Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi on nolompaa? Saksalainen"laatuauto"vai applen ylihintainen puhelin?

Vierailija
19.09.2021 |

Niin kumpi on nolompaa omistaa Saksalainen"laatuauto" vain applen ylihintaista roskaa?

Oikeasti Corolla on paljon laadukkaampi kuin nämä Saksalaiset tiellejättäjät ja Aasialaiset puhelinvalmistajat tekevät hintalaatu suhteeltaan paljon parempia tuotteita.

Niin, että vi..u että olet nolo jos sinulla on BMW, varsinkin x6 tai applen 13 promax

Kommentit (131)

Vierailija
1/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa Saksalainen työkaverini sanoi, että heidän "laatuautonsa"ovat kuraa ja hajoavat 100 tonnin jälkeen, Toyota kestää vielä 500000 jälkeen eikä tarvitse kuin jakoremmi vaihtaa.

Vierailija
2/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo kyllä saman vuosimallin Corolla sisämelultaan ja ajettavuudeltaan yhtä hyvä.

Kalliit kännykät on kyllä ihan turhia ku 600 eurolla saa jo niin hyvän Samsungin ettei tarvi parempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksalaiset autot on Premiumia, ei laatua.

Vierailija
4/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan ymmärtänyt, miksi ketään muuta närästäisi mun tavarat, oli sitten kyse vaatteista, puhelimesta, autosta yms.

Mitä se on sulta pois, mun auto?

Ja miksi sä mietit toisten -sulle täysin yhdentekeviä- ostoksia?

Vierailija
5/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole AP ja tämä avaus joka on nolointa mitä maa päällään kantaa.

Vierailija
6/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan sekä iPhonen että saksalaisen auton. Enkä pidä kumpaakaan nolona. Miksi pitäisin?

Vierailija
7/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas vaihtoehto on myös.

Ap.

Se on ylivoimaisesti noloin. Typeryydessään ja tietämättömyydessään.

Vierailija
8/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti nolompi on se ”laatuauto”.

Vierailija
9/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omistan sekä iPhonen että saksalaisen auton. Enkä pidä kumpaakaan nolona. Miksi pitäisin?

Koska köyhällä ei ole varaa!

Vierailija
10/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

iPhone on parhaiten kestänyt käyttöä. Saksalaisella autolla mukava kaahailla. Mitä se sinulle kuuluu mitä muut tekevät?

Vierailija
11/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa joku olla kateellinen kun rahat ei riittänytkään kuin Corollaan.

Eikä Corollassa ole mitään vikaa, vie varmasti paikasta A paikkaan b, mutta mitään ajamisen nautintoa siinä ei ole toisin kuin vaikka isossa Audissa. Toki Audin laatu on mitä on ja kestää sen minkä kestää, mutta siinä vaiheessa minulla on jo uusi auto alla ja edellisen kesto ei ole enää minun ongelma.

Vierailija
12/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ilmeisesti aplla kokemusta kummastakaan

Vierailija
13/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska köyhällä ei ole varaa!

Jonkun köyhyys ei ole minun ongelma. Tehköön elämälleen jotain jolla poistaa köyhyyden.

Vierailija
14/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori ap. Olen pahoillani, että olet persaukinen.

Vierailija
15/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei oo kyllä saman vuosimallin Corolla sisämelultaan ja ajettavuudeltaan yhtä hyvä.

Kalliit kännykät on kyllä ihan turhia ku 600 eurolla saa jo niin hyvän Samsungin ettei tarvi parempaa.

Samsung on Android ja se on se ongelma omalta kohdalta miksi iPhone. Olisipa vielä muitakin oikeita vaihtoehtoja.

Vierailija
16/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi, että olet ostanut ne vain ja ainoastaan siksi, että muut luulisivat sinun olevan"varakas" ja tyhmää on rahastettu ylihintaisella roskalla.

Vierailija
17/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei corollalla kehtaa ajella

Vierailija
18/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori ap. Olen pahoillani, että olet persaukinen.

Juuri tuota tarkoitin, että wannaberikkaat nolouksissaan ostavat noita tuotteita näyttääkseen muille, että he ovat muka"varakkaita" Minä veikkaan, että oikesti rikkaalta ei löydy applen roskaa ja Ikean omistajakin ajaa 20v vanhalla Volvolla saksaromun sijaan.

Vierailija
19/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei corollalla kehtaa ajella

Auto kun auto, niin kyllä kehtaa ajella jos on omalla työllä tienattu.

Vierailija
20/131 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa joku olla kateellinen kun rahat ei riittänytkään kuin Corollaan.

Eikä Corollassa ole mitään vikaa, vie varmasti paikasta A paikkaan b, mutta mitään ajamisen nautintoa siinä ei ole toisin kuin vaikka isossa Audissa. Toki Audin laatu on mitä on ja kestää sen minkä kestää, mutta siinä vaiheessa minulla on jo uusi auto alla ja edellisen kesto ei ole enää minun ongelma.

Eli olet paitsi nolo pröystäilijä niin myös ympäristöä tuhoava kerskakuluttaja, joka ostaa ylihintaista roskaa, joka ei kestä. Ja vain näyttääkseen muille, että on muka"varakas"

Oikeasti palstanaiset ja miehet ovat aivan tavallisia duunareita Lidilin jonossa, joilla on kerran vuodessa varaa käydä turistirysässä kuten Fuengirolassa ja asuntolaina painaa päälle 40 vuotta vanhasta talosta.