Lue keskustelun säännöt.
Lähiäidit! Mitä tekisit, jos lapset eivät halua etäisän luokse?
18.09.2021 |
Tykkäävät kyllä isästään, mutta viikonloput tylsiä. Joka toinen viikonloppu (1 krt kk) on oikeasti kivaa, eli tehdään jotain, mutta joka toinen viikonloppu tylsää. Istuvat omassa huoneessaan koko viikonlopun. Kivointa isä näkemisessä on se, että saa karkkia, pääsee mäkkäriin ja saa kaupasta jotain kivaa. Muutoin istuvat omassa huoneessaan kännykällä. Lasten kertoman mukaan.
Olen pakottanut lapset isälleen, jotta saan omaa aikaa. Ja jotta minua ei syytetä vieraannuttamisesta. Olen myös monta vuotta ehdottanut isälle Tekemistä, mutta siitä ei ole ollut hyötyä. Pakottaisitteko edelleen jatkossa? Lapset 10 ja 12.
Kommentit (101)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kyllä tuo ihan totaalisesti yh vaikuttaa olevan.
Olin kesällä rannalla ja eräs isä ei puhunut sanaakaan sen kahden tunnin aikana pienelle tytölleen, joka istui vieressä tekemättä mitään - katsoin ihan muutaman kerran, että etkö tosiaan anna mitään huomiota?! Tuo näytti kovin surulliselta menolta ja myös noin voi kontrolloida, ei näytetä että välitetään, ei puhuta. En mene sanomaan millainen huolehtia isä on muuten, mutta ohan tuo nyt vähän outoa...
Kehottaisin AP:tai etsimään nyt äkkiä uuden miehen sillä kohta et varmaan saa enää.vapaata jos lapset ei viihdy isällään.