Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luin juuri karmaisevan blogi tekstin :(

Vierailija
03.11.2014 |

Kaveri linkkasi facebookissa jonkun nuoren tytön blogi tekstin missä hän kertoi kuinka ei saa apua psykiatrilta koska hän jaksaa toisinaan meikata ja laittaa kivat vaatteet päälle ja häntä ei siellä oteta tosissaan. Voiko näin oikeasti olla? Eikö siellä nimen omaan paranneta mieltä eikä ulkonäköä?!

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 20:20"]

Ja nykyäänhän monilla psykiatrian poleilla on sellainen käytäntö, että pääset juttelemaan psykiatrin kanssa jos suostus samalla aloittamaan lääkityksen. Ihan älytöntä, mä itse ainakin kaipaisin vaan sitä että pääsen oikeasti purkamaan tuntojani ja asioitani ilman sitä lääkitystä siinä ohella. Tähän mennessä kaikki neljä käyntiä on menny pääasiassa siihen et mulle yritetään tyrkyttää lääkkeitä, reseptejä ja kerrotaan vaan niistä lääkkeistä ja niiden positiivisista vaikutuksista.

[/quote]

Psykiatrit keskittyvät mielen sairauksien hoitoon, keskusteluapua ja kuuntelijaksi soveltuu psykologi paremmin. Psykiatrit monesti keskittyvät lääkintäpuolen hoitamiseen, psykologit taas eivät voi reseptejä kirjoittaa. Julkisella puolella jako on usein se, että psykiatri diagnosoi ja lääkitsee, psykologi terapoi.

Vierailija
62/66 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 22:15"]

Olen saanut kuulla samaa yhdeltä kamalalta psykiatrialta joka vaan itketti kaikkia potilaitaan. "Ethän sä nyt niin huonossa kunnossa voi olla kun sulla on kerran mekko päällä ja meikkiä naamassa". Muuten vaan olin itsemurhan partaalla.

[/quote]

Alkoiko etunimi J:llä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostatte kyllä hysteerisiltä suurin osa. Ei se psykiatrian poliklinikka ole tarkoitettu sitä varten, että menette sinne leukojanne lonksuttamaan. Yllättäen eivät jaksa paljoa pärstää katsoa, jos ette hoitoihin ole halukas. Miettikää nyt vähän ennen kuin hölmöyksiä kirjoittelette.

Vierailija
64/66 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 10:20"]

On muuten ensimmäinen kerta koskaan kun olen lukenut tästä aiheesta. Ja olen sentään lukenut monia artikkeleita ja blogeja mielenterveyteen liittyen! Huolestuttava ilmiö..

[/quote]

Sama juttu!

Vierailija
65/66 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
66/66 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 20:24"]

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 20:08"]Linkki? [/quote] http://roseshock.blogspot.fi/2014/11/mielisairauden-naamaraja.html?m=1

[/quote]

Huhhuh, tämän saisi kyllä jakaa jossain noiden ammattilaisten uutiskirjeessä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi