Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tupakointi on vaikuttanut ulkonäköösi?

Vierailija
03.11.2014 |

Mitä ulkonäköä huonontavaa olet huomannut johtuen tupakoinnistasi? Onko edistänyt vanhenemista jotenkin.Itse kamppailen lopettamisen kanssa,mutta ei millään meinaa onnistua.Pelkään ennenaikaista rypistymistä ja tiedostan vaarat,mutta siltikin vaikeaa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuttunut paljon coolimman näköiseksi.

Vierailija
2/20 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo hieman näkyviä ryppyjä vaikka täytin kesällä vasta 24. Lopetin tosin yli vuosi sitten 9 vuoden polttamisen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. En kyllä poltakaan kun 5-6 kessua päivässä.

Vierailija
4/20 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihoon tulee poimuja, iho kuivuu ja näyttää jotenkin haaleammalta. Pystyn helposti tunnistamaan pitkään polttaneen kasvojen ihon perusteella

Vierailija
5/20 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 11:16"]Olen muuttunut paljon coolimman näköiseksi.
[/quote]
Tai paljon wt:mmän...

Vierailija
6/20 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihon sävy harmaa, iho näyttää elottomalta. Ihohuokoset kasvavat. Ja ryppyjä tulee, kun iho menettää kimmoisuutta. Olen niin turhamainen, että lopulta lopetin tupakoinnin juuri ihon kunnon vuoksi. 

Vierailija
7/20 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 11:18"]

[/quote]

Minusta tuo kuulostaa melko paljolta. Poltin pahimmillaan kuutisen tupakkaa päivässä, ja kyllähän siinä ihan säännöllisesti saa sitä röökiä kiskoa.

Vierailija
8/20 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 11:22"][quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 11:18"]

[/quote]

Minusta tuo kuulostaa melko paljolta. Poltin pahimmillaan kuutisen tupakkaa päivässä, ja kyllähän siinä ihan säännöllisesti saa sitä röökiä kiskoa.
[/quote]
Ennen poltin 20-30 päivässä. Aika vähän tuo 5-6 on.

Vierailija
9/20 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaat ovat tummuneet. Olen ryppyinen. Iho on samea:( olen vasta 48v ja näytän 70v. Lisäksi sairastan keuhkoahtaumaa.

Vierailija
10/20 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoivien iho on pinnalta kuiva ja harmaa. Mutta alta rasvainen. Eli tulee yhtä aikaa ryppyjä ja epäpuhtauksia. Huulien ympärillä rypyt imemisestä. Poskilla ja nenässä katkenneita verisuonia.

Vierailija
11/20 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksilöllistähän tuo on. Itse olen 36v. ja minun ihoni on kuulemma jopa kadehdittava. Ei ryppyjä, iho sileä, terveen värinen ja näppylöitäkin tuli vasta kun lopetin tupakoinnin vuosi sitten. En kyllä usko, että se iho siitä paranisi jos jatkaisin, katastrofi saaattaisi kolkutella 45v:nä. Itse lopetin ihan keuhkojeni takia, aski meni päivässä. Nyt kulkee henki eikä tarvitse pelätä jatkuvasti. Ne muutamat näppylät ovat tosiaan se miinuspuoli minulla lopettamisessa.

Vierailija
12/20 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman rypyn huomasin jo ylähuulen yläpuolella, ikää 19 vuotta. Ja oikeen käden etu- ja keskisormen kynnet kellertää. Oon polttanut 7 vuotta. Ja hampaat on keltaset.

Vierailija
13/20 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihoni muuttui harmaaksi ja kalpeaksi sekä finnejä tuli kuin milläkin teinillä! Nyt 8kk savuttomuutta takana, finnit kadonneet ja ihoon tullut normaali väri takaisin :) yhä tekee mieli kessua!!

Vierailija
14/20 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäluomet veltostu 30v. siihenmalliin, et kävin yllemmät leikkauttamassa, otsassa on pari syvää juonnetta, voi tulla tietysti vihaisesta ilmeestäkin, niin ja rinnatki on rupsahtanu ennenaikojaan.

Vierailija
15/20 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on niin tyhmä että alottaa polttamisen ?? Joo alkoholii nuoret kokeilee et ois hauskempaa ym mut eihä tupakka laita päätä sekasi. Eihä se tee muuta ku,pilaa terveyden ja ulkonäön ja rajottaa elämää.. Idioottejen hommaa..

Vierailija
16/20 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkääpä testi:

Arvatkaa marketin kassajonossa pelkän ulkonäön perusteella kuka polttaa. Ainakin itse pystyn bongaamaan tupakkaa ostavat henkilöt melko varmuudella jo ennakkoon. Tähän toki vaikuttaa muukin kuin ihon ja hampaiden kunto. Elämäntyyli ja sosiaaliluokka näkyvät vaatteissa, käytöksessä ja puhetyylissä.

Ts. mitä luuserimman näköinen, sitä todennäköisemmin polttaa.

Vierailija
17/20 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme juttu, en tiedä sillä itselleni on käynyt niin että vaikka olen tupakoinut lähes 30v, iho on hyvä ei ryppyjä. Olen keskimäärin noin 10v ikäisiäni nuoremman näköinen. Osittain johtuu geeneistä, äitini esimerkiksi on säilynyt uskomattoman nuoren näköisenä.

Vierailija
18/20 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit ne just vaikuttaa eniten kaikkeen.

Vierailija
19/20 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 13:15"]

Ihme juttu, en tiedä sillä itselleni on käynyt niin että vaikka olen tupakoinut lähes 30v, iho on hyvä ei ryppyjä. Olen keskimäärin noin 10v ikäisiäni nuoremman näköinen. Osittain johtuu geeneistä, äitini esimerkiksi on säilynyt uskomattoman nuoren näköisenä.

[/quote]

Niin, jännä juttu, miten kaikki omanikäiset ympärillä rupsahtaa, mutta itsessä on jotenkin mahdoton huomata ikääntymisen merkkejä. ;)

Vierailija
20/20 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 11:28"]

Hampaat ovat tummuneet. Olen ryppyinen. Iho on samea:( olen vasta 48v ja näytän 70v. Lisäksi sairastan keuhkoahtaumaa.

[/quote]

No sinähän sovit sitten hyvin tupakkafirman mannekiiniksi. Mahdat olla todella tyhmä ja heikko ihminen.