Ottaisitteko yhteyttä miehen vaimoon tässä tilanteessa?
Meidän suhde on ollut ohi jo tovin. Sain tietää vaimosta ja miehen lukuisista muista valheista, kun suhde oli jo ohi. Mies esiintyi sinkkuna ja esitti olevansa kanssani tosimielellä liikkellä, olimme yhdessä n vuoden ja menin itse todella rikki siitä, kun koko vyyhti alkoi purkautua.
Mietin eilen, että pitäisikö olla yhteydessä miehen vaimoon, vai ei? Tiedän varmuudella, ettei ollut kyse mistään avoin suhde järjestelystä, koska mies moneen kertaan tuomitsi ne tosi jyrkästi, vaikka itse piti sitten avointa suhdetta salaa.
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Itse vaimona haluaisin toki tietää.... mutta ehkä haluat vain kostaa ?
Kostaa? Jos olisin sillä tavoin vihainen ja kostonhimoinen, en edes kysyisi täällä vaan olisin jo ollut yhteydessä.
Tämä on varmaan provo, mutta vastaan siltikin. Minulle kävi niin, että olin ollu muutaman kuukauden tietämättni ukkomiehen kanssa. Sain tietää totuuden niin, että miehen vaino oli löytänyt numeroni miehensä puhelimesta. Hän soitti minulle raivon vallassa ja haukkui huo###. Syytti, että yritän viedän pienten lasten isän. Miehestä hän ei sanonut yhtäkään pahaa sanaa. Hänhän oli "uhri". Sanoisinpa että todella harva haluaa jonkun hoidon soittelevan ja kertovan, että mies on pettänyt. Eivät he miehiään ulos potki, jos niin ajattelit tapahtuvan. Sinä olet se syypää. Näin se menee.
Unohda se mies ja mahdollinen yhteydenotto hänen vaimoonsa. Yhteydenottosi saattaisi aiheuttaa sellaisen lumipalloefektin, josta kärsisivät kaikki, ap todennäköisesti kaikkein eniten.
Kerro vaimolle niin pääsee tuosta ukosta eroon.
En ottaisi. Vaimo on todennäköisesti tietoinen asiasta. Antaisin heidän selvittää omat sotkunsa, kuten parhaaksi näkevät. Olen ollut sen vaimon asemassa ja olisin ollut pelkästään kiusaantunut, jos joku olisi tullut tekemään mulle paljastuksia asioista, joista jo tiesin, mutta katsoin läpi sormieni.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on varmaan provo, mutta vastaan siltikin. Minulle kävi niin, että olin ollu muutaman kuukauden tietämättni ukkomiehen kanssa. Sain tietää totuuden niin, että miehen vaino oli löytänyt numeroni miehensä puhelimesta. Hän soitti minulle raivon vallassa ja haukkui huo###. Syytti, että yritän viedän pienten lasten isän. Miehestä hän ei sanonut yhtäkään pahaa sanaa. Hänhän oli "uhri". Sanoisinpa että todella harva haluaa jonkun hoidon soittelevan ja kertovan, että mies on pettänyt. Eivät he miehiään ulos potki, jos niin ajattelit tapahtuvan. Sinä olet se syypää. Näin se menee.
Tuohan on pakollinen valhe mikä täytyy itselle vaimon kertoa, jotta pystyy jatkamaan liittoa. Oma mies on viaton uhri, joka on tullut pahan naisen vamppaamaksi, tai kompastunut vieraaseen vaginaan jossain, syy on aina jossain muualla kuin siinä omassa kullanmussukassa.
Täsmennän vielä sen verran, että itseäni ei varsinaisesti kiinnosta eroavatko, vaiko jatkavatko yhdessä eikä kiinnosta koko mies enää lainkaan myöskään. En olisi koskaan tietoisesti ja tietäen sekaantunut varattuun, se harmittaa kaikista eniten, koska koen että huiputettiin toimimaan vastoin omia arvojani. Se oli nimittäin niitä ihan ensimmäisiä keskusteluja, joita käytiin miehen kanssa, että todella ollaan sinkkuja molemmat.
Ei tarvitse olla lojaali sekuntiakaan jos sumutti sinua noin kauan muka vapaana poikamiehenä esiintyen. Tuollainen ei ole normaalia aikuiselta mieheltä.
No ei oo teidän suhde kovin kummoinen ollut jos vuodessa ei oo selvinny että miehellä on vaimo :D
Ehdottomasti kerro. He voi parantaa suhdettaan vasta sen jälkeen jos haluaavat. Totuuden täytyy tulla ilmi.Mies on huijari. Ja muuten jatkaa peliään muiden viattomien sinkkunaisten kanssa, rikkoen heitäkin!
Vierailija kirjoitti:
Joo, mitä järkeä haukkua väärää puuta, kai kerroit ettet ollut edes tietoinen.
Vierailija kirjoitti:
Sinun kohdallasi meni noin, ja totta kai se meni, kun vaimo luuli sinun tietävän tilanteen ja että olet tietoisesti varatun kanssa, mikä on todella ällöttävää. Mutta kun ap näyttää tekstarit ja kertoo oman tarinansa, sekä sen, että hänkin on uhri, ja sanoo lopuksi, että sulla on oikeus tietää, niin jokainen teräväpäinen vaimo melkein jo kiittää viestintuojaa.
Olkoon kosto tai ei, mutta ainakaan ei ukko ihan heti ole uutta höynäytettävää etsimässä ja vaimo pystyy tekemään omat ratkaisunsa. Hänenkin aikaansa tuo saalistaja vie, mikä ei ole oikein.
Nyt vaan käryttämään tuo sikamies, miksi sen pitäisi päästä pälkähästä tuosta noin vain, ja kahden naisen kärsiä ja valheessa elää. Ilmihän sen touhut joka tapauksessa joskus tulevat. Varmaan käy varomattomammaksi tai lipsauttaa jotain, tai vaimon vaisto laittaa ottamaan selvää. Parempi nyt näin ja heti.
No mitä haluat saada aikaan? Itsellesi hyvän mielen, kun kerrot vaimolle?
Entä jos hän satuttaakin sinua vielä pahemmin kuin mies eli toteaa vaikka, että tiesi asiasta ja on nähnyt videoita sänkypuuhistanne, olet kyllä aika avuton, vaikka mies yritti opettaa jne. Haluatko olla enemmän rikki, kun vaimo kertoo, että mies antoi sinulle arvosanaksi 6 ja että samaan aikaan kierroksessa oli joku Laura, oliko hänestä puhetta.
Aina kannattaa kokeilla, voiko olla enemmän hajalla, eikös?
Tietysti kerrot vaimolle, että mies on esiintynyt sinkkuna sinulle.
Jos vaimo alkaa sinua haukkumaan niin aivan yhden tekevää. Pallo on tällöin vaimolla, ja sinun omatunto puhdas. Et ole tehnyt mitään väärää.
Jos pystyt jotenkin anonyymisti kertomaan? Niin et joudu ongelmiin.
Vierailija kirjoitti:
No ei oo teidän suhde kovin kummoinen ollut jos vuodessa ei oo selvinny että miehellä on vaimo :D
No ei monien puolisoiden suhde kovin kummoinen ollut, jos vuosikausiin ei oo selvinnyt että toisella on salasuhde :D
Vierailija kirjoitti:
Vuosi on lyhyt aika, monilla reissumiehillä on jopa vuosien kaksoiselämä. Tietty jos tsekkaa luurin, ottaa auton rekkarin perusteella vaikka osoitetiedot, lähtee vakoilemaan, googlettelee jne, niin asia selviää 10 minuutissa, mutta kaikki eivät tee niin. Ja heti kun joku kertoo näin tehneensä, niin hän on vainoharhainen ja sairaalloisen mustasukkainen, neuroottinen psyko. Ja tätä mieltä ovat olleet toiset naiset.
- Ai jaa, olet tänä vuonna jo kolmas nainen, joka soittelee samasta asiasta. Ettekö te vapaat sinkkunaiset oikeasti löydä ketään vapaata, kun epätoivoisesti roikutte varatuissa? Minä sentään tiesin, että muita on, mutta että vuoden sumutti sinua, oikeasti? Oletko niin puutteessa, ettei aivot toimi?
Itse vaimona haluaisin toki tietää.... mutta ehkä haluat vain kostaa ?