Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastan juoda kännit yksin kotona ja kuunnella samalla klassista musiikkia

Vierailija
19.09.2021 |

Olenko boheme bourgeois vai vain perus juoppo joka juo kaljansa pikkusormi pystyssä?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe, minäpä juopottelen välillä päiväkännit yksikseni ja samalla sävellän, välillä klassista, välillä metallia. Parasta! 

En edes jaksaisi lähteä johonkin ravintolaan juopottelemaan, juon pikaisesti 4 mimosaa(Karita Mattilan innoittamana) ja sitten alkaakin jo krapula joka on iltaan mennessä jo ohi.

Seuraavana päivänä voi sitten kuunnella omia tuotoksia.

Vierailija
22/33 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussiteetä ja Alankoa. Laajentaa pikkuaivoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Välillä klassista, joskus raskaampaa ja toisinaan edmää. Riippuu fiiliksestä ja kännin tasosta. Joskus tekee mieli strippailla yksin alusvaatteisilla slowed reverb biisien tahtiin ja toisella kertaa ottaa sivistyneesti punaviiniä ja maalata.

N27

OOH! Strippaile minun edessä ja lopuksi paina pyllynreikäsi vasten terskaani ja päräytä rohkeasti muutama kunnon tuhnu. RUNK! ÖRGH! RUISK!

Vierailija
24/33 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehe, minäpä juopottelen välillä päiväkännit yksikseni ja samalla sävellän, välillä klassista, välillä metallia. Parasta! 

En edes jaksaisi lähteä johonkin ravintolaan juopottelemaan, juon pikaisesti 4 mimosaa(Karita Mattilan innoittamana) ja sitten alkaakin jo krapula joka on iltaan mennessä jo ohi.

Seuraavana päivänä voi sitten kuunnella omia tuotoksia.

Vierailija
25/33 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on ihan parasta! Oma valintani ei tosin oo klassinen musa, vaan fiiliksestä riippuen jotain jazz/rock/soul -osastoa. Yksin kännien juomista pidetään jotenkin huolestuttavana ja vähän surkeana, mutta minusta se on erittäin ok. Eipähän häiritse muuta perhettä.

Mä tein tota kanssa, kunnes se alkoi häiritä minua itseäni. Harmillista, mutta totta. Ei ollut enää niin kivan rento olo sitten. Mutta AP, kiva jos sinulla on kivaa. Tiedän tuon tunteen.

Vierailija
26/33 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punkkua ja kasarimusaa. Parasta!

Vierailija
27/33 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punkkua ja kasarimusaa. Parasta!

Luin, että kalsarimusaa

Vierailija
28/33 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin rupeaisi väsyttämään jos kuuntelisin klassista musiikkia kännissä. Tarvii jotain muuta musiikkia joka pistää jalan vippasemaan.

Vierailija
29/33 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännääminen on kivaa, mutta krapula on kauheaa. Känni kestää korkeintaan muutaman tunnin, mutta krapula vähintään vuorokauden, yleensä useita.

Vierailija
30/33 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charles Bukowski.

Vierailija
31/33 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä säveltäjiä?

Vierailija
32/33 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kännääminen on kivaa, mutta krapula on kauheaa. Känni kestää korkeintaan muutaman tunnin, mutta krapula vähintään vuorokauden, yleensä useita.

Ei tarvi vetää niin hirvittävää känniä, että se kestäisi enempää kuin aamun ekat pari tuntia.

Vierailija
33/33 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ainakin rupeaisi väsyttämään jos kuuntelisin klassista musiikkia kännissä. Tarvii jotain muuta musiikkia joka pistää jalan vippasemaan.

Että kuuntelet vain selvinpäin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi