Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miljoonia ihmisiä vakoiltu ilmaisella matkapuhelin sovelluksella

Vierailija
26.10.2014 |

Turvallisuus asiantuntijat ovat varoittaneet, että miljoonia matkapuhelimien käyttäjiä on voitu vakoilla ilmaisen taskulamppusoveluksen avulla. Onko sinulla taskulamppusovellus käytössä?

Lue lisää

http://infowarsfinland.webnode.fi/news/miljoonia-ihmisia-vakoiltu-ilmaisella-matkapuhelin-sovelluksella/

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää tosiaan olla pitkämielinen hörhö, joka jaksaa seurata muiden kännykkätaskulamppujen valokeiloja. Niitä samoja, jotka jaksavat jauhaa netissä päivästä toiseen asioita niistä kuvitellen että nyt kaikki tietää tämän ja tämän.

Vierailija
2/14 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä ne älypuhelimet ja niihin saatavat sovellukset ovatkin niin tarpeellisia ja välttämättömiä nykyihmisille. Ai että.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 21:11"]

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 21:09"]No huh, melkosta. Senkun vakoilevat, paljoa eivät tylsästä elämästäni saa irti. Taskulampulla olen osoitellut vain sohvan alle kun etsin jotain. [/quote] Eikä pankkitilikään vakoilemisen arvoinen ole..

[/quote]

Miten se mun pankkitilille pääsis? Ei sillä taida olla avainlukulistaa, pelkät tunnarit kun ei vielä avaa mitään. ohis

Vierailija
4/14 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi tajuta jos joku lamppusovellus vaatii oikeuksia yhteystietoihin ja kuviin, että kannattaa vaan hakea kaapista taskulamppu.

Vierailija
5/14 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä taskulamppusovellus niistä tuhansista?

Vierailija
6/14 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookin messengerilläkin on oikeudet puhelimen kameraan, mikrofoniin, yhteystietoihin ja lähes kaikkeen muuhun. Eli vakoilu ja salakuuntelu onnistuu silläkin.

Vierailija
7/14 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 21:33"]Facebookin messengerilläkin on oikeudet puhelimen kameraan, mikrofoniin, yhteystietoihin ja lähes kaikkeen muuhun. Eli vakoilu ja salakuuntelu onnistuu silläkin.
[/quote]

What :o apua taian hankkia vanhimman Nokian mitä saa jossa ei oo mitää sovelluksia

Vierailija
8/14 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa tarkkaan sovellusten vaatimukset ennen kuin lataatte. Siellä on yllätyksiä. Myös watsapp vaatii aika paljon.

Vierailija
9/14 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole ylläri. Usein kuultu ihmisten suusta tuo "kuka mun tietoja nyt tahtos vakoilla ei ketään voi kiinnostaa". Hei DAA - ei taida nk tietoliikennesodankäynti sanoa mitään.. Eheh, eipä ne kenenkään yksityisasiat varsinaisesti taida ketään pahulaista / markkinavoimaa kiinnostaa, mutta kappa ko teidänkin puhelinten/tietokoneitten kautta voi tehä muutakin kun urkkia mitä pirkettaelina ja erkkairmeli keskenään tekstaa.

Kansalaisille kai olisi oikeasti hyvä pudottaa vaikka postiluukusta jonkinsortin tietoturvaopas. Veikkaan että täälläkin tyypeillä on salasanoina jokin SANA eikä vaikka itse arvottu numero- tai kirjainyhdistelmä. Siitä sitten haksorin on helppo ja nopea ajaa sanalistat läpi ja tattararaa! Erkkiperkon ja irmapirkkelin sähköposti ja tietokone onkin avoin seula, kätevä käyttää yhtenä osana suurta massakuormitusta ympäri julkista verkkoa. Sit Irmapirkkeli käyttää samaa USBitikkua kotona ja firman koneessa niin tsaijaijai.

Vierailija
10/14 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä salattavaa teillä muka sitten on? Ketään ei kiinnosta jos käytte katsomassa perseseksivideoita. Se on ihan ok.

Vierailija
11/14 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä f-securen ohjelmalla selviää näppärästi, mikä puhelimessa oleva ohjelma vaatii minkälaisia pääsyä puhelimesi tietoihin.

https://www.f-secure.com/fi_FI/web/home_fi/app-permissions

Tuo ylläoleva ohjelma ei vaadi mitään oikeuksia.. =)

Vierailija
12/14 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh, melkosta. Senkun vakoilevat, paljoa eivät tylsästä elämästäni saa irti. Taskulampulla olen osoitellut vain sohvan alle kun etsin jotain.

Vierailija
13/14 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sepä olisikin mielenkiintoista vakoilla minua! Siitä vaan jos joku haluaa ja siihen on aikaa, tulee kyllä takuulla kyllästymään nopeasti.

Vierailija
14/14 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 21:09"]No huh, melkosta. Senkun vakoilevat, paljoa eivät tylsästä elämästäni saa irti. Taskulampulla olen osoitellut vain sohvan alle kun etsin jotain.
[/quote]

Eikä pankkitilikään vakoilemisen arvoinen ole..