttöystävä eleli yli varojensa niin nolasi tämän muiden edessä ja erohan siitä tuli. Niin että ei ne miehet tajua että naiset voivat elellä niin pienillä tuloilla ja silti ostavat kaikenlaista vaan ajattelevat että toinen ostelee just sen verran kun on varaa.
Onko toi Moukku sitten ihan eri piireistä kuin miesystävänsä?
Mä tykkäisin oikeasti sämpylöistä. Turha lahjaan mennyt raha voitaisiin säästää kesän matkaan.
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 19:50"]Kunpa jokaisen tässä ketjussa avautuvan mies kokeilisi tätä seuraavana syntymäpäivänänne tai muuna kissanristiäisenä.
Tekisi itse sämpylöitä ja toisi ne teille vuoteeseen aamupalaksi.
Vois olla av tukossa jonkun aikaa: "Väää, ei edes yhtä timanttia. Väääää, en muuta pyytänyt kuin sen laukun" :DD
[/quote]
Minulle kelpaisi. Edellisessä suhteessa en tosin saanut edes aamupalaa sänkyyn joten mikä vain kelpaisi :) mutta kuka odottaa noin kallista lahjaa äitiyslomalla olevalta?
Moukka on nolouden huippu tavaran kerjäämisineen.
Eiköhän Moun mies tiedä naisensa rahatilanteen, eikä kuvittele, että sillä on mitään mahdollisuutta ostaa jotain tonnin lelua lapsensa isälle. Sämpylät ja puuro kuulostaa ihan hyvältä. :)
Mitä hittoa? Mistä lähtien isänpäivälahjat ovat olleet jotain tuhannen euron arvoisia? Minun lapsuudessani lapset väänsi jonkun kortin (kun olimme tarpeeksi vanhoja) ja äiti osti isälle ehkä jonkun kirjan ja teki kakun. Siis mikä tuota Moukun miestä vaivaa?! Kai se tietää, ettei Moukku missään rahoissa pyöri, ja vaikka pyörisikin, niin onhan tuo ihan naurettava lahjatoive. Ja mikä Moukkua vaivaa, kun edes viitsii ajatella koko asiaa? Minä nauraisin päin naamaa, jos minulle tuollaisista lahjoista vihjailtaisiin. En todellakaan tihrustaisi itkua ja harkitsisi pikavippejä. Ihan käsittämätöntä.
Joo tuntuu kuin moukku yrittäisi pitämällä pitää miehensä tyytyväisenä ja luonaan.