Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä oli harrastanut irtosuhteita ja jopa maksullisia naisia exänsä ja mun välissä

Vierailija
19.09.2021 |

Tällainen siis käynyt ilmi ja mies ihan itse kertoi, kun juteltiin asioiden liepeiltä. Oli yli 10 vuotta exänsä kanssa ja sitten eron jälkeen oli kausi, joissa oli Tinder-irtosuhteita ja oli matkoillaan käynyt maksullisissa naisissakin joitain kertoja. Tuo viimeinen etenkin järkytti. Mies sanoi, ettei sitä kadu, muttei enää sellainen haluta. Teki sitä kuulema kokeilunhalun vuoksi eikä seksinhimossa, koska sai seksiä muutenkin. Ollaan tunnettu 3 kuukautta ja tää oli iso shokki.

Kunnollinen ja elämässä menestynyt mies muuten.

Kommentit (96)

Vierailija
61/96 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitä joita haittaa, oletteko itse harrastaneet irtosuhteita? Haittaako teitä naisten seksilomat turkkiin ja Afrikkaan?

Vierailija
62/96 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksullisissa käynyttä en huolisi, vapaaehtoisilla saa käydä miten pääsee ilman nutinoita.

Ei kannata sun selvittää kuinka moni mies on käynyt maksullisissa. Voi jäädä miehet aika vähiin sinulla.

Kannattaa pyytää testit kun alkaa seurustelemaan. Herpes tarttuu myös oireettomana ja vaikka käyttäisi kondomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/96 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun mies on sinkkuvuosina hypännyt pesästä pesään sekä kokeillut myös maksullisissa käyntiä. Tämä maksullinen nainen oli aivan suomalainen, itsenäisesti työtä tekevä yrittäjä. Mies oli saanut kuitinkin:D

Mutta siis ei mun elämään vaikuttanut tämä tieto tai mielipiteeseen miehestä. Kaikkea pitää kokeilla?

Jos tuo maksullinen nainen on ollut kauniimpi kuin sinä ja parempi seksissä niin ei mies sinulle varmaan sitä ääneen sano.

Ja jos mies pitää noita sinkkuvuosien naisia kauniimpina kuin sinua niin hän ei varmaan sano sitä ääneen, miehesi on voinut saada pakit. Miehesi on voinut antaa noille sinkkunaisille parempaa seksiä kuin sinulle.

Vierailija
64/96 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle olisi todella iso turnoff, että mies kokee tarpeelliseksi avautua tuollaisesta asiasta. Herättäisi kovasti ihmetystä, että mitä hän ajaa sillä takaa; onko tarve todistella jotain vai yrittääkö shokeerata vai kokeileeko että jos tästä asiasta voi puhua vapaasti niin seuraavaksi ehkä voisi ehdottaa avointa suhdetta tai kolmen kimppaa tms. Eli ongelma ei olisi siinä, että hän on elänyt tuollaisen vaiheen vaan siinä, että pitää sitä asiana, joka jaetaan uuden tuttavuuden kanssa.

Vierailija
65/96 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle olisi todella iso turnoff, että mies kokee tarpeelliseksi avautua tuollaisesta asiasta. Herättäisi kovasti ihmetystä, että mitä hän ajaa sillä takaa; onko tarve todistella jotain vai yrittääkö shokeerata vai kokeileeko että jos tästä asiasta voi puhua vapaasti niin seuraavaksi ehkä voisi ehdottaa avointa suhdetta tai kolmen kimppaa tms. Eli ongelma ei olisi siinä, että hän on elänyt tuollaisen vaiheen vaan siinä, että pitää sitä asiana, joka jaetaan uuden tuttavuuden kanssa.

Ensimmäinen ajatus itsellä olisi onko tyyppi tunneälyltään vajaa. Mutta toisaalta en ole sitä sukupolvea, joka on tottunut avautumaan kaikista henkilökohtaisista asioista somen kautta.

Vierailija
66/96 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni harrasti myös irtosuhteita ja maksullisia. Eroa vain siinä se että teki sen suhteemme aikana. :)

Vierailija
67/96 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten akat sanoo, menneisyys on menneisyyttä.

Vai eikö akoille kelpaa, kun roolit ovatkin toisinpäin?

Vierailija
68/96 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä avauksen idea.

Mitä teen suhteen kanssa? Ap

Hyi! Saattaa olla ties mitä sairauksia, esim. Herpes jonka tartuttaa suuhusi.

Vierailija
69/96 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ehkä mainitsi tuosta ajanjaksosta elämässään ymmärtämättä mitä se ap:ssa aiheuttaa. Omassa suhteessani oli ainakin ihan normaalia toiseen tutustumista käydä läpi erilaisia elämänvaiheita mitä kumpikin oli käynyt läpi. On ihan eri asia mainita että on elänyt vaiheen, jossa harrasti irtosuhteita, kuin kertoa yksityiskohtia, kehua entisiä panoja ja verrata nykyiseen. Ja ainakin itse haluan tulla hyväksytyksi sellaisena kuin olen, sellaisella taustalla mikä minulla on, joten jos olisin maksanut seksistä en haluaisi joutua sitä asiaa häpeämään kumppanini silmissä.

Kaikki seksityöläiset eivät ole ihmiskaupan uhreja. Tunnen useamman tapauksen joka elättää itsensä seksin myynnillä, heillä on ihan yritykset perustettu ja he nauttivat työstään. Suurin osa asiakkaista kuullostaa olevan hyvin normaaleja, viehättäviä miehiä, jotka menestyvät elämässään kaikin puolin. Niin ja sukupuolitaudit kannattaa testata joka tapauksessa uuden suhteen alussa, ei kai se liity mitenkään sinkkuajan seksikumppanien määrään?

Oletko ap miettinyt miksi tämä aihe on sinua niin kovasti järkyttänyt? Oletko epävarma itsestäsi? Pelkäätkö miehen olevan epäluotettava tämän taustan takia? Suhtaudutko itse seksiin niin, että sen tulisi pohjautua aina johonkin syvempään kuin vain hauskanpitoon? 

Vierailija
70/96 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä avauksen idea.

Herpes tarttuu myös oireettomana ja vaikka käyttäisi kondomia. Jotkut saa sen suuhun kun tuollaisen kanssa touhuaa.

Vierailija
71/96 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti kondomi ei suojaa herpekseltä eikä kondyloomalta. Itse vaatisin mieheltä vähintään testeissä käymistä. Maksullisissa käyminen ja se että on paljon seksikumppaneita on huono juttu. Hyi h.......

Tuollainen mies ei sovi aviomieheksi eikä lasten isäksi.

Ei olla lapsia enää hankkimassa. Miehellä on jo lapsia ja ihan hyvältä isältä vaikuttaa. Ap

Ne lapset tulee aina olemaan tärkeämpiä kuin sinä.

Vierailija
72/96 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti ja välittömästi miehelle moro ja näkemiin.

Vierailija
73/96 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli naiset saavat harrastaa irtoseksiä, mutta miehet ei? :D Kummasti naiset kilahtaa, jos mies asettaa saman kriteerin naisille. :D Miks akat ei haluu noudattaa samoja sääntöjä? :D

Vierailija
74/96 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuo huorissa käyminen (maksaminen seksistä) olisi kyllä ehdoton ei. Sitä ei voi selittää oikein mitenkään miksi se olisi ollut välttämätöntä.

Pakkohan sille on olla iso tarve, koska ihan pelkästään Saksassa kymmenet tuhannet naiset tienaavat sillä elantonsa.

Saksassa ilotalossa käynti on muutenkin normaalia, jossain tutkimuksessa oli että n. 80% saksalaista miehistä on käynyt bordellissa. Niitä on Saksassa tuhansia ja prostituoituja arviolta satoja tuhansia.

Vierailija
75/96 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä avauksen idea.

Ja yhdelläkään ”normaalilla” naisella ei ole koskaan ollut mitään tauteja? Ne on vain ja ainoastaan maksullisilla?

Vierailija
76/96 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä avauksen idea.

Hyväksyt miehen sellaisenaan. Tai, jos et siihen pysty, jätä. Ei ole hyvä mietiskellä, mitä mies on sinkkuaikanaan tehnyt, jokaisella on jossain vaiheessa niin sanotusti menneisyys.

Vierailija
77/96 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska nainen sitä kysyi mieheltä, eikä mies tajunnut valehdella vaan sanoi totuuden?

Vierailija
78/96 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli naiset saavat harrastaa irtoseksiä, mutta miehet ei? :D Kummasti naiset kilahtaa, jos mies asettaa saman kriteerin naisille. :D Miks akat ei haluu noudattaa samoja sääntöjä? :D

Jos nyt joku ylipäänsä on kilahtanut niin kyllä se on johtunut seksin ostamisesta eikä irtoseksin harrastamisesta. Itse en tiedä, onko mieheni ostanut seksiä. Hän on asunut useamman vuoden ulkomailla maassa, missä naiset ovat kauniita ja opportunistisia, joten ei se mahdoton ajatus ole että ainakin jollain tavalla on seurasta maksanut. Mutta se, mitä on tai ei ole tapahtunut joskus 1980-90 luvulla ei ole asia, jolla olisi meidän suhteellemme merkitystä. Me emme silloin olleet edes tietoisia toistemme olemassaolosta.

Se, millä on merkitystä, on hänen suhtautumisensa naisiin yleisesti. Ja hän suhtautuu arvostavasti, asiallisesti ja ystävällisesti. Ei koskaan kommentoi ulkonäköä sen paremmin hyvällä kuin pahalla, ei tuijota, ei käänny katsomaan perään maiskauttaen suutaan (sellaistakin törppöä erehdyin joskus aikani tapailemaan). Hän on arvomaailmaltaan vasemmistolainen, heikkojen ja vähäosaisten puolella. On vaikea kuvitella häntä tukemassa ihmiskauppaa tai käyttämässä hyväksi jonkun heikko-osaisuutta.

Vierailija
79/96 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen vaihtelunhaluinen menneisyys saattaa madaltaa kynnystä palata samaan tyyliin, jos esim. tulee pieniä erimielisyyksiä suhteessa. Itse en voisi olla tuommoisen kanssa, koska en hyväksy ihmiskauppaa ja ihmiskaupan uhrien hyväksikäyttöä. Ei joku mies voi tietää, kuka on ihmiskaupan uhri, koska hyvästä syystä nuo naiset eivät sitä myönnä.

Vierailija
80/96 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen ajatus itsellä olisi onko tyyppi tunneälyltään vajaa. Mutta toisaalta en ole sitä sukupolvea, joka on tottunut avautumaan kaikista henkilökohtaisista asioista somen kautta.

Just näin, onkohan nainen hieman vajaa kun menee miehen menneisyydesta tivaamaan yksityiskohtia. Varsinkin sitten kun todellesuus ei ollutkaan mieleinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme