Moumoun uusin postaus (Bebe au lait)
Moukku miettii epätoivoisena ensimmäistä isänpäivälahjaa miehelleen. Ensin oli suunnitellut ylläriaamiaista sänkyyn, mikä kuulosti aivan ihanalta mielestäni. Sitten miehensä oli ruvennut vihjailemaan satojen eurojen lahjasta!! Ilmeisesti odottaa saavansa lähes yhtä kalliin lahjan kuin ystävänsäkin. Miten törkeää mieheltä! Tulee entistä vastemielisempi kuva tästä jo muutenkin arvostellusta miehestä..
Moukku raukka! Uunituoreet sämpylät kuulostavat aivan ihanilta!
Kommentit (179)
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:28"]
Järkyttävää... Kai tuo (kauniin kropan täydellinen pilaantuminen) on hinta lapsesta. Jos mulle tuollaiset tulee niin kyllä itkettää. Eihän sille mitään voi. Haukkukaa pinnalliseksi mutta kyllä ulkonäkö (oma) on mulle tärkeää. Rohkea nainen kun tuon kuvan laittoi. Itse en ikinä pystyisi jos tuollaiset arvet omaisin.
[/quote]
Tätä nyt sitten voi alapeukuttaa ne mammat joiden alapää on räjähtänyt synnytyksessä tai kroppa lopullisesti muuten pilalla ;) Jokainen itse tietää.
Kohta tänne tulee kommentteja tyyliin "olkaa ylpeitä arvistanne tiikeriäidit!! <3"
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:34"]Kohta tänne tulee kommentteja tyyliin "olkaa ylpeitä arvistanne tiikeriäidit!! <3"
[/quote]
En minä omistani ylpeä ole mutta en häpeäkään. Ne ovat jo niin luonnollinen osa minua ja haalistuneet lähes olemattomiin. En tosin välttämättä ymmärrä sitä haloota puolin tai toisin, kauhistelua tai ylpeilyä. Itse ainakin haluan urheilla ja pysyä timminä, en pelkästään vatsanahkani takia vaan koska se tuo niin kokonaisvaltaisesti hyvän olon. Silti raskausarvet ovat minusta yhtä lailla joillekin väistämätöntä kuin rypyt ja rutut vanhetessa, ei mikään häpeäpilkku. Ja itse kyllä jollain tasolla ajattelen että vähät parista arvesta, kyllä se lapsi jotain niin äärettömän rakasta on.
Kyllähän tuo vatsa aika kauhealta näytti. :( Tuommoinen ruttuinen mummon vatsa. Jääkö tuollainen kaikilla?
Minuakin vähän järkyttää. Kai tuo aika paljonkin geeneistä johtuu, mutta silti. Vaikuttaa siltä, kunnostaan huolta pitävät, urheilevat ensisynnyttäjät pääsevät vähemmällä. Esim. Sofia Ruudulla, Katrie Dalerilla, SS-Hannalla ja Metti Forssellilla vatsanahka hyvässä kuosissa. Toivottavasti olen itse yhtä onnekas.
Mulla on neljä lasta eikä ainuttakaan arpea. Ei niitä kaikille tule. Osaisin kyllä elää arpienkin kanssa.
en kyllä tee ikinä lapsia jos tommonen maha jää :O
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 00:05"]en kyllä tee ikinä lapsia jos tommonen maha jää :O
[/quote]
No hyvä, eipä tarvi sitäkään sinun enää miettiä :) mitä ihmettä teet mammapalstalla?
Rohkea veto, kaunis kroppa :) Vatsa kyllä vielä tuosta palautuu varmasti, joskaan ei kokonaan. Ei arpikudosta pois saa.
Aika pieni hinta lapsesta.
En katsonut kuvaa (ei ollut linkkiä) mutta tulin sanomaan, että mun vatsasta ei ikinä arvaisi, että oon ollut raskaana, se ei mennyt miksikään. Tissit sen sijaan... kaksi venähtänyttä lötköä. Enkä edes imettänyt (ei onnistunut, olisin halunnut, itkin kyllä monet itkut tästä) mutta väittäisin että joku paikka aina rupsahtaa, ei maha kuitenkaan kaikilla.
"Tottakai tiedän, että minä olen se, joka teki virheen, joka olisi voinut maksaa lapseni hengen. En tarvitse siitä muistutusta. Ainut, jonka kanssa tästä pystyn puhumaan, on siskoni, jolle laitoin heti viestiä tapahtuneen jälkeen. Muiden kanssa ei kiinnosta jutella. " Miksei Moukku voi puhua tapahtuneesta ja syyllisyydentunnoistaan lapsensa isän kanssa? Eikö olisi tärkeääkin puida näitä tuntoja yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 23:16"]"Tottakai tiedän, että minä olen se, joka teki virheen, joka olisi voinut maksaa lapseni hengen. En tarvitse siitä muistutusta. Ainut, jonka kanssa tästä pystyn puhumaan, on siskoni, jolle laitoin heti viestiä tapahtuneen jälkeen. Muiden kanssa ei kiinnosta jutella. " Miksei Moukku voi puhua tapahtuneesta ja syyllisyydentunnoistaan lapsensa isän kanssa? Eikö olisi tärkeääkin puida näitä tuntoja yhdessä.
[/quote]
Minkä virheen??
Meni munkin lapsihaaveet häihin. En kaipaa tollasta etureppua vielä. Xenttu toisaalta palautui tosi hyvin, mahakin oli kyllä paljon pienempi kuin moukulla.
Project maman uusin postaus käsittelee hänen lapsensa joutumista koulukiusatuksi. Moukka päätti sitten osallistua runsaaseen, tsemppaavaan kommentointiin heittämällä Katjalle jonkun typerän blogihaasteen. Tilannetaju, huhuu? Taisi olla mielessä vaan että paljon kommentoitu postaus, tässäpä tilaisuus saada huomiota omalle blogille/postaukselle.
Täysin tuulestatemmattu spekulaatio, mutta voiko olla mahdollista, että Iinan raskausmaha kasvoi niin suureksi, koska siellä olisi voinut kasvaa kaksoset, ja sen takia keho yliarvioi mm. lapsiveden määrän?
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 16:05"]
"Tajusin tällä viikolla, että mieheni ja poikani etunimissä on sama määrä kirjaimia, vaikkakin se on täysin sattumaa." Eli etunimi ei olekaan Roo. Kuusi kirjainta siis nimessä.
[/quote]
Rasmus?
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 16:05"]
"Tajusin tällä viikolla, että mieheni ja poikani etunimissä on sama määrä kirjaimia, vaikkakin se on täysin sattumaa." Eli etunimi ei olekaan Roo. Kuusi kirjainta siis nimessä.
[/quote]
Etunimiinhän lasketaan myös toiset nimet, joten saattoi tarkoittaa myös yhteenlaskuttuna kaikkia etunimiä.
juu ehkä tarkoitti kaikkia etunimiä yhteensä. jos olisi vaan yhdestä nimeatä kyse, niin tuskin olisi näin kauan mennyt älytä kirjainten määrää :)
Järkyttävää... Kai tuo (kauniin kropan täydellinen pilaantuminen) on hinta lapsesta. Jos mulle tuollaiset tulee niin kyllä itkettää. Eihän sille mitään voi. Haukkukaa pinnalliseksi mutta kyllä ulkonäkö (oma) on mulle tärkeää. Rohkea nainen kun tuon kuvan laittoi. Itse en ikinä pystyisi jos tuollaiset arvet omaisin.