Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Köyhän pitää jättää jopa ilmaiset pikkujoulut väliin. Kyllä harmittaa!

Vierailija
04.11.2014 |

Hetki haaveiltiin että oishan se mahtavaa mennä kun puolisolla Avec kutsu. Vaan sitten jysähdettiin taas maanpinnalle. Ei ole varaa maksaa lastenhoidosta. Kummallakaan ei ole mitään juhlavaa muistuttavaakaan vaatetta saati kenkiä. Työvaatteita kaikki. Eikä ole varaa ostaa kun lapsille ostettiin. Kirppareita tasan yks ja siellä ei ollut mitään. Kunnon illallinen ja linse kyyditys. Vituttaa kun ei pääse edes ilmaselle illalliselle!!!

Kommentit (527)

Vierailija
521/527 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 00:57"]

Hetki haaveiltiin että oishan se mahtavaa mennä kun puolisolla Avec kutsu. Vaan sitten jysähdettiin taas maanpinnalle. Ei ole varaa maksaa lastenhoidosta. Kummallakaan ei ole mitään juhlavaa muistuttavaakaan vaatetta saati kenkiä. Työvaatteita kaikki. Eikä ole varaa ostaa kun lapsille ostettiin. Kirppareita tasan yks ja siellä ei ollut mitään. Kunnon illallinen ja linse kyyditys. Vituttaa kun ei pääse edes ilmaselle illalliselle!!!

[/quote]

Ap ei halua mennä juhliin ja keksii tekosyitä.

Vierailija
522/527 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaikki on sanottu ja tehty, paljon enemmän on sanottu kuin tehty. Miten tämä sanalasku taas osuikaan ja upotti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/527 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitit varmaan sananlaskua!

Vierailija
524/527 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Mä voin ottaa ne lapset mun luo ilmaiseksi hoitoon. Mulla on just duunia varten tarkistettu ja puhtaaksi varmistettu rikosrekisteriote ja kokemusta lapsista. Voin myös ruokkia ne ja pitää yön yli siten et haette seuraavana iltapäivänä tms.

Vierailija
525/527 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 19:01"][quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 18:46"]

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 14:27"][quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 13:48"] Ihanaa lukea ,että ap:lle tarjotaan apua. Mullakin olisi kaksi ikean kassia täynnä vaatteita, osassa vielä hintalappukin. Kirpputorille olen niitäkin viemässä. [/quote]   Joo mutta taitaa olla provo kun ei ap ilmoita kokoa tai luo hetkellistä mailia. [/quote] Sinne mailiinko ne vaatteet lähetettäis? Ihan ymmärrettävää ettei omaa nimeään ja osoitettaan halua tuntemattomalle antaa edes hetkellisen mailin kautta.

[/quote]

Älä nyt leiki tyhmempää kun olet :/ Ei tietenkään sähköpostiin mitään materiaa lähetetä, tiedät sen itsekin, eli lopeta tuo kiukuttelu. Lapsellista. Ota vastuu tunteistasi. Tajua, että luot ne itse. Kukapa muukaan ne sinun pääsi sisällä pystyisi luomaan kun sinä itse.

Luo sähköpostiosoite jossa ei tule ilmi oikeaa nimeäsi, tyyliin hemuli.muumilaakso(at)gmail.com

Sen jälkeen sovitte, että lahjoittaja jättää vaatteet vaikka kello yhdeksäksi kirkonportaille tms ja lähtee. käyt ne siitä sitten poimimassa viittä yli. Ei tarvitse edes nähdä lahjoittajaa jos se on hävettävä kokemus. Tietysti kohteliasta olisi että vastaanottaisit lahjoituksen henkilökohtaisesti jolloin voisit kiittää hyväntekijää.
[/quote]
Tuo ei ollut ap:n teksti. Yritin vain sanoa ymmärtäväni että hän ei ehkä halua osoitettaan kertoa. Ja miksikö näin luulen? No esimerkiksi siksi että hän itse aiemmin tässä ketjussa sanoi ettei osoitettaan uskalla antaa. Tuskin tarkoitti sillä sähköpostia.
Ja kuinkas todennäköistä onkaan että joku sattuisi asumaan samalla paikkakunnalla kuin ap? Seuraavaksi varmaan sanot että täällä on niin avuliaita mammoja että ajavat vaikka satoja kilometrejä viemään niitä sinne kirkon portaille.

Vierailija
526/527 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 20:29"]

Huoh. Mä voin ottaa ne lapset mun luo ilmaiseksi hoitoon. Mulla on just duunia varten tarkistettu ja puhtaaksi varmistettu rikosrekisteriote ja kokemusta lapsista. Voin myös ruokkia ne ja pitää yön yli siten et haette seuraavana iltapäivänä tms.

[/quote]

No samaan syssyyn menis munkin kakarat?!

Vierailija
527/527 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä