Minna Parikan koti myynnissä
Aika persoonallinen tyyliltään. Tuuri saa käydä jotta löytyy ostaja, joka on valmis pulittamaan tuosta reilut miljoona euroa. Makkarista tulee mieleen lähinnä bordelli. En myöskään haluaisi saunoa tuollaisessa pitkulasaunassa katsellen samalla ikkunasta näköaloja hammasmukille.
Arvostan Minnaa kyllä, mutta kodin tyyli on silmääni mauton.
https://www.iltalehti.fi/julkkiskodit/a/1bc15be2-db9a-470c-9da8-236a824…
Kommentit (38)
Seinäkeittiö ja akvaariosauna. Kiitos ei. Ihana lattia. Näyttää aika seinättömältä mistä en pidä. Tykkään huoneista mihin saa eri värimaailmoja ja tunnelmia.
Mielestäni sauna näyttää itse asiassa ihanalta. Hauskat kaakelit kylppärissä. Muuten ei niin tyyliäni.
Jos oikeasti HALUAN niin OSTAN. Olen köyhä mutta perin rahaaaaaa. Siinä teille.
Kolkko tunnelma. Ehkä valaistuksen värisävy tai joku on mun silmään pielessä. Tulee mieleen joku scifileffan lavaste tuosta kämpästä.
Sisustus ei ole omaan makuuni, eikä pintamateriaalitkaan, mutta aika neutraaliahan tuolla on loppujen lopuksi, kun huonekalut ja tavarat viedään pois. Makkari toki poikkeus, mutta tuskin kenellekään oikealle ostajaehdokkaalle on ongelma maalata/maalauttaa toisella värillä.
Tilaa ei ole jaoteltu ollenkaan. Mutta tämähän on se suosittu nykypäivän tyyli. Keittiötä yksi seinä kokonaan ja siinä sitten selin muihin tai näkemättä mitään esim ikkunasta, touhuat ja kaikki sotkut näkyy koko huoneeseen paraatipaikalta.
Toi alakerta on ilmeisesti kellarikerrosta? Pimeä on kun ei ole kunnon ikkunoita.
Vierailija kirjoitti:
Tilaa ei ole jaoteltu ollenkaan. Mutta tämähän on se suosittu nykypäivän tyyli. Keittiötä yksi seinä kokonaan ja siinä sitten selin muihin tai näkemättä mitään esim ikkunasta, touhuat ja kaikki sotkut näkyy koko huoneeseen paraatipaikalta.
Selin muihin touhuaminen keittiössä on se perinteinen tyyli. Vanhemmissa keittiöissä harvemmin on ollut saarekkeita, joiden yli pällistellä sohvalla makaavaa kumppania. Ja tiskialtaat ikkunan edessä ilman kuivauskaappia jne ovat Suomessa uudempi ilmiö.
Vierailija kirjoitti:
Kolkko tunnelma. Ehkä valaistuksen värisävy tai joku on mun silmään pielessä. Tulee mieleen joku scifileffan lavaste tuosta kämpästä.
Mulle tulee mieleen, että koti on tehty jotenkin samalla tavalla/tyylillä kuin jonkun myymälän esillelaitto. Onnistuu olemaan persoonaton ja jotenkin kliininen, vaikka on värikäs.
Jotenkin olisin kuvitellut hänen kotinsa vähän värikkäämmäksi, mutta samaa tylsää valkoistahan sieltä löytyy mitä kaikista suomalaiskodeista. Makkarissa ja saunatilassa on edes vähän jotain mielenkiintoista.
Erikoinen. Tykkään yleensä muunlaisesta sisustuksesta kuin monokromi- harmaa-valkoisesta, mutta tämäkään ei oikein ihastuttanut. Yllättävän huonosti yhteensopivia värejä ja tyylejä omaan makuun.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni sauna näyttää itse asiassa ihanalta. Hauskat kaakelit kylppärissä. Muuten ei niin tyyliäni.
Minustakin freesi sauna mutta lattiasta tykkäisin yksivärisenä. Ehkä joku viher/turkoosilaatta.
Samoin makkarin ruusupuna oli mietitty sävy, ei ällö.
Vierailija kirjoitti:
Toi alakerta on ilmeisesti kellarikerrosta? Pimeä on kun ei ole kunnon ikkunoita.
Luulis että miljoonalla eurolla jo sais kämpän jossa on kunnon ikkunat makkareissa.
Juu, kieltämättä aika villi tyyli :-D