K-Menu -tuotteet, onko kokemuksia?
Katselin bannerista K-menu -tuotteiden mainoksia ja selailin nettiä etsiessäni tietoa tuotteista. Siis jotain Pirkkaa halvempaa mutta EuroShopperia laadukkaampaa. Uskaltaako noita ostaa? Onko kukaan kokeillut?
Kommentit (84)
light siiderit on hyviä :) (toki siis samanlaista esanssipaskaa, mitä muutki, mutta halpoja ja ei oo hiilareita) :D
Vohvelipalat on aivan parhaita! Parempia kuin Fani-palat tai Pirkka tms.
Jauheliha, keksit, sipsut ja light päärynäsiideri ovat mielestäni ihan hyviä hintaan katsottuna. :)
Sensijaan palvikinkku, jugurtit ja kana ovat ihan järkyttävää kuraa. Aion kokeilla jatkossa muitakin k-menun tuotteita, vaikkakin varauksella.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 22:45"]
Mulla ei ole kokemusta kuin feta tai siis salaattijuustosta. Se on aika kamalaa, en osta toiste vaikka halpaa onkin, 50 senttiä melkein aina meidän cittarissa.
Mun mielestä se salaattijuusto maistui ihan saippualle.
Ja mikähän pakko se oli saippuaa maistaa?
Siis samoja tuotteita kuin sryhmän "kotimaista" brändin. Sika-nauta jauhenliha,kotimaista 1,99€ mutta valmistaja ATRIA
Ihmettelin miksi tätä ketjua on niin vastenmielistä lukea. Lainaukset päin ptä. No tämähän on kaivettu naftaliinista. En viitsikään tähän omia mielipiteitä K-menusta kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 12:08"][quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 22:45"]
Mulla ei ole kokemusta kuin feta tai siis salaattijuustosta. Se on aika kamalaa, en osta toiste vaikka halpaa onkin, 50 senttiä melkein aina meidän cittarissa.
Mun mielestä se salaattijuusto maistui ihan saippualle.
Minusta sinä maistut. Turha täällä haukkua hyvää tuotetta! Katsopa ensin peiliin ennenkuin haukut. Se juusto on ihan yhtä hyvää kuon muutkin!
Minä ainakin tykkään todella paljon siitä salaattijuuustosta. Outoa että se jonkun mielestä voi maistua saippualle.
Kerran ostin jotain, en muista enää mitä, mutta se kerta sai jäädä viimeiseksi. Ei ole ainakaan ne tuotteet olleet kotimaisia, joista olen sitä katsonut.
Oon ostanu tolta k-menulta ainaki siskonmakkaroita ja jauhelihaa, ihan hyviä olivat ja etenki noi siskonmakkarat ajo asiansa hyvin verrattuna kalliimpii esim. wurstin makkaroihin, tosin k-menu pakkaus on vähä pienenpi kun muitten mut hyvin sai keiton tehtyä, jauhelihaki oli ihan hyvää makaronilaatikkoon tai jauhelihakastikkeesee, oon ostanu myös sarjan kananmunia, emmentaljuustoraastetta, kalapuikkoja, ihan hyviä on. Maidot, lihat, juustot, leikkeleet, leivät yms. ostan eri merkiltä.
K-menun lasagnelevyt oli ihan jees! Niitä on vaikea pilata.
Vierailija kirjoitti:
hunajamarinoidut fileesuikaleet on ainakin ihan rustoisia, hampaissa vaan narskuu inhottavasti :/ vaikka ovatkin halpoja niin mielummin ostan jotain muuta.
Se johtuu siitä, että kaikki fileesuikaleet on rustoa ja muita ylijäämiä kanan tehotuotannosta. Jos kanaa haluaa, niin ostakaa hyvät ihmiset niitä kokonaisia fileitä ja leikatkaa itse suikaleiksi! Menee 15 sekuntia. Itse maustettukin on paljon terveellisempää ja maukkaampaa.
Itse en ole k-menua vielä kokeillu, mut ostin kerran S-marketista oliko se kotimaista vai rainbow sarjan jotain palvikinkun tapaista leikkelettä, siis ihan hirveetä, makua ei ollu nimeksikää, sellasta äklön "lötköä", oli ensimmäinen ja viimen kerta kun ostan halpis tuotteita, ainakaa leikkeleissä ja lihoissa, oon tottunu huomattavasti laadukkaampi kuten hk leikkeleet, kunnon lihaisia ja mureita, halpis tuotteisii en enää koske, k-menua en uskalla edes kokeilla.
Eikös just nää K-menu lihapyörykät olleet ne, joissa oli lihaa alle 10% ja nimi piti sen takia muuttaa pelkiksi K-menu pyöryköiksi?
Mansikkahillo puuton kanssa ihan ok. Kaurakeksit sopii hyvin liivatekakun mutopohjaan. Talous ja wc paprut huonolaatuisia. Vatmaan kaikilla merkeillä sama juttu,että joku on hyvä ja joku huono.
K-menun design on kyllä parempi kuin kilpailevilla vastaavilla. Ne on kivan näkösiä paketteja.
K-menu margariini ihan hirveetä. Eltaantunut haju ja maku. Jäi syömättä.
Samaa kamaa kuin Rainbow tai Eldorado
Miksiköhän k menun terv.siteissä on yhtäkkiä hajuste?Ostan aina 10 pkttia kerrallaan ja nyt ottaa päästä ku ei voi käyttää.Ei lue paketin päällä mitään siitä että olis hajuste.Yhä useampi ihminen on nykyään hajusteyliherkkä ja varsinkin
jatkuu viestini: Miksi k menu Terv.siteet yhtäkkiä hajusteellisia eikä lue paketissa.Yhä useampi ihminen on nykyään hajusteyliherkkä,allerginen ja saa migreenin yms.Ja varsinkin, kun tuote on lähellä ihoa ja limakalvoja,niin ei pysty käyttämään. Aiheuttaa hirveetä kutinaa,ihottumaa ja haavaumia.Ja yäk, minkä hajuisia (puhtaat) siteet on...
Kannattaa kokeilla.
Jotkut tuotteet on todella hyviä, jotkut taas ihan hirveää kuraa. En nyt yhtään muista, mitä ei ainakaan kannata ostaa, mutta sellaisiinkin tuotteisiin olen törmännyt. Samoin kuin tuotteisiin, jotka ovat melkein parempia kuin kalliit merkit.