Realistinen paino naiselle 174-177cm
Kommentit (47)
65 kg. Alle 60 ei ole realistinen useimpien kohdalla. Toki mahdollista, mutta moniko jaksaa ylläpitää noin alhaista painoa nykyään? Ei moni. Oletko nainen joka haluaa laihduttaa vai minkä takia kysyt?
70-80 riippuu ihmisestä. Itse olen ollut teininä 70 mut nyt 45v 80. Hoikka aina.
Riippuu siitä, onko kyseessä urheilija, bodari, vaatemalli vai ihan tavan tallaaja. Realistinen paino voi olla välillä 55-100kg.
Realistinen paino naiselle 158-165cm, 44-52kg.
https://www.rntfitness.co.uk/how-heavy-will-you-be-when-lean/
Ihan ruumiinrakenteesta riippuu, mutta sanoisin, että 65-80 kg.
Pitkäaikainen laskukaava naisen ihannepaikolle oli (pituus -100)*0,9
174 cm pitkän naisen ihannepaino on tällä kaavalla laskien on noin 66 kiloa. tämä vastaa painoindeksiä 21,8.
Jostakin syystä tämä ei enää kelpaa naisen ihannepainoksi, vaan painon pitäisi olla paljonkin vähemmän.
Pitää se olla alle 50kg tai muutenhan se akka on läskisäkki.
Olen 173cm ja 56kg. Nyt 38v ja aina ollut saman kokoinen.
Toki nykyään liikun jonkin verran, mutta olen sitä sorttia, pitkäraajainen, ettei oikein salillakaan lihas tartu.
Aloitus kuulostaa järkyltä. Normipaino pienellä vauvalihalla ~70-75kg.
mies53v
Vierailija kirjoitti:
Pitää se olla alle 50kg tai muutenhan se akka on läskisäkki.
Tämän pituisena ja tuon painoisena joutuisin kyllä sairaalaan.
55 kg on oikea ja realistinen paino, mutta jos on suomalainen niin vaaka pysähtyy likemiin 165 kg.
Vierailija kirjoitti:
Olen 173cm ja 56kg. Nyt 38v ja aina ollut saman kokoinen.
Toki nykyään liikun jonkin verran, mutta olen sitä sorttia, pitkäraajainen, ettei oikein salillakaan lihas tartu.
Me olemme selvästi kaksoset, joskin ikä eroaa, minä ole 67 v, mutta pituus ja paino täsmäävät just jetsulleen.
Hanna-Maari Latvala 170 cm ja 57 kg. Koska perusav-mammalla ei ole Hanna-Maarin lihaksia, niin tuosta voi ottaa 4-5 kiloa lihasmassaa pois.
Joten:
170 cm - 52 kg
175 cm - 55 kg.
55kg