Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi on nolompaa? Saksalainen"laatuauto"vai applen ylihintainen puhelin?

Vierailija
19.09.2021 |

Niin kumpi on nolompaa omistaa Saksalainen"laatuauto" vain applen ylihintaista roskaa?

Oikeasti Corolla on paljon laadukkaampi kuin nämä Saksalaiset tiellejättäjät ja Aasialaiset puhelinvalmistajat tekevät hintalaatu suhteeltaan paljon parempia tuotteita.

Niin, että vi..u että olet nolo jos sinulla on BMW, varsinkin x6 tai applen 13 promax

Kommentit (131)

Vierailija
21/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori ap. Olen pahoillani, että olet persaukinen.

Juuri tuota tarkoitin, että wannaberikkaat nolouksissaan ostavat noita tuotteita näyttääkseen muille, että he ovat muka"varakkaita" Minä veikkaan, että oikesti rikkaalta ei löydy applen roskaa ja Ikean omistajakin ajaa 20v vanhalla Volvolla saksaromun sijaan.

Persaukiset nolouksissaan keksivät selityksiä, miksi se halpa on muka oikeasti tosi hyvä, oikeastaan paljon parempi kuin kalliimpi. 😂

Vierailija
22/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on v 2019 Opel astra. Ei ole koskaan kenenkään mielipide vaikuttanut mihinkään päätöksiini. On jopa saksalainen puolisokin. Ei ile trendisisustusta ja muutenkin eletään ihan vaan tätä elämää tekemättä vaikutusta kehenkään. Kannattas kokeilla, niin elämästä jää pois "nolous".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen omistanut sekä Toyotan että BMW:n. Molemmat ajoivat asiansa, mutta ajonautinto oli BMW:llä muutamaa kertaluokkaa parempi.

Vierailija
24/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei oo kyllä saman vuosimallin Corolla sisämelultaan ja ajettavuudeltaan yhtä hyvä.

Kalliit kännykät on kyllä ihan turhia ku 600 eurolla saa jo niin hyvän Samsungin ettei tarvi parempaa.

Samsung on Android ja se on se ongelma omalta kohdalta miksi iPhone. Olisipa vielä muitakin oikeita vaihtoehtoja.

Mikä vikana muka Androidissa?

Vierailija
25/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on v 2019 Opel astra. Ei ole koskaan kenenkään mielipide vaikuttanut mihinkään päätöksiini. On jopa saksalainen puolisokin. Ei ile trendisisustusta ja muutenkin eletään ihan vaan tätä elämää tekemättä vaikutusta kehenkään. Kannattas kokeilla, niin elämästä jää pois "nolous".

Opel on poikkeus ja ihan ok auto. Tässä olikin kyse mersusta, bemarista, porschesta ja audista. Niillä ajaminen on noloa.

Vierailija
26/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omistan sekä iPhonen että saksalaisen auton. Enkä pidä kumpaakaan nolona. Miksi pitäisin?

Siksi, että olet ostanut ne vain ja ainoastaan siksi, että muut luulisivat sinun olevan"varakas" ja tyhmää on rahastettu ylihintaisella roskalla.

Köyhälle kaikki on ylihintaista…

Vierailija
27/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Ap taas se sama, katkera ja kateellinen tyyppi, joka jatkuvasti täällä kyselee : ”Mikä auto sulla on?” ”Naapurin auto on pankin omistuksessa.” jne. Mikä tätä ihmistä vaivaa? Se on v a i n auto, ei sen enempää.

Vierailija
28/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuota tarkoitin, että wannaberikkaat nolouksissaan ostavat noita tuotteita näyttääkseen muille, että he ovat muka"varakkaita" Minä veikkaan, että oikesti rikkaalta ei löydy applen roskaa ja Ikean omistajakin ajaa 20v vanhalla Volvolla saksaromun sijaan.

Persaukiset nolouksissaan keksivät selityksiä, miksi se halpa on muka oikeasti tosi hyvä, oikeastaan paljon parempi kuin kalliimpi. 😂

No tottakai se Corolla on parempi kuin wannaberikkaan nolo BMW tai Audi.

Vierailija
29/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Ap taas se sama, katkera ja kateellinen tyyppi, joka jatkuvasti täällä kyselee : ”Mikä auto sulla on?” ”Naapurin auto on pankin omistuksessa.” jne. Mikä tätä ihmistä vaivaa? Se on v a i n auto, ei sen enempää.

Jos se kerran on vain auto niin miksi nololle wannabevarakkaalle on niin tärkeää, että se auto on ylihinnoiteltu saksalaisromu ja että muut varmasti näkevät hänen ajavan sillä. Noloimmat jopa ottavat somekuvia niin, että ratista näkyy logo

Vierailija
30/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuin vuosia ulkomailla, jossa yhdessä tuttujen kanssa puhuttiin, miten saada rahat riittämään. Oli yhteisöllinen fiilis. Sit takaisin Suomeen, jossa pitää esittää kaikille, että hyvin menee, missään ikinä ei saa antaa vaikutelmaa persaukisuudesta. Haluan takasin ulkomaille ja äkkiä.

Vierailija
31/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä helvetin wannaberikas? BMW ja Audi on keskituloisten autoja… rikkailla on ihan muut pelit.

Vierailija
32/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apple puhelin

Vierailija
33/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa joku olla kateellinen kun rahat ei riittänytkään kuin Corollaan.

Eikä Corollassa ole mitään vikaa, vie varmasti paikasta A paikkaan b, mutta mitään ajamisen nautintoa siinä ei ole toisin kuin vaikka isossa Audissa. Toki Audin laatu on mitä on ja kestää sen minkä kestää, mutta siinä vaiheessa minulla on jo uusi auto alla ja edellisen kesto ei ole enää minun ongelma.

Eli olet paitsi nolo pröystäilijä niin myös ympäristöä tuhoava kerskakuluttaja, joka ostaa ylihintaista roskaa, joka ei kestä. Ja vain näyttääkseen muille, että on muka"varakas"

Oikeasti palstanaiset ja miehet ovat aivan tavallisia duunareita Lidilin jonossa, joilla on kerran vuodessa varaa käydä turistirysässä kuten Fuengirolassa ja asuntolaina painaa päälle 40 vuotta vanhasta talosta.

Mä ostan mitä ostan. Ihan omilla rahoilla. En osta mitään kerskailun vuoksi, mutta tietyistä asioista en tingi. Lainaa ei ole ollut enää vuosiin. 

Vierailija
34/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä helvetin wannaberikas? BMW ja Audi on keskituloisten autoja… rikkailla on ihan muut pelit.

No wannabevarakas sitten.

Vierailija
35/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole nolompaa kuin ukko jolla on joku kiinapaska dogger uppo x 20 minkä on tilannut aliexpressistä 59e euron hintaan ja menopelinä joku miniauto hyundai 10i tms. Sitten vielä kehuu noita hankintojaan.

Tokana tietty noi ma mut jotka ajaa 500tkm sakebemaria, puhelin on osamaksulla hankittu iphone ja merkkivaateet jostain turkin basaarista. Kotona syödään jotain nuudeleita kun kaikki menee kulissien ylläpitoon.

Vierailija
36/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikkaat eivät aja itse, tai jos ajaa niin oma kuljettaja ajaa heidät ensin sopivaan paikkaan (esim. alppien serpentiinit), jossa heitä odottaa omasta tallista valmisteltu superauto ajettavaksi.

Vierailija
37/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Mersua ja Bemaria nolompia ovat Lambo, Ferrari ja Tesla. 

Vierailija
38/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan ei ole noloa. Jokainen ostaa, mitä haluaa, ja ennen kaikkea, mihin on varaa. Turha itkeä, jos jollain on mahdollisuus ostaa laadukkaampia tai kalliimpia asioita kuin sulla. Se kateus, se kateus...

Vierailija
39/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän menee ihmiset näin:aikansa kaahattuaan jollain kotterolla kun paremmasta tiedä!!, ostaa saksalaisen niin parhaan auton tietää!! tätä on laatuautoilu!sen jälkeen mitään muuta ostakkaan autoja.!noloo olis ajella monel muulla merkillä,kävelisi tai menisi bussilla,mutta on hyvii muitakin autoja,sanotaan 5 mitä etten huolisi. .Applen puh.on huonoja kokemuksia.Myös 4Gjos ei toimi ei monesti 5Gkään.Tuokin riippuu paikoista.Kateelliset !!älkää iniskö jos fyffee ota laina ja kunnon auto.Se on satsaus yhteen ainooseen elämään.Sama asunto ,lainaa saa, maksaa vaikka vähempi jos kunnon tulot puuttuu.Jos pitää liikkua paljon vuodenajoista riippumatta suosittelen kunnon menopeli,ja se asunto.Ei mitään sähköhärveleitä siirtoineen.Hybridejä löytyy mutta niissäkin ongelmansa,on kokemus kesäaika pelittää,talvella pientä hiontaa.Viime talvena uusi hybbe tojo tien varressa pakkanen pannu.Sehän voi olla mikä tahaan koska,Jaara on vaan menopeli paikasta a,paikkaan b,c,d..vihellän ..

Vierailija
40/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.