Miksi reilu 2000 euroa tukina ei riitä elämiseen työttömänä mutta palkkana työstä se on ihan riittävä raha elämiseen
Kommentit (11)
Häh? Jos kerran näin omakohtaisesti on niin osaat varmaan itse kertoa mistä johtuu?
Kalliit työpaikkalounaat kaataa budjetin pakkaselle. Kun niistä pääsee työttömänä eroon, homma toimii.
Minä saan työttömänä 595€ nettona kuukaudessa. En pärjäisi, jollei isäni auttaisi. Kuka saa työttömänä 2000?
No jopa on ihme homma. Veikataan vaikka että rahaa menee työmatkoihin?
Onko tämä joku arvoitus? Kerro oikea vastaus ap!
Vierailija kirjoitti:
Kalliit työpaikkalounaat kaataa budjetin pakkaselle. Kun niistä pääsee työttömänä eroon, homma toimii.
Eikös toi ole toisin päin ja työssäkäyvä ei ehdi niin tuhlailemaan kuin työtön.
Asumistuki palkitsee kalliisti asuvan. Siitä se ero johtuu.
Kerrotko ap, mistä tuo summa tukina koostuu? Ja kuinka monta henkilöä taloudessa on?
Saan tukina 4320€ ja ei meinaa riittää.
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko ap, mistä tuo summa tukina koostuu? Ja kuinka monta henkilöä taloudessa on?
Minä ja kissa. Asumistuki 1700€ ja toimeentulo 300€.
Ap
Semmonen Sossu-Tatu -ketju taas...
Työttömällä on aikaa harrastaa. Hevosen ylläpito ja autourheilu maksavat melko paljon. Eihän parilla tonnilla saa kuin uuden rengassetin ja vähän bensaa. Jos käy palkkatöissä niin ei ole mahdollisuutta lähteä kiertämään mitään rallin SM-sarjaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä saan työttömänä 595€ nettona kuukaudessa. En pärjäisi, jollei isäni auttaisi. Kuka saa työttömänä 2000?
Paljon vuokrasi on? Eihän sinulla voi riittää ruokaan kun eihän tuolla summallq saa kuin tyyliin Kemistä vuokran maksettua.
Kenellä noi 2000 tuet on. 😲 Onko se joku monilapsinen yh perhe.
Palstatrollit vain saa 2000, ei kukas oikea yksin asuva ihminen. Jos joku saa siinä on mukana sanat lapsilisät mitä saa töissäkin. Ne tulee sen palkan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No olipas vammainen vale ! Keksitkö muitakin ärsytysprovoja vain näyttääksesi sen kuinka helvetin tyhmä olet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No olipas vammainen vale ! Keksitkö muitakin ärsytysprovoja vain näyttääksesi sen kuinka helvetin tyhmä olet
Ja sinä olet niin tyhmä että uskot jokaisen joka kertoo olevansa ap että hänen täytyy sitä myös olla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miten unohdit työttömyys korvauksen vai millä nimellä se nykyään on? Taitaa mennä mennä tukesi lähemmäs 3000€
Mulla se on ollut reilu 1000e. En saa toimeentulotukea. Asun vuokralla ja ei ole omaisuutta.