Moumoun uusin postaus (Bebe au lait)
Moukku miettii epätoivoisena ensimmäistä isänpäivälahjaa miehelleen. Ensin oli suunnitellut ylläriaamiaista sänkyyn, mikä kuulosti aivan ihanalta mielestäni. Sitten miehensä oli ruvennut vihjailemaan satojen eurojen lahjasta!! Ilmeisesti odottaa saavansa lähes yhtä kalliin lahjan kuin ystävänsäkin. Miten törkeää mieheltä! Tulee entistä vastemielisempi kuva tästä jo muutenkin arvostellusta miehestä..
Moukku raukka! Uunituoreet sämpylät kuulostavat aivan ihanilta!
Kommentit (179)
En tajunnut sanaakaan siitä miten se vauva nyt oikein roikkui patjojen välissä kädet maassa. Kuka edes haluaa kirjoittaa tuollaista julkiseen blogiin, joku suodatin voisi olla käytössä. Ja ne ystävät, joille avautua.
3 lasta ja ainoat arvet reisissä, ne tuli teininä&ekassa rasjaudessau, eli on jo haalenneet. Yksi lapsi yli 4kg, ei edes pieniä
Instagrammissa oli kuva vauvasta ja Moukku kirjoitteli tyyliin #rakasethänjätä #menettämisenpelko ja ajattelin, että apua, nyt se lapsi on sairastunut vakavasti. Tottakai tuossa sängyltä tippumisepisodissa olisi voinut pää kolahtaa, mutta vähän liikaa dramatisointia instassa mielestäni, kun lapsi ei edes lyönyt päätään.
Mitenköhän Iina kestää, kun poika opettelee seisomaan ja kaatuu tai ensimmäisen kerran leikeissä kolhii itsensä?
Tai ehkä olen vain omien lasten jälkeen tullut kyyniseksi noille läheltä piti-tilanteille
Varmaan on Moumoun mieskin säikähtänyt, jos seuraa instaa ja Moumou on vaan siskolleen kertonut, mitä tapahtui.
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 20:09"]
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 19:58"]
Mitä hittoa? Mistä lähtien isänpäivälahjat ovat olleet jotain tuhannen euron arvoisia? Minun lapsuudessani lapset väänsi jonkun kortin (kun olimme tarpeeksi vanhoja) ja äiti osti isälle ehkä jonkun kirjan ja teki kakun. Siis mikä tuota Moukun miestä vaivaa?! Kai se tietää, ettei Moukku missään rahoissa pyöri, ja vaikka pyörisikin, niin onhan tuo ihan naurettava lahjatoive. Ja mikä Moukkua vaivaa, kun edes viitsii ajatella koko asiaa? Minä nauraisin päin naamaa, jos minulle tuollaisista lahjoista vihjailtaisiin. En todellakaan tihrustaisi itkua ja harkitsisi pikavippejä. Ihan käsittämätöntä.
[/quote]
No, jotkut välittävät siitä miehestään ja lastensa isästä.
[/quote]
Ja se lahjan arvoko kertoo välittämisen määrästä? Eikö tärkeintä olekaan ajatus ja se, että ollaan silloin isänpäivänä sen isän kanssa?
Moukkuhan kalastelee tuossa sponsorilahjaa, älkää nyt liikaa säälikö.
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 20:09"]
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 19:58"]
Mitä hittoa? Mistä lähtien isänpäivälahjat ovat olleet jotain tuhannen euron arvoisia? Minun lapsuudessani lapset väänsi jonkun kortin (kun olimme tarpeeksi vanhoja) ja äiti osti isälle ehkä jonkun kirjan ja teki kakun. Siis mikä tuota Moukun miestä vaivaa?! Kai se tietää, ettei Moukku missään rahoissa pyöri, ja vaikka pyörisikin, niin onhan tuo ihan naurettava lahjatoive. Ja mikä Moukkua vaivaa, kun edes viitsii ajatella koko asiaa? Minä nauraisin päin naamaa, jos minulle tuollaisista lahjoista vihjailtaisiin. En todellakaan tihrustaisi itkua ja harkitsisi pikavippejä. Ihan käsittämätöntä.
[/quote]
No, jotkut välittävät siitä miehestään ja lastensa isästä.
[/quote]
Bitch please, musta ainakin jossain itse omin kätösin aamun pikkutunneilla väännetyissä sämpylöissä on tuplasti rakkautta kuin jossain satojen eurojen hintaisessa materiassa. Se on jotenki niin..sielutonta.
Moumou ja mies vaikuttavat molemmat urpoilta... Mitäköhän Moukun päässä liikkuu, kun julkaisee tuollaista? Muutenkin ärsyttää Moukun jatkuva köyhyydessä vellominen. Ei ole monella muullakaan nuorella perheen paljon rahaa, mutta sitten eletään sen mukaan, eikä ostella kalliita härveleitä. Meillä olisi miehen kanssa rahaa kaiken maailman härveleihin, mutta olemme säästäväisiä ja muutenkin arvostamme eri asioita, kuten juuri sitä itse tehtyä aamiaista sänkyyn tuotuna.
Eiköhän sieltä kohta joku yritys sponsoroi raikulle kunnon lelun. Saadaan vuoden isäkin taas hetkeksi tyytyväiseksi.
Tämä bloggaaja se vain jaksaa kalastella klikkejä. Otsikkona "Ystävänpäivä ja raskaustilanne". Ensimmäisessä kuvassa tulppaanipuska mahan peittona ja onnellinen hymy.
Ja tekstissä kirjoittaa: "Nyt sitten pitelen kukkamaljakkoa epäilyttävästi vatsani edessä ja julkaisen ystävänpäivänä runon, jossa viitataan lisääntymiseen. Valitettavasti tämä kaikki on vain sattumaa, vannon sen."
Taattua MouMou-kamaa.... Huoh.
Eipä ole enää vatsanahkasta tullut kuvia...
Lapsen (Nöpsyn) tavaroista ja vaatteista varmaan 90% on blogin kautta saatuja. Mikäs siinä, mutta jotenkin inha tunne, että kaikki on mainosmainosmainosta tämän bloggarin elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sen lapsen oikea nimi on?
Varmaan joku Doblerone, Momondo, Taffel tai muu sponsoroitu nimi?
"Kuvitellaanpa, että olisin voittanut lotossa. Tai vaikka raaputtanut arvasta mukavan summan rahaa. Tietäisin heti, mihin nettikauppoihin ja myymälöihin suuntaisin rahojani tuhlaamaan, joten keräsin tämän hetken suurimpia keväthaaveitani yhteen."
Niin noloa tuo tuotteiden kerjääminen... 🙈
"Oliivinvihreäkin on ihana, onneksi ei oikeasti tarvitse miettiä väriä, kun hinta kauhistuttaa niin."
Huhuu! Toivottavasti sponsorit ovat nyt silmät auki ja korvat kuulolla!
Vierailija kirjoitti:
"Kuvitellaanpa, että olisin voittanut lotossa. Tai vaikka raaputtanut arvasta mukavan summan rahaa. Tietäisin heti, mihin nettikauppoihin ja myymälöihin suuntaisin rahojani tuhlaamaan, joten keräsin tämän hetken suurimpia keväthaaveitani yhteen."
Niin noloa tuo tuotteiden kerjääminen... 🙈
"Oliivinvihreäkin on ihana, onneksi ei oikeasti tarvitse miettiä väriä, kun hinta kauhistuttaa niin."
Huhuu! Toivottavasti sponsorit ovat nyt silmät auki ja korvat kuulolla!
No, kerjääminen vissiin tuottaa tulosta. Muistelisin pinnasängyn oston jättäneen ilmeisesti lahjoitusta odotellessa. Ainakin kuulosti ihan siltä. Tulihan se sänky sitten ilmaiseksi. Eiköhän se Stokkekin tuosta taivu, ja anna kesätekstiilit.
Miksei hän voi ottaa niihin firmoihin suoraan yhteyttä ja ehdottaa blogiyhteistyötä, kuten valtaosa muista bloggaajista tekee? Miksi pitää kirjoittaa tuollainen myötähäpeää herättävä kerjäyspostaus?
No mun mielestä ei ole kovin rohkeaa näyttää ruttuista vatsaa blogissa vaan hieman typerää. Mitä muihin synnyttäneisiin bloggaajiin tulee niin photoshop on monella kovassa käytössä mutta
Ei kaikilla maha muutu tuollaiseksi edes useamman synnytyksen jälkeen. Mulla on useampi lapsi ja rypytön, arveton ja timmi vatsa. En oo kuitenkaan koskaan ajatellut vatsani olotilaa sen enempiä ennenkuin tänne vauvalle eksyttyäni. Ihan vaan sivuhuomautuksena että monella synnyttämättömälläkin on ruttuisen näköinen, vähemmän timmi vatsa ja iho.