Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vegaani ystäväni ei ollut varannut minulle mitään lihatuotteita viikonlopun kyläilyn ajaksi

Vierailija
19.09.2021 |

Itse olen aina huomioinut hänen ruokavalionsa kun hän tulee meille kylään. Ensi kerralla tarjoan hänelle pelkästään eläinkunnan tuotteita.

Kommentit (575)

Vierailija
1/575 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et käsitä, ettei hän osaa mitään liharuokahommia? Ihmettelee 30 vuotta kasvissyöjänä elänyt.

Vierailija
2/575 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jo soittanut iltapäivälehteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/575 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaani voi ihan hyvin syödä kasvisruokaa pari päivää ilman mitään moraalista ongelmaa mutta vegaani taas ei liharuokaa joten aika hölmö vertaus.

Vierailija
4/575 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hän ei olisi enää vegaani jos ostaisi sinulle lihatuotteita. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää?

Vierailija
5/575 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vanha paska vegaanisitäsuntätä provo… ei jatkoon.

Vierailija
6/575 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siis jouduit syömään mitä et halunnut? Vai olitko nälissäsi?

Vierailija
7/575 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä mielenkiintoinen kuvio: kasvisuskovaisille pitää varata kaikkee mutta heidän ei tarvitse huomioida ja kunnioittaa tavallisia ruokailijoita.

Vierailija
8/575 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis ole sekasyöjä vaan ruokavaliosi on pelkkää lihaa? 

Minä taas tykkään syödä kaverin vegaaniruokia. 

Vierailija
9/575 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai vegaanien nyt tarvitse olla muita huomioonottavia ja kohteliaita. Yleiset kohteliaat käyttäytymissäännöt koskee muita.

Vierailija
10/575 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis sinähän olet SEKAsyöjä, et lihansyöjä.

Kaikki vegaaninen/kasviperäinen kuuluu SEKAsyöjän ruokavalioon.

Vierailija
11/575 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihaani voi ihan hyvin syödä kasvisruokaa pari päivää ilman mitään moraalista ongelmaa mutta vegaani taas ei liharuokaa joten aika hölmö vertaus.

Mahaongelmia voi tosin tulla molemmissa tapauksissa. Itse ripuloin juuri pöntöllä tätä kirjoittaessani, kun tuli käytyä vegaanin luona kylässä.

Vierailija
12/575 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä mielenkiintoinen kuvio: kasvisuskovaisille pitää varata kaikkee mutta heidän ei tarvitse huomioida ja kunnioittaa tavallisia ruokailijoita.

Olen tavallinen ruokalija, jolle maistuu kaikenlaiset ruuat eikä aina tarvitse olla sitä lihaa tarjolla vaan myös kasvisruuat maistuvat. 

Vierailija
13/575 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en muuten valita vegaanisista tarjoiluista, mutta kahvi+mantelimaito on kokemus, jota en välitä kokeilla toiste.

Vierailija
14/575 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahaongelmia voi tosin tulla molemmissa tapauksissa. Itse ripuloin juuri pöntöllä tätä kirjoittaessani, kun tuli käytyä vegaanin luona kylässä.

No mitä söit?

Vierailija
15/575 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tavallinen ruokalija, jolle maistuu kaikenlaiset ruuat eikä aina tarvitse olla sitä lihaa tarjolla vaan myös kasvisruuat maistuvat. 

Mitä etkö kuole puutostiloihin?

Vierailija
16/575 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä söit?

Ei aavistustakaan, mutta kohteliaisuudesta söin mitä oli tarjolla.

Vierailija
17/575 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko oikeesti noin yksinkertainen?

Kaikki ei-eläinperäinen kuuluu sekäsyöjän ruokavalioon, mikään eläinperäinen ei kuulu vegaaninen ruokavalioon. Täysin eri asia.

Sekaanin aamupuuro maapähkinävoilla ja marjoilla on vegaanista, kuten on myös vaikka kalja ja suolatut sipsit, joita syödään lätkää katsoessa. Moni muu asia myös.

Vegaani myöskään usein ei hyväksy tehotuotantoa eikä halua laittaa rahaansa sen tukemiseen, joten sitten ruokkii sekasyöjä vieraan muilla ruuilla.

Harvalla sekasyöjällä on vakaumuksellisesti jotain kasviksia vastaan.

Vierailija
18/575 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No saa olla jo aika tyhmä jos ihan itse syö sellaista mitä ei vatsa kestä. Ottaa pöydästä vaan sellaista mikä sopii tai tuo omat eväät.

Vierailija
19/575 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota itse sianliikkiö kainaloon ja paista se ystäväsi uunissa, jos sellainen on tai sitten pienissä erissä pannulla. Luuletko nimittäin todella, että kuolet nälkään, ellet saa viikonvaihteen aikana eläinperäistä syötävää. Voisi olla sinullekin avartava kokemus elää pari kolme päivää vegaanisella ruualla. Suuri osahan ruuasta ihan samaa, mitä pupellat päivittäin, siis kasvikset, juurekset, salaatit, leipä ...

Vierailija
20/575 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette ole varmaan kovin läheisiä ystäviä, joten turha murehtia asiaa enempää.

Minun paras ystäväni on vegaani eettisistä syistä ja vihon viimeinen asia mitä laittaisin rakkaan ystäväni tekemään, on vaatia hänen ostamaan ja kokkaamaan minulle jotain eläinkunnan tuotteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi