Hävettääkö teitä ostaa herkkuja?
Minua hävettää aina! Vaikka ostaisin siwasta yhden suklaapatukan muiden ostosten lomassa, hävettää. Mulla on päässä joku outo kuvitelma että siwan kassat tunnistaa ja muistaa mut ja naureskelee aina keskenään että taas se ttuli hakemaan karkkia... Vai teettekö niin? Kassatyöntekijät!!?? :D
Jopa valtavassa prismassa missä myyjiä on todella paljon ja asiakkaita sitäkin enemmän, hävettää ostaa juustonaksuja.. Tää on ihan kauheeta... Onpas mulla huono itsetunto. Joskus olenjopa tehnyt niin että ostan sitten paljon herkkuja, siis niin ettei todellakaan saa käsitystä että syön itse kaikki samana iltana. Ja ostan sellaisia juttuja mitä voisi tarjota vaikka lasten synttäreillä :D Sitten mulla on hirveä herkkuvarasto kotona ja napostelen niitä sitten koko viikon.
Voi ei tää tuntuu vielä oudommalta kun kirjottaa näkyviin. Naurettavaa! Mutta sanokaa jooko etten ole ainoa?? Löytyykö täältä kohtalon tovereita? PS. en siis syö/osta noita herkkuja päivittäin, joten senkään suhteen ei ole ongelmaa. Olen ihan normaalipainoinen, ja herkuttelen klähinnä viikonloppuisin :D
Kommentit (55)
Ei todellakaan hävetä ostaa mitään mitä kaupassa myydään, kassat tekevät vai työtään.
Ei hävetä, koko kesän ostan joka kerta 4 kpl jädetuutit/2e, myös kismettiä silloin tällöin.
Joo. Jos luen muuten vaan ison patukkapakkauksen tekstiä (sisällön tutkiminen), olen varma että vartijamies katsoo kamerasta että siellä se läs.ki nainen tutkii patukkapakkausta. Hiplaa sitä. Ja kaikkia kuumottaa. No ei vaan, en tiedä.
Miksi helvetissä hävettäisi . Ostan omalla rahoillani rinta rottingilla mitä lystää . Aika moikka aloitus. MIKSI Suomessa on vielä tänä päivänä niin paljon tyhmiä ihmisiä... huuoohh.
Vierailija kirjoitti:
Alkossa hävettää enemmän.
Ei hävetä. Tottakai ostan omilla rahoillani saatava mitä haluan. Aamen !!!!!
Ei hävetä, ihan uutena asiana tuli että jota kuta tällainen hävettää. Pidän herkkujen syöntiä kiltin ja mukavan ihmisen puuhana, ehkä jopa myönteisenä asiana. Minkä ikäisiä olette te, joita hävettää ostaa kaupasta asioita?
Minua hävettäisi esim. jos tekisin rikoksen tai petoksen tms. Tai jos ajaisin jonkun yli autolla tms. Tai jos rikkoisin jonkun perheen pokaamalla ukkomiehen. Vähän hävettäisi jos tekisin ison virheen töissä tai tulisi muu paha epäonnistuminen.
Minua ei hävetä mikään rehellinen ja normaali elämä.
Ostan homejuustoa joskus, ei haittaa ketään. En ole estänyt muitakaan syömästä en arvioinut muita, syökö joku väärällä tavalla.
Minua harmittaa kyllä. Viimeksi eilen ostin jäätelöä ja kaksi karkkipussia, eilinen ilta meni niitä massutellessa. Aamulla sain vaivoin kahvin menemään alas yhden croissantin kanssa, nyt ei tee mieli mitään oikeaa ruokaa, mutta ehkä pakotan itseni syömään vaikka pari karjalanpiirakkaa. Joo, et ole yksin, kyllä itseäni ainakin jurppii herkkusuuna oleminen, makeaa enimmäkseen menee mutta eilen huomasin kaipaavani sipsejä makean lomaan. Niistä vain haluaisin pitäytyä erossa vaikka mikä olisi, on niin hirveä maku vielä seur päivänä kitusissa. Eräänlainen krabbis.
Ajatella, että olen joskus menneisyydessä pystynyt elämään ilman karkkia, jätskiä ja muuta roskaa. Sitten vain aloitin uudestaan. Onkohan tämä juoppouteen verrattavaa toimintaa vai miten tämän itselleen selittäisi?
Ymmärrän aloittajaa aivan täysin, paitsi että minulla ei ole kassojen suhteen mitään ongelmaa kun käyn niin harvoin kaupassa, ja ehkä en välittäisikään mitä he ajattelevat, omalla rahallani ostan mitä mieli tekee... Enkä kyllä usko heidän takanapäin mitään puhuvan asiakkaan ostoksista suuntaan tai toiseen.
Ostin yhden kerran pitkän aikaa sitten yhden pätkiksen ja hävetti tosi paljon. Pitkään aikaan en ole ostanut kuin hedelmiä, marjoja ja rusinoita herkuksi, kun niiden ostaminen ei hävetä yhtä paljoa. Surkuttelen aina kauppiaita, kun kukaan ei varmaan osta valtavilta karkkihyllyiltä mitään suuren häpeän vuoksi :(. Ne karkit vaan ovat siellä vuodesta toiseen..
Ostin Prismasta kerran ison irtokarkkipussin ja kokiksen niin nuori hoikka kassa kysyi ivallisesti hymyillen että karkkipäivä tänään vai? Menin aivan lukkoon ja aloin itkien juosta pois kaupasta mutta kompastuin jalkoihini enkä päässyt ylös koska olen niin lihava.
Lol, olen ostanut sellasii määriä alkoholia, aina kassoilla häveten, että joku herkkujen osto ei tunnu missään! Jotkut häpee punalappujakin. Kaikki on suhteellista.
Ei.