Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi on nolompaa? Saksalainen"laatuauto"vai applen ylihintainen puhelin?

Vierailija
19.09.2021 |

Niin kumpi on nolompaa omistaa Saksalainen"laatuauto" vain applen ylihintaista roskaa?

Oikeasti Corolla on paljon laadukkaampi kuin nämä Saksalaiset tiellejättäjät ja Aasialaiset puhelinvalmistajat tekevät hintalaatu suhteeltaan paljon parempia tuotteita.

Niin, että vi..u että olet nolo jos sinulla on BMW, varsinkin x6 tai applen 13 promax

Kommentit (131)

Vierailija
81/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Applen laitteet ovat aivan loistavia, toimivat kuin ajatus ilman mitään säätöä.

Ja uudella mersulla on nautinto ajaa.

Olkoon noloa ap:n mielestä, minulle toimivaa ja nautinnollista.

Eivät olet vaan ylihinnoiteltua roskaa, jolla otetaan tyhmiltä rahat pois.

Niinpä. Lisäksi näissä toimii plasebo-efekti. Kun ihminen ostaa ylihintaista roskaa, hän uskottelee itselleen että sen on pakko olla hyvä, ja hän onnistuu suggeroimaan itsensä niin vahvasti että myös kokee tuotteetn/auton paremmaksi kuin se oikeasti on.

Itse olin neutraalilla mielellä testaamassa uutta 60 000e Mersua vs käytetty 30 0003 mzda 6 GT ja minkäänlaista käytännön eroa en huomannut ehkä aavistuksen parempi ohjaus oli Mazdassa.

Vierailija
82/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autolle ei ole tarvetta ja työnantaja maksaa ne Applet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Raha ratkaisee" lauloi Irwin aikoinaan..ja naulan kantaan.

Niin se ratkaisee.

Kun on rahaa riittävästi voi ostaa lähes mitä vaan.

Jos taas ei ole, joutuu tyytymään kirpputorilta ostettuun vanhaan Nokian puhelimeen.

Tai parin tonnin kotteroon, jolla on silläkin turvallisempaa poltaa bensiiniä, kuin jos sen tekisi avoastiassa pihalla.

Ihmisillä suomessa näyttää kuitenkin olevan sitä rahaa.

Teillä liikkuu toinen toistaan hienompia autoja.

Parhaat ovat tietenkin arvokkaita, kuten Saksalaiset autot.

Apple taitaa olla liikevaihdoltaan maailman suurimpien joukossa. Ei heillä ole tarvetta tuottaa tusinaa halppispuhelimia tai tietokoneita.

He tekevät huippulaatua ja se maksaa.

Raha ratkaisee.

Vierailija
84/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

13 Promax 512gb tilattu ja isokoneinen diesel mersu on jo alla eikä kumpikaan nolota.

Eikä vähääkään edes kiinnosta mitä mersuni saastuttaa, eikä kiinnostaisi edes silloin, jos sen päästöt olisivat vaikka 1000 kertaa suuremmat kuin nyt. Ei sitten vähän vertaa.

Juuri kaltaistesi paskiaisten takia ihmiset on pakotettava ilmastotekoihin ja kiellettävä nuo isot dieselautot.

On aivan vapaaehtoista uskoa yksisarvisiin tai antaa kusettaa ja aivopestä itsensä uskomaan ihmisen aiheuttamaan ilmastonmuutokseen joka on maailman suurin kusetus.

Tämä kusetus on todistettu jo sen 1000 kertaa valheeksi ja ne tieteelliset tutkimukset millä ilmastonmuutosta perustellaan on perusteellisessa tutkinnassa osoittautuneet pelkiksi kommunisti ”tiedemiesten” mielipiteiksi ja valheiksi.

Siis vielä kerran: ilmastonmuutos on aina ollut olemassa maailmassa, mutta se ei ole ihmisen aiheuttama vaan saatanallinen kusetus.

Vierailija
85/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Happamia. Ei mulla ei ole saksalaista autoa, mutta kyllä mä voisin uuden mersun ostaa jos olisi rahaa. Volvo olisi kyllä mieluisin vaihtoehto. Ajelen kuitenkin melkein 20 vuotta vanhalla Fordilla. Puhelimena iPhone 8 plus ja vaihdan uudempaan kun on rahaa. Mulla on ollut muitakin älypuhelimia, mutta olen todennut iPhonen parhaimmaksi.

Ford on saksalainen ja ne pihlajanmarjat tosiaan ovat happamia, maista vaikka. Ja miksi ihmeessä ostaisit mersun jos Fordilla pääsee ihan hyvin?

Olen nainen ja jopa minä tiedän, että Ford on brittiläinen auto.

Vierailija
86/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Happamia. Ei mulla ei ole saksalaista autoa, mutta kyllä mä voisin uuden mersun ostaa jos olisi rahaa. Volvo olisi kyllä mieluisin vaihtoehto. Ajelen kuitenkin melkein 20 vuotta vanhalla Fordilla. Puhelimena iPhone 8 plus ja vaihdan uudempaan kun on rahaa. Mulla on ollut muitakin älypuhelimia, mutta olen todennut iPhonen parhaimmaksi.

Ford on saksalainen ja ne pihlajanmarjat tosiaan ovat happamia, maista vaikka. Ja miksi ihmeessä ostaisit mersun jos Fordilla pääsee ihan hyvin?

Ok. Ja minä ymmärrän että sinä olet nainen.

Vierailija
87/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopa Saksalainen työkaverini sanoi, että heidän "laatuautonsa"ovat kuraa ja hajoavat 100 tonnin jälkeen, Toyota kestää vielä 500000 jälkeen eikä tarvitse kuin jakoremmi vaihtaa.

540 000 mittarissa enkä huomaa että olisi kuraa tämä saksalainen laatuauto. Ja jos mietitte miksi niin paljon mittarissa niin peritty talo josta matkaa työpaikalle 94km joten ajoa tulee vuodessa aika reilusti.

Vierailija
88/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin menenkö tähän provoon.

Vierailija
89/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin menenkö tähän provoon.

No tuo on taas liian totta naisen suusta sanottuna, niin että sen ei välttämättä tarvitse olla edes provo.

Vierailija
90/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt tarkkoja ollaan, niin Ford on Usa:ssa perustettu ja pitää siellä pääkonttoriaan. Tehtaita on siellä sun täällä. Myös englannissa ja Saksassa on euroopan pääkonttori

Vierailija
91/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän aktuaalista vi@&€a aloittajan päässä liikkuu?

Nolostelu liittyy lähinnä kehittyvän nuoren korostuneeseen epävarmuuteen erilaisissa tilanteissa ja aikuisena noloa ei ole oikeastaan mikään. Vähiten kysymyksessäsi olevat asiat. Tsiisus

Vierailija
92/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei ole nolompaa kuin ukko jolla on joku kiinapaska dogger uppo x 20 minkä on tilannut aliexpressistä 59e euron hintaan ja menopelinä joku miniauto hyundai 10i tms. Sitten vielä kehuu noita hankintojaan.

Tokana tietty noi ma mut jotka ajaa 500tkm sakebemaria, puhelin on osamaksulla hankittu iphone ja merkkivaateet jostain turkin basaarista. Kotona syödään jotain nuudeleita kun kaikki menee kulissien ylläpitoon.

Mikä on dogger uppo x 20? En oikeasti tiedä, eikä Googlekaan osaa auttaa.

Vierailija
93/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

13 Promax 512gb tilattu ja isokoneinen diesel mersu on jo alla eikä kumpikaan nolota.

Eikä vähääkään edes kiinnosta mitä mersuni saastuttaa, eikä kiinnostaisi edes silloin, jos sen päästöt olisivat vaikka 1000 kertaa suuremmat kuin nyt. Ei sitten vähän vertaa.

Juuri kaltaistesi paskiaisten takia ihmiset on pakotettava ilmastotekoihin ja kiellettävä nuo isot dieselautot.

Ymmärrän. Noista pakkokeinoista on kaikille meille tuttu myös sinun suuri idollisi Adolf.

Vierailija
94/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina ollut vaan Porscheja (urheiluautoja, ei katumaastureita), ei muita automerkkejä. Olen kyllä koeajanut paljon muitakin, Ferrareitakin, mutta Porscheen olen vain aina päätynyt. Muutaman alkuaikojen iPhonenkin ostin aikoinani, ne olivat todella hyviä vekottimia, mutta kun Applen huippumalli hinta kiipesi yli tonnin, niin katsoin, ettei hinta ja laatu enää kohtaa.

Vierailija
95/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Lisäksi näissä toimii plasebo-efekti. Kun ihminen ostaa ylihintaista roskaa, hän uskottelee itselleen että sen on pakko olla hyvä, ja hän onnistuu suggeroimaan itsensä niin vahvasti että myös kokee tuotteetn/auton paremmaksi kuin se oikeasti on.

Itse olin neutraalilla mielellä testaamassa uutta 60 000e Mersua vs käytetty 30 0003 mzda 6 GT ja minkäänlaista käytännön eroa en huomannut ehkä aavistuksen parempi ohjaus oli Mazdassa.

Lähes kaikki mitä tehdään Suomessa ja Euroopassa on ylihintaista verrattuna riistolla Aasiassa tehtyihin tuotteisiin. Mutta jos haluamme säilyttää elintasomme täällä Euroopassa, niin jostain tuotteista on vaan maksettava vähän enemmän.

En tiedä on Mersu tai BMW roskaa tai ylihintaista sellaista. Sen hinta on mikä on ja jos aiot eurooppalaista ostaa, se maksaa enemmän.

Ei suomalaiset vaatteet ole parempia kuin Kiinassa tehdyt, mutta moni ei maksa siitä laatuerosta, vaan vastuullisuudesta, kotimaisuudesta ja sitä ettei kaikkea kuskata toiselta puolelta maapalloa.

Jos haluaa puhelimeensa jonkun muun kuin Androidin sen hinta on mikä on. Ei kaikkia motivoi muiden ajatukset tai heidän vaikuttamisensa.

Jos sieltä Turkin basaarilta saa lenkkarit 7€, alushousut 50 senttiä ja teepaita 2€, niin ymmärrän hyvin miksi joku ne ostaa. Oli niihin kirjoitettu merkki tai ei, jos laatu edes vähän vastaa omia 584vaatimuksia.

Vierailija
96/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se Matukka on paljon parempi paitsi nolon mukavarakkaan luuloissa. Paitsi, että ohjaus on parempi niin takuuvarmasti kestää paljon pidempään ja huollot ovat halvempia.

Markkinavoimat suggeroivat höynäytettävät tyhmyrit uskomaan, että se ylihinnoiteltu kura on"laadukasta" ja kun applelta tulee kohta taas uusi malli ja jos aikaisempi törkykallis on saatu läpi niin seuraavaksi nostetaan taas hintaa ja pöljät jonottavat"laatua"

Vierailija
97/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Noista pakkokeinoista on kaikille meille tuttu myös sinun suuri idollisi Adolf.

Eihän tässä muukaan auta kun kaltaisesi vastuuttomat itsekkään k-päät tuhoavat planeettamme oman hetken nautintonsa vuoksi ja vievät lapsiltamme kotiplaneetan. 

Samasta syystä tarvitaan myös poliisia kun kaikki ihmiset eivät noudata lakia eli pakkokeinot ovat valitettavasti tarpeellisia.

Jos joku polttaisi sen mersusi niin varmasti vaatisit itsekin pakkokeinoin korvausta polttajalta jos tämä ei vapaaehtoisesti korvaa.

Vierailija
98/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla i Phone ja OOOO

M

Vierailija
99/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki mitä tehdään Suomessa ja Euroopassa on ylihintaista verrattuna riistolla Aasiassa tehtyihin tuotteisiin. Mutta jos haluamme säilyttää elintasomme täällä Euroopassa, niin jostain tuotteista on vaan maksettava vähän enemmän.

En tiedä on Mersu tai BMW roskaa tai ylihintaista sellaista. Sen hinta on mikä on ja jos aiot eurooppalaista ostaa, se maksaa enemmän.

Ei suomalaiset vaatteet ole parempia kuin Kiinassa tehdyt, mutta moni ei maksa siitä laatuerosta, vaan vastuullisuudesta, kotimaisuudesta ja sitä ettei kaikkea kuskata toiselta puolelta maapalloa.

Jos haluaa puhelimeensa jonkun muun kuin Androidin sen hinta on mikä on. Ei kaikkia motivoi muiden ajatukset tai heidän vaikuttamisensa.

Jos sieltä Turkin basaarilta saa lenkkarit 7€, alushousut 50 senttiä ja teepaita 2€, niin ymmärrän hyvin miksi joku ne ostaa. Oli niihin kirjoitettu merkki tai ei, jos laatu edes vähän vastaa omia 584vaatimuksia.

Ei näitä mukavarakkaita kiinnosta pätkän vertaa vastuullisuus ja kotimaisuus, jos olisivat vastuullisia niin eivät ostaisi heti hajoavaa kallista krääsää vaan laatutuotteita, jotka kestävät kuten se Corolla. He ostavat ylihinnoiteltua kuraa vain voidakseen näyttää muille, että heillä on muka varaa.

Vierailija
100/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On aivan vapaaehtoista uskoa yksisarvisiin tai antaa kusettaa ja aivopestä itsensä uskomaan ihmisen aiheuttamaan ilmastonmuutokseen joka on maailman suurin kusetus.

Tämä kusetus on todistettu jo sen 1000 kertaa valheeksi ja ne tieteelliset tutkimukset millä ilmastonmuutosta perustellaan on perusteellisessa tutkinnassa osoittautuneet pelkiksi kommunisti ”tiedemiesten” mielipiteiksi ja valheiksi.

Siis vielä kerran: ilmastonmuutos on aina ollut olemassa maailmassa, mutta se ei ole ihmisen aiheuttama vaan saatanallinen kusetus.

Ei ole vaan se on nimenomaan ihmisten aiheuttamaa, kerskakuluttajat vain valehtelevat itselleen muuta saadakseen paremmalla omatunnolla tuhota planeettamme. 

Ilmasto lämpenee ja katastrofi uhkaa ja se johtuu nimenomaan ja vain ja ainoastaan länsimaalaisen ihmisen toimista.