Moumoun uusin postaus (Bebe au lait)
Moukku miettii epätoivoisena ensimmäistä isänpäivälahjaa miehelleen. Ensin oli suunnitellut ylläriaamiaista sänkyyn, mikä kuulosti aivan ihanalta mielestäni. Sitten miehensä oli ruvennut vihjailemaan satojen eurojen lahjasta!! Ilmeisesti odottaa saavansa lähes yhtä kalliin lahjan kuin ystävänsäkin. Miten törkeää mieheltä! Tulee entistä vastemielisempi kuva tästä jo muutenkin arvostellusta miehestä..
Moukku raukka! Uunituoreet sämpylät kuulostavat aivan ihanilta!
Kommentit (179)
Itsekin olin kommentoimassa, että eihän se Moukun isä ole.
Itse olen kolmekymppinen enkä vieläkään osta isälle lahjaa. Kortti ja huomio riittää, mutta ehkä meidän ikäisten vanhemmat ovat sitä luokkaa, että se riittää. Tärkeintä on yhteinen aika. Nykyvanhemmat sitten vaativampia?
Sitten kun olen äiti niin olisin maailman onnellisin jos saan äitienpäivänä aamupalan vuoteeseen. Se olisi paljon parempi lahja, kuin joku hajuvesi tai koru. Niitä voi sitten puoliso ostaa vaikka hääpäivänä jos haluaa, mutta "lapselta" en odottaisi mitään, eikä puolison tarvitse minua äitienpäivänä lahjoa.
Eiköhän sen mies lue sen blogia?
mainitsi blogissaan mahdollisen ajatuksen lähteä jouluksi ulkomaanmatkalle. milläs rahalla, jos isänpäivälahjaankaan ei ole varaa? kyllä itsekin mielummin laittaisin tonnin matkakassaan kuin kauko-ohjattavaan isojen poikien leluun.
Minulle on tullut Iinan miehestä todella ikävä kuva. Raskausaikana jätti Iinaa usein yksin, eikä välittänyt kipeistä supisteluista. Varpajaisiin oli pakko lähteä koko viikonlopuksi, toivotaan tuhannen euron isäinpäivälahjaa jne. Mies vaikuttaa melko lapselliselta eikä tunnu olevan kovin sitoutunut perheeseensä. Toki en tiedä onko asia oikeasti näin, mutta sellaisen kuvan olen saanut. Käy sääliksi Iinaa.
Onko FOF-Salla ja Jonna vielä Moukun kavereita? Olivatko edes ristiäisjuhlissa?
Salla kertoi menevänsä Helsinkiin nauttimaan pressipäivistä ja pikkujouluista. "Pakko kuitenkin päästä pitkästä aikaa moikkaamaan Jonnaa ja kumppaneita!" Miksei maininnut Iinaa erikseen, kuten aiemmin ollut tapana?
Ihme draamaa on tuostakin aiheesta saanut aikaan. Ihan suihkuun mennyt itkemän kun on niin rankkaa, ettei pysty ostamaan kallista lelua keskenkasvuiselle isälle. On se elämä niin rankkaa ;( Milloin MouMou kasvaa aikuiseksi?
Olihan sieltä tullut isänpäivään liittyvä vastinepostaus, jossa isää olikin tällä kertaa oikein ylistetty. Lisäksi oli myös ajatuksia isänpäivästä, vähän rahatilanteesta, jne.
Mielestäni hybä isänpäivälahja Raikulle olisi, jos Iina jättäisi hänet blogin ulkopuolelle. Tossa vastinepostauksessa isänpäiväpostaukseen kerrotaan, kuinka on yritetty olla positiivisia, mutta kamelin selkä vaan katkesi. Eli on paljon enemmän negatiivista, kuin on blogiin kirjoitettu.
Hyvää isänpäivää rakas, tuhannet blogini lukijat pitävät sinua kusipäänä.
Ja nyt sitten tiedämme mitä tämä isukki sai lahjaksi ja millä saateteksteillä, eikö mitään voi pitää omana tietonaan. No isän reaktiosta emme ole vielä kuulleet...
Totta tuo esitelty lahja oli moumoun isälle tarkoitettu, eikä pöllöbanaanille?
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 20:31"]Totta tuo esitelty lahja oli moumoun isälle tarkoitettu, eikä pöllöbanaanille?
[/quote]
Eikös tossa oo molempien lahjat?
Onko Iina ollut yhtään kokonaista viikkoa Helsingissä vauvan syntymän jälkeen? Huonossa rahatilanteessa viikottainen junailu on kyllä kallista.
Toisaalta, jos vanhemmat maksavat kaikki menot Kylmäkoskella voi olla edullisempaa mennä sinne, kuin jäädä kotiin.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 20:31"]
Totta tuo esitelty lahja oli moumoun isälle tarkoitettu, eikä pöllöbanaanille?
[/quote]
"Hyvää ensimmäistä isänpäivää"? Juu varmaan.
Muuttaakohan moukkis yksin kylmäkoskelle? Raikuli tuskin hki poistuu.
Hieraisinpa taas silmiäni kun luin uusinta Bebe-blogin postausta. Onko ilmaisen tavaran hienovaraiselle kinuamiselle mitään rajaa...? (Karkumatka-tuotteet)
Mua ihmetyttää toi, että Iina käy kerran viikossa Tamarinissa syömässä. Tai siis joo, ei tartte mökkihöperöityä, mutta kai ne rahat voisi käyttää sitten johonkin muuhunkin.. Toisaalta nää on aina priorisointikysymyksiä, enkä nyt sitten sen tarkemmin viitsi alkaa niitä spekuloida.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 09:19"]Mua ihmetyttää toi, että Iina käy kerran viikossa Tamarinissa syömässä. Tai siis joo, ei tartte mökkihöperöityä, mutta kai ne rahat voisi käyttää sitten johonkin muuhunkin.. Toisaalta nää on aina priorisointikysymyksiä, enkä nyt sitten sen tarkemmin viitsi alkaa niitä spekuloida.
[/quote]
Mitä erikoista siinä on jos kerran viikossa syö ulkona? Noinhan monikin tekee.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 09:27"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 09:19"]Mua ihmetyttää toi, että Iina käy kerran viikossa Tamarinissa syömässä. Tai siis joo, ei tartte mökkihöperöityä, mutta kai ne rahat voisi käyttää sitten johonkin muuhunkin.. Toisaalta nää on aina priorisointikysymyksiä, enkä nyt sitten sen tarkemmin viitsi alkaa niitä spekuloida.
[/quote]
Mitä erikoista siinä on jos kerran viikossa syö ulkona? Noinhan monikin tekee.
[/quote]
No mä en tee. Siksi se nyt vaikutti vähän hassulta.
2