Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

K-Menu -tuotteet, onko kokemuksia?

Vierailija
03.11.2014 |

Katselin bannerista K-menu -tuotteiden mainoksia ja selailin nettiä etsiessäni tietoa tuotteista. Siis jotain Pirkkaa halvempaa mutta EuroShopperia laadukkaampaa. Uskaltaako noita ostaa? Onko kukaan kokeillut?

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiltä halppismerkeiltä katson usein valmistajan ja ravintosisällön verrattuna kalliimpaan vastaavaan tuotteeseen. Joillakin on sama tunnettu valmistaja, mutta halpa on "lantrattu" versio kalliimmasta ja joskus taas se on samaa tavaraa eri paketissa. 

Vierailija
82/84 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut K-menu jauhelihaa. ananspaloja, raejuustoa, kananmunia ja olen ollut tyytyväinen niihin. Perunoita ostin pussissa niin olivat vihreitä sisältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä ovat, itse olen ostanut riisiä ja lasgnelevyjä ja Alaskanseitiä (pakaste) kun olen tehnyt kalakeittoa), kaikki edullisia ja hyviä ja ostan jatkossakin.

Vierailija
84/84 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin täs 2-3 päivää sitten "k-menu ohut ruisnäkkileipää" 2 pakettia (0,95 e/pkt) ...

aukaisin eka paketin ja totesin, että ei IHAN tavallisen näköistä verrattuna perinteisiin

kymmeniä vuosia ostamiini näkkileipiin verrattuna ... no sitten tietenkin söin monia

paloja laittaen esim. metwursti- ja juusto-siivuja päälle ja maistuivat ihan hyviltä

MUTTA, sitten otin jälleen yhden palan ja samalla haistoin, että mille ko. pala tuoksuu

niin yllätys oli melkoinen, sillä haju oli mielestäni yllättävän OUTO ja jopa PAHA !?

Enpä tiedä onko haju ns. normaali vai mikä ko. hajun aiheuttaa, voi olla että loput

jää syömättä, ellei jotain selitystä hajulle löydy !!!

Ettei vaan ollut hometta nimeltä Aflatoksiini, joka on syöpää aiheuttava

kovin home-myrkky !