Osaatko ennustaa? Jos, kerro, jäänkö yksin
Olen 40++ yh, enkä ole onnistunut solmimaan eron jälkeen pidempiä suhteita. Tätä on jatkunut jo monta vuotta. Pitäisikö minun alistua kohtalolle ja myöntää itselleni, että tämä oli nyt tässä?
En ole mikään kaunotar, mutten rumakaan. Käyn ulkona noin 1-2 krt kuussa. En vain baareissa vaan myös illanistujaisissa, tapahtumissa tms. Ei vaan natsaa. Nettikään ei ole tuottanut kuin pari epäsosiaalista örkkiä tai kolmen kimpan yms. ehdottelijoita.
Jos saisin luovuttua toiveesta, saisinko rauhan?
Kommentit (4)
Vielä jatkan, näen miehen kuvana, sinua vanhempi, käyttää laseja, tummat sangat ja päällä vaalea lämmin takki.
Selvänäkijä kolmannessa sukupolvessa
Minä näen, että se on ihan sinusta kiinni eli sinun pitää yrittää enemmän ja muuttaa hieman vaatimuksiasi samalla kun teet jotain itsellesi. Positiivisuutta enemmän, naisellisuutta, seksikkyyttä kehiin.
Sinä löydät kyllä miehen, mutta et vaan odottamalla ja muuttumatta.
Kysyin korteilta mihin sinun kannattaa keskittyä että löydät onnen (en määritellyt millaisen onnen).
Vastaus Erakko:
Olet yksin joko käytännössä tai henkisesti.
Mikäli et ole yksin, erakko muistuttaa, yksinäisyyteen vetäytymisen ajoittaisesta tärkeydestä. Voit vetäytyä ulkoisista virikkeistä ja kuunnella sisintäsi missä vain. Vastaus on sisälläsi. Luota siihen.
Jos annat ulkoisten olosuhteiden sanella liikaa elämääsi, niin nyt on aika vetäytyä ulkoisista vaatimuksista ja muiden haluista. Vietä hetki tai pidempi aika yksin.
Suuntaa huomiosi tavanomaisten maailmallisten ajatusten taakse. Esitä kysymys tai vain kuuntele. Kuuntele mitä universumilla ja ennen kaikkea omalla hengelläsi on sinulle kerrottavaa. Kirjoita vastaus paperille. Palaa vasta sitten maailman tapahtumiin.
Taidan minäkin suositella tuota hiihtoladulle lähtemistä, siellä on hyvä mietiskellä itseä.
Et saa rauhaa sillä, että luovut toiveesta. Viestistäsi välittyy todella suuri pettymys ihmissuhteisiisi. En näe sinulle miestä baarista tms. mutta näytetään harrastusten kautta tulevaa suhdetta. Suhde ei ala heti roihuamaan, vaan vähitellen voimistuen. Siis nyt tulevana talvena ulos, hiihtoladuille. Pitkä mies, hyväkäytöksinen ja hyvässä kunnossa.