Kumpi on nolompaa? Saksalainen"laatuauto"vai applen ylihintainen puhelin?
Niin kumpi on nolompaa omistaa Saksalainen"laatuauto" vain applen ylihintaista roskaa?
Oikeasti Corolla on paljon laadukkaampi kuin nämä Saksalaiset tiellejättäjät ja Aasialaiset puhelinvalmistajat tekevät hintalaatu suhteeltaan paljon parempia tuotteita.
Niin, että vi..u että olet nolo jos sinulla on BMW, varsinkin x6 tai applen 13 promax
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
Happamia. Ei mulla ei ole saksalaista autoa, mutta kyllä mä voisin uuden mersun ostaa jos olisi rahaa. Volvo olisi kyllä mieluisin vaihtoehto. Ajelen kuitenkin melkein 20 vuotta vanhalla Fordilla. Puhelimena iPhone 8 plus ja vaihdan uudempaan kun on rahaa. Mulla on ollut muitakin älypuhelimia, mutta olen todennut iPhonen parhaimmaksi.
Ford on saksalainen ja ne pihlajanmarjat tosiaan ovat happamia, maista vaikka. Ja miksi ihmeessä ostaisit mersun jos Fordilla pääsee ihan hyvin?
Meidän kolmihenkisellä perheellä on kolme iPhonea ja kolme saksalaista autoa (MB GLE 450e 4Matic, MB C220 4Matic ja BMW X5 3.0d xDrive). Tytär on vasta 11 joten hän ei aja, mutta mies kulkee noilla maastureilla. Bemaria hän kutsuu katepillariksi ja ajelee työajot, vapaalla sitten mersulla. Minä kuljen itse tuolla pikkumesellä.
En ole huomannut mitään noloa tässä. Autoissa on huoltosopimus, joten jos jotain menee rikki hinausauto hakee pihasta ja tuo takaisin ja kaikki veloituksetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää on hauskoja ketjuja että miksi syödä filettä kun hk sinisellä jää henkiin. Joku ihme siinä vaan on että kaikki keillä on varaa ostaa parempaa.
Ensinnäkään se saksaromu ei ole parempi vaan ylihinnoiteltua roskaa noloille wannabevarakkaille ja toisekseen ei porukalla täällä ole varaa vaan he kyttäävät Lidilissä tarjouksia ja ottavat kulutusluottoja saadakseen laskut maksettua.
Taidat puhua itsestäsi. Tässä se nähdään kyttäät tarjouksia ja ajat korollalla. Sulla ei siis vaan ole rahaa parempaan. Kyllä se mahtaa harmittaa. Otan osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori ap. Olen pahoillani, että olet persaukinen.
Juuri tuota tarkoitin, että wannaberikkaat nolouksissaan ostavat noita tuotteita näyttääkseen muille, että he ovat muka"varakkaita" Minä veikkaan, että oikesti rikkaalta ei löydy applen roskaa ja Ikean omistajakin ajaa 20v vanhalla Volvolla saksaromun sijaan.
Kyllä se hänen Volvo 245 GL o n lähemmäs 30-vuotias. Auto on -93. Muutenkin hän käyttää mieluiten julkista liikennettä,koska saa Ruotsissa eläkeläisen etuuden.
Niinhän se taitaa tosiaan jo olla ja miksi ostaa uutta kun se toimii vielä ihan hyvin ja julkisia kannattaa toki myös hyödyntää jos asuu isommassa kaupungissa. Kyllä se Ingvarkin varmasti kovaa myötähäpeää tuntee kun joku wannabevarakas kaasuttaa"laatuautolla"volvon ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on pian kuusi vuotta vanha iPhone 6s joka maksoi aikoinaan hiukan yli 1000 euroa. Se on edelleen kuin uusi. Akun vaihdoin vuosi sitten. Muutaman satasen puhelimia saa olla uusimassa vuosittain.
Ei saa. Itselläni on 170 euron Samsung, ostettu kohta 4 vuotta sitten ja hyvin toimii. 500e puhelimesta on ehdoton maksimi mitä kannattaa maksaa.
Kukin tyylillään.
Ostin iPhone x:n aikoinaan, maksoi vähän yli tonnin. Vaihdoin sen 2 vuotta pidettyäni ja sain siitä vielä 550. Eli hinnaksi jäi vajaa 500. Nyt iPhone 12 joka oli sen reilun 1200, siitä saanee vuoden päästä noin 5-600 eli ei se ole välttämättä niin kallis kuin kuvitellaan. Alle 500 puhelimesta ei taida saada vaihdossa mitään. Ja vaihdan puhelimen ihan siksi että minulla pysyy aina takuu voimassa.
Saksalaiset autot ovat sellaista taajamasuorittajien vakiovarustetta, pakettitalon, paljun, pihatrampan, numeroa liian niukan kuoritakin, marimekkotekstiilien, skandibohosisustuksen jne lomassa.
Ennen saksalaiset autot olivat sentään vain fuckboyvarusteita, nyt niillä ajaa perseen peittävän kuoritakin ja joustonilkkurit omistava taajamamammakin.
Vierailija kirjoitti:
Meidän kolmihenkisellä perheellä on kolme iPhonea ja kolme saksalaista autoa (MB GLE 450e 4Matic, MB C220 4Matic ja BMW X5 3.0d xDrive). Tytär on vasta 11 joten hän ei aja, mutta mies kulkee noilla maastureilla. Bemaria hän kutsuu katepillariksi ja ajelee työajot, vapaalla sitten mersulla. Minä kuljen itse tuolla pikkumesellä.
En ole huomannut mitään noloa tässä. Autoissa on huoltosopimus, joten jos jotain menee rikki hinausauto hakee pihasta ja tuo takaisin ja kaikki veloituksetta.
Ai että te olette muka varakkaita?:D Ja ajatte oikein usealla"laatuautolla". Kyllä siinä naapurit varmasti kuolevat kohta myötähäpeästä ellei siinä sitten asu toinen yhtä nolo wannabevaraks perhe.
Oikeasti riitelette rahasta ja mietitte miten teillä on varaa ostaa tyttärellenne uusi talvitakki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori ap. Olen pahoillani, että olet persaukinen.
Juuri tuota tarkoitin, että wannaberikkaat nolouksissaan ostavat noita tuotteita näyttääkseen muille, että he ovat muka"varakkaita" Minä veikkaan, että oikesti rikkaalta ei löydy applen roskaa ja Ikean omistajakin ajaa 20v vanhalla Volvolla saksaromun sijaan.
Kyllä se hänen Volvo 245 GL o n lähemmäs 30-vuotias. Auto on -93. Muutenkin hän käyttää mieluiten julkista liikennettä,koska saa Ruotsissa eläkeläisen etuuden.
Niinhän se taitaa tosiaan jo olla ja miksi ostaa uutta kun se toimii vielä ihan hyvin ja julkisia kannattaa toki myös hyödyntää jos asuu isommassa kaupungissa. Kyllä se Ingvarkin varmasti kovaa myötähäpeää tuntee kun joku wannabevarakas kaasuttaa"laatuautolla"volvon ohi.
Tuskin enää tuntee mitään, kuopattu jo joku aika sitten.
Vierailija kirjoitti:
Jopa Saksalainen työkaverini sanoi, että heidän "laatuautonsa"ovat kuraa ja hajoavat 100 tonnin jälkeen, Toyota kestää vielä 500000 jälkeen eikä tarvitse kuin jakoremmi vaihtaa.
Aika autoista tietämätöntä porukkaa jos luullaan millään ajettavan 500000 mitään korjaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näissä Premiumeissa huvittaa se, että valmistajat aivan tahallisesti tekevät laadutonta kuraa, koska tietävät että kun se ostaja on nalkkiin saatu on sen PAKKO maksaa ylihintaiset huollot ja korjaukset.
Esim bemarissa on nykyään tietyt moottori osat valmistettu MUOVISTA. Mikä tarkoittaa sitä, että kun se kosahtaa 100 000km jälkeen on KALLIS remppa tiedossa ostajan piikkiin.
No minkä valmistajan moottori sitten on hyvä? Missä ei ole muovia?
Honda, suzuki, Toyota pois lukien diesel koneet. Yllättäen Fiatin koneet on myös kestäviä.
Rikkailla on varaa ostaa vaikka useampi jokajampan unelma-auto tai luuri, mutta enemmän pokkaa elää omalla tyylillä.
13 Promax 512gb tilattu ja isokoneinen diesel mersu on jo alla eikä kumpikaan nolota.
Eikä vähääkään edes kiinnosta mitä mersuni saastuttaa, eikä kiinnostaisi edes silloin, jos sen päästöt olisivat vaikka 1000 kertaa suuremmat kuin nyt. Ei sitten vähän vertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopa Saksalainen työkaverini sanoi, että heidän "laatuautonsa"ovat kuraa ja hajoavat 100 tonnin jälkeen, Toyota kestää vielä 500000 jälkeen eikä tarvitse kuin jakoremmi vaihtaa.
Aika autoista tietämätöntä porukkaa jos luullaan millään ajettavan 500000 mitään korjaamatta.
Toki kulutusosia pitää vaihtaa joskin nekin kestävät paljon pidempään kuin saksalaisilla"laatuautoilla", mutta jakohihnan vaihto oli ainut isompi remppa mikä piti kaverin Carinaan tehdä.
Applen laitteet ovat aivan loistavia, toimivat kuin ajatus ilman mitään säätöä.
Ja uudella mersulla on nautinto ajaa.
Olkoon noloa ap:n mielestä, minulle toimivaa ja nautinnollista.
On ihan äärimmäisen noloa kirjoittaa Saksalainen ja Aasialainen.
Vierailija kirjoitti:
13 Promax 512gb tilattu ja isokoneinen diesel mersu on jo alla eikä kumpikaan nolota.
Eikä vähääkään edes kiinnosta mitä mersuni saastuttaa, eikä kiinnostaisi edes silloin, jos sen päästöt olisivat vaikka 1000 kertaa suuremmat kuin nyt. Ei sitten vähän vertaa.
Juuri kaltaistesi paskiaisten takia ihmiset on pakotettava ilmastotekoihin ja kiellettävä nuo isot dieselautot.
Ihminen joka miettii muiden nolouksia on ... nolo.
Vierailija kirjoitti:
Applen laitteet ovat aivan loistavia, toimivat kuin ajatus ilman mitään säätöä.
Ja uudella mersulla on nautinto ajaa.
Olkoon noloa ap:n mielestä, minulle toimivaa ja nautinnollista.
Eivät olet vaan ylihinnoiteltua roskaa, jolla otetaan tyhmiltä rahat pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omistan sekä iPhonen että saksalaisen auton. Enkä pidä kumpaakaan nolona. Miksi pitäisin?
Koska köyhällä ei ole varaa!
Jonkun köyhyys ei ole minun ongelma. Tehköön elämälleen jotain jolla poistaa köyhyyden.
Helpommin sanottu kuin tehty. Voihan sitä mennä vaikka Afrikkaan ja neuvoa paikallista nälkää näkevää, että syö vähemmän. Ja itellä on siinä iso annos sapuskaa edessä, josta taas haukkaa, kun on päässyt neuvomaan nälkää näkevää.
Täällä länsimaissa kun joku onnistuu oikein kunnolla pääsemään ryysyistä rikkauksiin, niin se ei tarkoita sitä, että kaikki pystyisivät tekemään saman harppauksen. Jos pystyisisivät, niin eihän täällä olisi köyhiä koskaan ollutkaan.
Hyvä vaan, että on sekä köyhiä että rikkaita, niin säilyy luonnon tasapaino. Mitähän siitäkin olisi tullut, jos kaikki olisivat olleet aina rikkaita ja kuluttaneet niin perkeleesti? Luonnonvarat olisi kaluttu loppuun jo aikaa sitten, joten me emme olisi täällä nyt pölisemässä. Tosin kovastihan me sillä tiellä ollaan, kun täällä on yli 7 miljardia syömässä ja kuluttamassa. Pallo ei kauaa nykymenoa enää kestä. Muutamassa vuosikymmenessä on tullut pirusti uutta, kuten älylaitteita, joita pitää valmistaa valtavasti. Kaikki kestää vain muutaman vuoden, joten kulutus on valtavaa. Nykyihminen ei ole tyytyväinen siihen, että on vain katto pään päällä, kämppä on lämmin, on ruokaa kaapissa, tulee sähköä, valoa ja lämmintä juoksevaa vettä. Ei riitä, pitää olla jos jonkin näköistä vimpainta, joita uusitaan vähän väliä. Sitten kaikki haluaa olla rikasta ja rahaa pitäisi tulla koko ajan lisää ja lisää, entistä enemmän, että pysyy paremmin kilpavarustelussa mukana. Kaiken aina helpolla saanut ei ymmärrä rahan arvosta mitään.