Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä oli harrastanut irtosuhteita ja jopa maksullisia naisia exänsä ja mun välissä

Vierailija
19.09.2021 |

Tällainen siis käynyt ilmi ja mies ihan itse kertoi, kun juteltiin asioiden liepeiltä. Oli yli 10 vuotta exänsä kanssa ja sitten eron jälkeen oli kausi, joissa oli Tinder-irtosuhteita ja oli matkoillaan käynyt maksullisissa naisissakin joitain kertoja. Tuo viimeinen etenkin järkytti. Mies sanoi, ettei sitä kadu, muttei enää sellainen haluta. Teki sitä kuulema kokeilunhalun vuoksi eikä seksinhimossa, koska sai seksiä muutenkin. Ollaan tunnettu 3 kuukautta ja tää oli iso shokki.

Kunnollinen ja elämässä menestynyt mies muuten.

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti kondomi ei suojaa herpekseltä eikä kondyloomalta. Itse vaatisin mieheltä vähintään testeissä käymistä. Maksullisissa käyminen ja se että on paljon seksikumppaneita on huono juttu. Hyi h.......

Tuollainen mies ei sovi aviomieheksi eikä lasten isäksi.

Ei olla lapsia enää hankkimassa. Miehellä on jo lapsia ja ihan hyvältä isältä vaikuttaa. Ap

Vierailija
42/96 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun mies on sinkkuvuosina hypännyt pesästä pesään sekä kokeillut myös maksullisissa käyntiä. Tämä maksullinen nainen oli aivan suomalainen, itsenäisesti työtä tekevä yrittäjä. Mies oli saanut kuitinkin:D

Mutta siis ei mun elämään vaikuttanut tämä tieto tai mielipiteeseen miehestä. Kaikkea pitää kokeilla?

Ja nyt mies ajattelee, että vaimo on huono seksissä ja miettii peppujutuista lähtien mitä on muiden naisten kanssa tehnyt.

Viimeistään sitten ero tilanteessa kuulet kuinka paljon parempia nuo muut naiset seksissä oli ja kuinka paljon kauniimpia.

Selvä, sitä odotellessa:D Ei ole nyt tässä 12 vuoteen ollut lähdössä minnekään, mutta lupaan tulla kertomaan teille, kun hän yhtäkkiä lähtee ja kertoo kaikki pervot jutut mitä me ei muka tehty ja kuinka paljon kauniimpia muut ovat:D Olen valmis!:'D

12 vuotta. Alle 25-vuotiaat ovat niitä kauniimpia, näkikö mies sinut tuon ikäisenä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalia tuo eron jälkeinen villi vaihe. Ole tyytyväinen siihen, että mies kertoi avoimesti. Hän ei sentään käynyt avioliittonsa aikana maksullisella vaimonsa selkänsä takana.

Osa vaimoista ei tiedä että mies pettää

Vierailija
44/96 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun mies on sinkkuvuosina hypännyt pesästä pesään sekä kokeillut myös maksullisissa käyntiä. Tämä maksullinen nainen oli aivan suomalainen, itsenäisesti työtä tekevä yrittäjä. Mies oli saanut kuitinkin:D

Mutta siis ei mun elämään vaikuttanut tämä tieto tai mielipiteeseen miehestä. Kaikkea pitää kokeilla?

Ja nyt mies ajattelee, että vaimo on huono seksissä ja miettii peppujutuista lähtien mitä on muiden naisten kanssa tehnyt.

Viimeistään sitten ero tilanteessa kuulet kuinka paljon parempia nuo muut naiset seksissä oli ja kuinka paljon kauniimpia.

Selvä, sitä odotellessa:D Ei ole nyt tässä 12 vuoteen ollut lähdössä minnekään, mutta lupaan tulla kertomaan teille, kun hän yhtäkkiä lähtee ja kertoo kaikki pervot jutut mitä me ei muka tehty ja kuinka paljon kauniimpia muut ovat:D Olen valmis!:'D

12 vuotta. Alle 25-vuotiaat ovat niitä kauniimpia, näkikö mies sinut tuon ikäisenä?

Kauhean katkera olet, oletko mies vai nainen? Miten ajattelet miehistä noin rumasti? Se, että mies on 18 kesäisenä pomppinut festariteltasta toiseen ei tarkoita, että hänestä tulee mikään ihmishirviö.

Päinvastoin, nuorena se on kokeiltava, sitten sitä tietää mihin tarttua kiinni.

Hyvä arvostelukyky perustuu kokemukseen.

Kokemus perustuu huonoon arvostelukykyyn. :D

Vierailija
45/96 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan normaalia tuo on. Tyhmä vaan kun kertoi ääneen asian. 

46/96 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kyllä pettynyt ja surullinen. Koska itse en käyttäytyisi noin holtittomasti viettieni vietävänä eron jälkeen.

Odottaisin, että tulee romanttinen kiintymyssuhde ja sitten vasta rakastelisin. En tiedä, kuinka tilanteessasi etenisin. Paha mieli olisi.

Vierailija
47/96 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Koska itse en käyttäytyisi noin holtittomasti viettieni vietävänä eron jälkeen.

Odottaisin, että tulee romanttinen kiintymyssuhde ja sitten vasta rakastelisin.

Tässä tulikin se biologiasta johtuva ero tiivistettynä miesten ja naisten välillä. Miehellä on tärkeää joskus vaan päästä tikkaamaan.

Vierailija
48/96 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhean katkera olet, oletko mies vai nainen? Miten ajattelet miehistä noin rumasti? Se, että mies on 18 kesäisenä pomppinut festariteltasta toiseen ei tarkoita, että hänestä tulee mikään ihmishirviö.

Miehet jatkuvasti toistaa tuota että vain alle 25-vuotiaat naiset ovat kauniita.

Muisteleeko puolisosi jotain muuta alle 25-vuotiasta kuin sinua. Oletteko alkaneet seurustelemaan vasta vanhemmalla iällä?

Vierailija
49/96 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet jatkuvasti toistaa tuota että vain alle 25-vuotiaat naiset ovat kauniita.

Muisteleeko puolisosi jotain muuta alle 25-vuotiasta kuin sinua. Oletteko alkaneet seurustelemaan vasta vanhemmalla iällä?

Mietein joskus, että jos alkaa seurustelemaan vanhemmalla iällä niin miehellä on silloin ollut aikaisemmin noita kauniimpia nuoria naisia.

Vierailija
50/96 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on fiksu niin se ei sano ääneen, että on joskus ollut nuoremman ja nätimmän kanssa.

Vierailija
51/96 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä avauksen idea.

Mitä teen suhteen kanssa? Ap

Mitäs se mulle kuuluu mitä kukakin suhteillaan tekee.

Vierailija
52/96 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oksettavaa, miten laudan porukka on pesiytynyt tänne. Ei kukaan nainen voi pitää maksullisissa käyntiä hyväksyttävänä, kun maksullisista suurin osa on ihmiskaupan uhreja. Sutenööri saa ison siivun. Ja ei, ei sitä siellä asiakas huomaa, turha väittää, että omassa tapauksessa myyjä ei ollut ihmiskaupan uhri, sillä et voi sitä tietää. Myös suomalaiset myyvät itseään esimerkiksi huumevelkoja vastaan.

Mikä on lauta? M44

Haukkumasana pienirintaiselle naiselle.

Vierailija
53/96 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Olisiko vielä jotain? Maksullisen kanssa aika sovittu klo 16 tänään. 

t. Kunnollinen ja elämässä menestynyt mies muuten.

Vierailija
54/96 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisia asioita kerrota muille, ainakaan kumppaneille. Eikä kysytä.

Vierailija
55/96 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksullisissa käynyttä en huolisi, vapaaehtoisilla saa käydä miten pääsee ilman nutinoita.

Ei kannata sun selvittää kuinka moni mies on käynyt maksullisissa. Voi jäädä miehet aika vähiin sinulla.

Vierailija
56/96 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Koska itse en käyttäytyisi noin holtittomasti viettieni vietävänä eron jälkeen.

Odottaisin, että tulee romanttinen kiintymyssuhde ja sitten vasta rakastelisin.

Tässä tulikin se biologiasta johtuva ero tiivistettynä miesten ja naisten välillä. Miehellä on tärkeää joskus vaan päästä tikkaamaan.

Luuletko että me naiset ehditään kiintyä jokaiseen Tinder-panoon ja ettei koskaan tee mieli ihan vaan tikata.. huoh

Vierailija
57/96 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oksettavaa, miten laudan porukka on pesiytynyt tänne. Ei kukaan nainen voi pitää maksullisissa käyntiä hyväksyttävänä, kun maksullisista suurin osa on ihmiskaupan uhreja. Sutenööri saa ison siivun. Ja ei, ei sitä siellä asiakas huomaa, turha väittää, että omassa tapauksessa myyjä ei ollut ihmiskaupan uhri, sillä et voi sitä tietää. Myös suomalaiset myyvät itseään esimerkiksi huumevelkoja vastaan.

Et tiedä tästä asiasta yhtään mitään.

Tunnen useita suomalaisia alan naisia sekä myös yhden miehen ja kenelläkään heistä ei ole sutenööriä tai huumeiden kanssa mitään tekemistä.

Tiedän yhden naisen joka oli vähän aikaa alalla päihteissä, ei ollut kovin kauan.

Vierailija
58/96 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Olisin kyllä pettynyt ja surullinen. Koska itse en käyttäytyisi noin holtittomasti viettieni vietävänä eron jälkeen.

Odottaisin, että tulee romanttinen kiintymyssuhde ja sitten vasta rakastelisin. En tiedä, kuinka tilanteessasi etenisin. Paha mieli olisi.

Hohhoh. Kuukausi ilman ja pinppiä kutittaa siihen malliin, että vastuullisuudesta ei ole enään mitään jäljellä.

Eronneet YH:t ovat ihan sekopäitä. Kun lapselle löytyy yhdeksi illaksi hoitaja juostaan baariin ja Imetään viinaa kuin pesusieni. Loppuillasta lähtee sitten mukaan ihan kuka tahansa ja aina ilman kumia tarjotaan. Mies saa olla se vastuullinen ja suojautua.

Maksullisten kanssa ei olla yleensä perskännissä ja kumin tarkoituksen ymmärtää molemmat.

Vierailija
59/96 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy varmasti edelleen. Jos seksin ostamisen näkee osana omaa elämäänsä, niin miksi hän lopettaisi?

Yök.

Vierailija
60/96 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy varmasti edelleen. Jos seksin ostamisen näkee osana omaa elämäänsä, niin miksi hän lopettaisi?

Yök.

Ihmeellistä demonisointia. Seksin osto on kuin hierojalla tai parturissa kävisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi