Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi on nolompaa? Saksalainen"laatuauto"vai applen ylihintainen puhelin?

Vierailija
19.09.2021 |

Niin kumpi on nolompaa omistaa Saksalainen"laatuauto" vain applen ylihintaista roskaa?

Oikeasti Corolla on paljon laadukkaampi kuin nämä Saksalaiset tiellejättäjät ja Aasialaiset puhelinvalmistajat tekevät hintalaatu suhteeltaan paljon parempia tuotteita.

Niin, että vi..u että olet nolo jos sinulla on BMW, varsinkin x6 tai applen 13 promax

Kommentit (131)

Vierailija
101/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Happamia. Ei mulla ei ole saksalaista autoa, mutta kyllä mä voisin uuden mersun ostaa jos olisi rahaa. Volvo olisi kyllä mieluisin vaihtoehto. Ajelen kuitenkin melkein 20 vuotta vanhalla Fordilla. Puhelimena iPhone 8 plus ja vaihdan uudempaan kun on rahaa. Mulla on ollut muitakin älypuhelimia, mutta olen todennut iPhonen parhaimmaksi.

Ford on saksalainen ja ne pihlajanmarjat tosiaan ovat happamia, maista vaikka. Ja miksi ihmeessä ostaisit mersun jos Fordilla pääsee ihan hyvin?

Niin kumpikohan on ajomukavuudeltaan parempi, uusi mersu vai 20 vuotta vanha Ford? En mä mun autolla enää mitään pitkiä matkoja ajele ja onhan se ihan ok ikäisekseen, mutta uusi on aina uusi. Volvon ottaisin kaikkein mieluiten.

Vierailija
102/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on aina ollut vaan Porscheja (urheiluautoja, ei katumaastureita), ei muita automerkkejä. Olen kyllä koeajanut paljon muitakin, Ferrareitakin, mutta Porscheen olen vain aina päätynyt. Muutaman alkuaikojen iPhonenkin ostin aikoinani, ne olivat todella hyviä vekottimia, mutta kun Applen huippumalli hinta kiipesi yli tonnin, niin katsoin, ettei hinta ja laatu enää kohtaa.

Miksi tuhoat ilmastoa pröystäilemällä Porschella? Et voi edes Suomessa missään sillä laillisesti yli 120 ajaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopa Saksalainen työkaverini sanoi, että heidän "laatuautonsa"ovat kuraa ja hajoavat 100 tonnin jälkeen, Toyota kestää vielä 500000 jälkeen eikä tarvitse kuin jakoremmi vaihtaa.

Kalleimmat kilometrit olen ajanut Toyotalla ja olen nyt parin miljoonan lähellä kokonaiskilometreissä. Itse päätin, että Toyota ei enää tule, jos en sitten Hiacea hanki. Kaikissa autoissa on hyviä ja huonoja. -887

Vierailija
104/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Happamia. Ei mulla ei ole saksalaista autoa, mutta kyllä mä voisin uuden mersun ostaa jos olisi rahaa. Volvo olisi kyllä mieluisin vaihtoehto. Ajelen kuitenkin melkein 20 vuotta vanhalla Fordilla. Puhelimena iPhone 8 plus ja vaihdan uudempaan kun on rahaa. Mulla on ollut muitakin älypuhelimia, mutta olen todennut iPhonen parhaimmaksi.

Ford on saksalainen ja ne pihlajanmarjat tosiaan ovat happamia, maista vaikka. Ja miksi ihmeessä ostaisit mersun jos Fordilla pääsee ihan hyvin?

Niin kumpikohan on ajomukavuudeltaan parempi, uusi mersu vai 20 vuotta vanha Ford? En mä mun autolla enää mitään pitkiä matkoja ajele ja onhan se ihan ok ikäisekseen, mutta uusi on aina uusi. Volvon ottaisin kaikkein mieluiten.

Ei merkitystä jos et asu siellä autossa. Volvo toki on paljon fiksumpi kuin mersu, ei ole niin paljon ilmaa hinnassa. Se ajomukavuus on vain illuusio, joka on mersun brändäyksessä uskoteltu ihmisille.

Vierailija
105/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" Raha ratkaisee" lauloi Irwin aikoinaan..ja naulan kantaan.

Niin se ratkaisee.

Kun on rahaa riittävästi voi ostaa lähes mitä vaan.

Jos taas ei ole, joutuu tyytymään kirpputorilta ostettuun vanhaan Nokian puhelimeen.

Tai parin tonnin kotteroon, jolla on silläkin turvallisempaa poltaa bensiiniä, kuin jos sen tekisi avoastiassa pihalla.

Ihmisillä suomessa näyttää kuitenkin olevan sitä rahaa.

Teillä liikkuu toinen toistaan hienompia autoja.

Parhaat ovat tietenkin arvokkaita, kuten Saksalaiset autot.

Apple taitaa olla liikevaihdoltaan maailman suurimpien joukossa. Ei heillä ole tarvetta tuottaa tusinaa halppispuhelimia tai tietokoneita.

He tekevät huippulaatua ja se maksaa.

Raha ratkaisee.

Huippulaatua:D::D Salli mun nauraa. He uskottelevat tyhmille mukavarakkaille pröystäilijöille tekevänsä"laatua"vaikka oikeasti kyseessä on ylihinnoiteltua brändättyä roskaa, jonka aasialaiset valmistajat pesevät mennen tullen. Seuraavaksi varmasti väität, että Guccin vaatteet eivät ole ylihinnoiteltuja vaan"laadukkaita"

Ja saksalaiset autot eivät ole parhaita vaan ylihinnoiteltuja tiellejättäjiä, joita nolot mukavarakkaat ostavat näyttääkseen naapureilleen.

Vierailija
106/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin se ratkaisee.

Jos taas ei ole, joutuu tyytymään kirpputorilta ostettuun vanhaan Nokian puhelimeen.

Tai parin tonnin kotteroon, jolla on silläkin turvallisempaa poltaa bensiiniä, kuin jos sen tekisi avoastiassa pihalla.

Apple taitaa olla liikevaihdoltaan maailman suurimpien joukossa. Ei heillä ole tarvetta tuottaa tusinaa halppispuhelimia tai tietokoneita.

Raha ratkaisee.

Huippulaatua:D::D Salli mun nauraa. He uskottelevat tyhmille mukavarakkaille pröystäilijöille tekevänsä"laatua"vaikka oikeasti kyseessä on ylihinnoiteltua brändättyä roskaa, jonka aasialaiset valmistajat pesevät mennen tullen. Seuraavaksi varmasti väität, että Guccin vaatteet eivät ole ylihinnoiteltuja vaan"laadukkaita"

Ja saksalaiset autot eivät ole parhaita vaan ylihinnoiteltuja tiellejättäjiä, joita nolot mukavarakkaat ostavat näyttääkseen naapureilleen.

P.S. Applen liikevaihto kertoo vain sen, miten helppoa tyhmiä on rahastaa.

Vierailija
107/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän aktuaalista vi@&€a aloittajan päässä liikkuu?

Nolostelu liittyy lähinnä kehittyvän nuoren korostuneeseen epävarmuuteen erilaisissa tilanteissa ja aikuisena noloa ei ole oikeastaan mikään. Vähiten kysymyksessäsi olevat asiat. Tsiisus

Sanan"Tsiisus"käyttäminen on äärimmäisen noloa kuten myös muiden englannin kielisten sanojen varsinkin jos kirjoittaa ne niin kuin ne lausutaan, että myötähäpeä.

Noloa on ostaa kysymyksessäni olevia tuotteita, toki se ei ostajassa itsessään herätä nolostumista tämän tyhmyydestä johtuen, muissa kyllä sitäkin enemmän myöhähäpeää.

Vierailija
108/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan 35000 km/ vuosi, eli vietän paljon aikaa autossa. Ajan uudella bemarilla, koska ajomukavuus on aivan eri luokkaa kuin esim Toyotalla tai Nissanilla. En ole autofriikki, mutta kokeiltuani eri merkkien autoja nykyinen on ylivoimainen ajomukavuudessa, säännöllisesti huollettuna bemarit ovat myös palvelleet pitkään, eli en voi allekirjoittaa mielipiteitä saksalaisten autojen heikosta laadusta.

Vierailija
109/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vi.... sama millä kukakin ajaa.

Vierailija
110/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut monta corollaa, hiacea, hilux, useampi BMW, mersu ja ikinä en ole tielle jäänyt.

Tällä hetkellä BMW

Vierailija
111/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

13 Promax 512gb tilattu ja isokoneinen diesel mersu on jo alla eikä kumpikaan nolota.

Eikä vähääkään edes kiinnosta mitä mersuni saastuttaa, eikä kiinnostaisi edes silloin, jos sen päästöt olisivat vaikka 1000 kertaa suuremmat kuin nyt. Ei sitten vähän vertaa.

Juuri kaltaistesi paskiaisten takia ihmiset on pakotettava ilmastotekoihin ja kiellettävä nuo isot dieselautot.

Ymmärrän. Noista pakkokeinoista on kaikille meille tuttu myös sinun suuri idollisi Adolf.

Eihän tässä muukaan auta kun kaltaisesi vastuuttomat itsekkään k-päät tuhoavat planeettamme oman hetken nautintonsa vuoksi ja vievät lapsiltamme kotiplaneetan. 

Samasta syystä tarvitaan myös poliisia kun kaikki ihmiset eivät noudata lakia eli pakkokeinot ovat valitettavasti tarpeellisia.

Jos joku polttaisi sen mersusi niin varmasti vaatisit itsekin pakkokeinoin korvausta polttajalta jos tämä ei vapaaehtoisesti korvaa.

Jos joku tai jotkut polttaisivat autoni niin en vaatisi Auschwitzin avaamista heille kuten sinä ja Adolf.

Oletko ajatellut hakea psykiatrista apua tuohon fanaattisuuteesi? Suosittelen sitä sinulle.

Ja suosittelen myös tutustumaan puolueettomiin tutkimuksiin ilmastonmuutoksesta ja ihmisen osuudesta siihen, siis aivan muista lähteistä kuin vihreiden mielipuolten tieteellisistä tutkimuksista jotka kaikki on todistettu valheiksi ja perustuvan kommunistisiin mielipiteisiin eikä tieteeseen.

Totuuden myöntäminen on ensi askel parantumiseen.

Vierailija
112/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on noloa miettiä mitä muut ovat mieltä. Missä itsetunto? Ei näköjään missään.

Vierailija
113/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

13 Promax 512gb tilattu ja isokoneinen diesel mersu on jo alla eikä kumpikaan nolota.

Eikä vähääkään edes kiinnosta mitä mersuni saastuttaa, eikä kiinnostaisi edes silloin, jos sen päästöt olisivat vaikka 1000 kertaa suuremmat kuin nyt. Ei sitten vähän vertaa.

Juuri kaltaistesi paskiaisten takia ihmiset on pakotettava ilmastotekoihin ja kiellettävä nuo isot dieselautot.

On aivan vapaaehtoista uskoa yksisarvisiin tai antaa kusettaa ja aivopestä itsensä uskomaan ihmisen aiheuttamaan ilmastonmuutokseen joka on maailman suurin kusetus.

Tämä kusetus on todistettu jo sen 1000 kertaa valheeksi ja ne tieteelliset tutkimukset millä ilmastonmuutosta perustellaan on perusteellisessa tutkinnassa osoittautuneet pelkiksi kommunisti ”tiedemiesten” mielipiteiksi ja valheiksi.

Siis vielä kerran: ilmastonmuutos on aina ollut olemassa maailmassa, mutta se ei ole ihmisen aiheuttama vaan saatanallinen kusetus.

Ei ole vaan se on nimenomaan ihmisten aiheuttamaa, kerskakuluttajat vain valehtelevat itselleen muuta saadakseen paremmalla omatunnolla tuhota planeettamme. 

Ilmasto lämpenee ja katastrofi uhkaa ja se johtuu nimenomaan ja vain ja ainoastaan länsimaalaisen ihmisen toimista.

Niin, yksisarvinen kertoi sinulle ilmastosadun niin tottahan sen on oltava. Uskotaan, uskotaan.

Vierailija
114/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin se ratkaisee.

Raha ratkaisee.

P.S. Applen liikevaihto kertoo vain sen, miten helppoa tyhmiä on rahastaa.

Ja sinun ymmärryksesi mukaan nuo varakkaat ovat yksinkertaisia ja kukaties jälkeenjääneitä, mutta ihmeellisesti heille on sitä varallisuutta kertynyt ja tulotkin täytyy siis olla kohdallaan.

No onnellahan nuo kaiken ovat ansainneet kun tyhmiä ovat.

Vierailija
115/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos te köyhät käyttäisitte energiaa itsenne kehittämiseen ettekä rikkaiden kadehtimiseen, tekin voisitte ostaa samoja tuotteita.

Vierailija
116/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin se ratkaisee.

Raha ratkaisee.

🎼 En ole kateellinen, mutta muuten vaan…🎶

Vierailija
117/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimeen pitäisi saada turvapäivitykset vähintään viisi vuotta. Androidin kanssa tämä taitaa edelleen olla aika epävarmaa.

Lisäksi monet Android-puhelimet ovat liian suuria. Jos haluaisin mallin joka on maksimissaan noin 6,2 tuumaa, 120 Hz näyttö, sis. teleobjektiivin (2x tai enemmän), niin vaihtoehdoiksi löytyy ainoastaan iPhone 13 Pro ja Meizu 18. Meizua en löytänyt Suomesta edes myynnistä.

Vierailija
118/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Noista pakkokeinoista on kaikille meille tuttu myös sinun suuri idollisi Adolf.

Eihän tässä muukaan auta kun kaltaisesi vastuuttomat itsekkään k-päät tuhoavat planeettamme oman hetken nautintonsa vuoksi ja vievät lapsiltamme kotiplaneetan. 

Samasta syystä tarvitaan myös poliisia kun kaikki ihmiset eivät noudata lakia eli pakkokeinot ovat valitettavasti tarpeellisia.

Jos joku polttaisi sen mersusi niin varmasti vaatisit itsekin pakkokeinoin korvausta polttajalta jos tämä ei vapaaehtoisesti korvaa.

Jos joku tai jotkut polttaisivat autoni niin en vaatisi Auschwitzin avaamista heille kuten sinä ja Adolf.

Oletko ajatellut hakea psykiatrista apua tuohon fanaattisuuteesi? Suosittelen sitä sinulle.

Ja suosittelen myös tutustumaan puolueettomiin tutkimuksiin ilmastonmuutoksesta ja ihmisen osuudesta siihen, siis aivan muista lähteistä kuin vihreiden mielipuolten tieteellisistä tutkimuksista jotka kaikki on todistettu valheiksi ja perustuvan kommunistisiin mielipiteisiin eikä tieteeseen.

Totuuden myöntäminen on ensi askel parantumiseen.

Mitä v..ua höpiset Auschwitzeista? En minä teitä itsekkäitä paskiaisia keskistysleiriin ole laittamassa vaan pakottamassa teidät elämään ilmastoystävällisesti eli kieltämässä mm. turhien isojen maasturien ostamisen.

Ilmastodenialismi on yritys puhdistaa omaatuntoa ja uskotella valheellisesti itselleen, ettei minun itsekäs k-päinen kerskakulutukseni tuhoa maapalloa.

Vierailija
119/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin se ratkaisee.

Raha ratkaisee.

🎼 En ole kateellinen, mutta muuten vaan…🎶

Kateuskortin peluuttaminen on erittäin noloa:) Kateellinen siitä, että tyhmä on menettänyt rahansa ylihinnoiteltuun roskaan?

Vierailija
120/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kummankaan pitäisi olla nolo? :D Eivät sen nolompiakaan kun Samsung tai Toyota.