K-Menu -tuotteet, onko kokemuksia?
Katselin bannerista K-menu -tuotteiden mainoksia ja selailin nettiä etsiessäni tietoa tuotteista. Siis jotain Pirkkaa halvempaa mutta EuroShopperia laadukkaampaa. Uskaltaako noita ostaa? Onko kukaan kokeillut?
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Oon ostanu tolta k-menulta ainaki siskonmakkaroita ja jauhelihaa, ihan hyviä olivat ja etenki noi siskonmakkarat ajo asiansa hyvin verrattuna kalliimpii esim. wurstin makkaroihin, tosin k-menu pakkaus on vähä pienenpi kun muitten mut hyvin sai keiton tehtyä, jauhelihaki oli ihan hyvää makaronilaatikkoon tai jauhelihakastikkeesee, oon ostanu myös sarjan kananmunia, emmentaljuustoraastetta, kalapuikkoja, ihan hyviä on. Maidot, lihat, juustot, leikkeleet, leivät yms. ostan eri merkiltä.
Minulle siskonmakkarat oli kyllä pettymys. Kammottavan makuisia! Jäi soppa syömättä.
Light cola (6-pack tölkkejä) on mielestäni ehkä paras cola, mitä peruskauppojen valikoimissa on. Ei vaan meinaa nykyään enää löytää tätä mistään, lähikauppakin poisti valikoimista. :/ 2,99€/6 tölkkiä.
Ei valittamista. Riippuu myös tuotteesta, kuten täällä on jo kerrotukin.
Tänään käytin K-menun oreganoa tomaatin päälle, se on säilynyt kaapissa hyvin makuaan menettämättä.
Vierailija kirjoitti:
Ostin K-menu juustoraastetta. Hyi maistu muovilta myös haju oli kamala.
En osta enään en HYI
Se oli varmaan jotain kevyttä, rasvatonta ja ehkä kasvirasvapohjaista.
Vierailija kirjoitti:
Siskonmakkarat on ainut tuote jonka olen ostanut. Järkyttävän suolaisia ja mausteisia. Käyn yleensä ostoksilla K-Supermarketissa, mutta kun siskonmakkarakeittoa on ruoaksi, pitää käydä S-Marketissa. Sanomattakin on selvää, että muihin K-Menu tuotteisiin en edes koske.
Yhden huonon tuotteen takia??
Muutama tuote niillä on ihan ok, kuten esim. ananaspalat, mutta appelsiini(tuore)mehu ihan järkyttävää! Sitä ei kannata ostaa.
K-Menun mansikkahillo sellaisessa pienessä ämpärissä oli tosi hyvää. Mielestäni se oli oikein Suomessa tehty.
Käsisaippuat ihanan tuoksuisia ja lime"lonkero" myös ihan ok.
Ainakin K-Menun korppukinkku on mielestäni ollut ihan hyvää leivän päällä.
Monella on jo valmiiksi ennakkoluuloja.
Jos laitetaan sokkotestiin joku brändituote ja k-menu, moni ei edes huomaisi eroa.
Testattiin työmaalla huvikseen, joku jopa piti joitain halpistuotteita paljon parempina.
Eilen ostin kaksi pussia menun pakaste mansikoita ja noin joka toinen mansikka oli paha. Takana venäjän tekstit joten en ollut yllättynyt
K-menun suklaacookiet on herkkuja
Nyt k menu sulatejuustoa leivän päällä. Nam. Olen Xtra ja k menu tuotteiden ystävä,lisäksi Lidlistä hamstraan. Kyllä säästää rahaa.
Cheddarsulatejuusto ja sinihomesulatejuusto on parhaimmat ja muut on ihan läskiä jota saa tarpeeks ku söis possua sellaisenaan suoraan.
Niin varmaan. Ei oo yhtään Venäjän kieltä ollu missään koskaan ollutkaan mitä Suomessa myyty on.
Olen ostanut marg, uunimakkaraa, kanasuikaleet, kaurahiutaleet ja jauhelihaa, ihan perus makuisia.
Onko kokemuksia tuosta 2 litran kirjopyykinpesuaineesta? Olis niin edulliseen (2,99 e purnukka) hintaan tarjolla joten mietin ostanko testiin.
Makutestissä 4 eri sulatejuustoa ja K menun sulatejuustoviipaleet jäivät viimeiseksi
Ostin K-menu juustoraastetta. Hyi maistu muovilta myös haju oli kamala.
En osta enään en HYI