Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisten deitti-ilmoitusten turnoff top3

Vierailija
18.09.2021 |

1. Kuvassa tatuointeja
2. Kuvauksessa sana "räväkkä"
3. Englanninkieliset mukahienot mietelauseet

Kommentit (277)

Vierailija
81/277 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asian vierestä hieman. Löysin Tinderistä tatuoidun, tupakoivan yksinhuoltajan, joka on harrastanut aktiivisesti yhden illan suhteita. Seksi on aivan käsittämättömän hyvää, olen yli 50 enkä ole vuosikymmeniin kokenut tilannetta, että olisin lauennut 4 kertaa 3 tunnin aikana. Kokemus tosiaan näkyy. Tapaillaan, kun mukulat on isällään n 3 kertaa viikossa ja naidaan kuin kaniinit. Tätä on jatkunut yli vuoden, eikä loppua näy. Tilanne on suorastaan loistava. Molemmilla omat hommat ja sitten nämä yhteiset kun molemmille sopii.

Kiitos kun jätitte hänet minulle, arvon kollegat!

T: Läski ja räväkkä yksinhuoltaja kouvolasta

Kun kerran vastasit minulle, niin vastaan myös. Tämä mun löytö on hoikka ja Helsingin kantakaupungista. Ei kannata olla niin ahdasmielinen ja tuomita ihmisiä omien ennakkoluulojen perusteella ;-). Voi jäädä vähemmän tarvetta itkeä netissä, kun ei löydä ketään...

Lässynlää. Huomaa että olet joku iäkäs setämies kun kuvittelet jonkun uskovan noin heikkoa valehtelua.

Onko 53-v setämies? Kait sitten olen. ;-) Eihän kenenkään tarvitse uskoa mitään, annoin vain vinkin. Sä saat olla panematta ihan vapaasti.

Vierailija
82/277 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaunis nainen ottaa ”ruman” puudelin? Onko se hoivavietti vai mikä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/277 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden yön jutut nähty ja koettu, ei enää

Mukava kuulla että muut saaneet neidiltä heti, itse saan liehitellä viikkoja :)

Vierailija
84/277 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Vegaani

2. Horoskooppi

3. Punaviini

Vierailija
85/277 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rohkeasti sitten vain noiden kanssa kissa pöydälle ja kerrot, että seksi on sinua varten, sinulle siis saamista! Siksi naisella antaja-statuksen takia velvollisuus seksiin kaikkien miestensä kanssa täsmälleen saman tutustumisajan jälkeen, jotta olisi reilua. Lisäksi voit suoraan sanoa, että haluat että teillä on seksiä yhden kerran ja sinua kohtaan on väärin että joudut odottamaan sitä viikkoja, kun joku toinen seksin omistaja on saanut hyödykkeensä heti. Se yksi yöhän on se, mikä on suhteen idea, ei nainen saa sanoa että ei halua suhdetta, joka kestää yhden yön! Sinua on miehenä alistettu kun antaja ei anna yhtä yötä sinulle vaan haluaa suhteen joka on pidempi, vaikka joku toinen mies on saanut häneltä sen yhden yön. Sinulla on oikeus samalla tavalla saada se, mitä haluat eniten. Kerro suoraan, ettei nainen voi vaihdella tuolla tavalla mitä itse haluaa!

Vierailija
86/277 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden yön suhteelle ja vakavaan loppuelämän suhteeseen haettavalle miehelle on ihan eri kriteerit.

Vierailija
87/277 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän vastenmielisin profiili, kiinnostuksen kohteet:

1. Tähdistä ennustaminen

2. Hengellisyys

3. ... en muista mitä muita oli, kun kaksi ekaa on jo täystyrmäys.

Miten nainen ei tajua että vaikka nuo häntä kiinnostaa niin miehet katsovat että onpas siinä typerys.

Vierailija
88/277 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä miehetkään vaikuta yhtään sen tasokkaammilta. En tajua miten saavat kaupattua itsensä Baltian puolella. Luulisi niillä olevan miehiä omastakin takaata.

Tienaavat enemmän surkeistakin töistään, kuin kaukaisilla itäalueilla asuvat. 

On se surullista miten rahan annetaan mennä rakkauden edelle. Ero suomalaisen ja baltin välillä on kuin yöllä sekä päivällä. Näkeehän tämän jo pelkästään asettamalla rinnakkain suomalaisen tekemän Tinderprofiilin vs. virolaisen.

Mikä siinä on muka ero? Virolaisten miesten profiileja tulee vastaan vähän väliä. Aina harmittaa kun muuten kolahtaisi, mutta en ryhdy etäsuhteeseen. Vai oliko kyse naisista?

Vierailija
89/277 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ongelmana se, jos naisella on koira kuvissa? Vai ylipäätänsä koira? Ihmettelen kyllä tätä. Yleensä, jos naiselta löytyy yhtään hoivaviettiä niin hän on hankkinut itselleen joko eläimen tai lapsen. Haluaako miehet sellaisia naisia, joilla ei ole lainkaan hoivaviettiä? Ns. miehekkäitä naisia? Vai onko kyse siitä, että pelätään sellaisia epähygienisiä, huonosti koulutettuja hyeenalaumoja mitä joillakin naisilla on? 

Moni mieshän tosiaan toivoo, että nainen olisi kuin mies mutta pimpillä ja tisseillä ja naisen naamalla tietenkin. Viehättyvät maskuliinisista luonteenpiirteistä ja ominaisuuksista ja halveksuvat feminiinisyyttä ja naiseutta ylipäätään.

Minä olen varmaan juurikin tälläinen nainen. Miehiä kyllä löytyy, mutta suhteet ei sitten kestä kun en olekaan se empaattinen päänsilittäjä (paitsi kissoille). Moni mies ei ihan oikeasti tiedä mitä lopulta haluaa. 

Vierailija
90/277 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä miehetkään vaikuta yhtään sen tasokkaammilta. En tajua miten saavat kaupattua itsensä Baltian puolella. Luulisi niillä olevan miehiä omastakin takaata.

Tienaavat enemmän surkeistakin töistään, kuin kaukaisilla itäalueilla asuvat. 

On se surullista miten rahan annetaan mennä rakkauden edelle. Ero suomalaisen ja baltin välillä on kuin yöllä sekä päivällä. Näkeehän tämän jo pelkästään asettamalla rinnakkain suomalaisen tekemän Tinderprofiilin vs. virolaisen.

Mikä siinä on muka ero? Virolaisten miesten profiileja tulee vastaan vähän väliä. Aina harmittaa kun muuten kolahtaisi, mutta en ryhdy etäsuhteeseen. Vai oliko kyse naisista?

Kyse oli kuvista. Ei niinkään suhteeseen ryhtymisestä.

Vierailija
91/277 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen totaalinen turn-off on se jos nainen mainostaa suvaitsevaisuuttaan tai jotain maailmanparannustendenssiä. Ei enää nykyaikana, meillä on ihan muut asiat mistä huolissaan.

...

Voitko vähän tarkentaa, että mitkä on ne muut asiat, joista ”tr” olette huolissanne, joihin ei mikään maailmanparannustendenssi sovi?

Kun musta tuo on oksimoroni?

Vierailija
92/277 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen totaalinen turn-off on se jos nainen mainostaa suvaitsevaisuuttaan tai jotain maailmanparannustendenssiä. Ei enää nykyaikana, meillä on ihan muut asiat mistä huolissaan.

...

Voitko vähän tarkentaa, että mitkä on ne muut asiat, joista ”tr” olette huolissanne, joihin ei mikään maailmanparannustendenssi sovi?

Kun musta tuo on oksimoroni?

Valkoisen miehen alivallasta ;)

Vierailija
93/277 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ongelmana se, jos naisella on koira kuvissa? Vai ylipäätänsä koira? Ihmettelen kyllä tätä. Yleensä, jos naiselta löytyy yhtään hoivaviettiä niin hän on hankkinut itselleen joko eläimen tai lapsen. Haluaako miehet sellaisia naisia, joilla ei ole lainkaan hoivaviettiä? Ns. miehekkäitä naisia? Vai onko kyse siitä, että pelätään sellaisia epähygienisiä, huonosti koulutettuja hyeenalaumoja mitä joillakin naisilla on? 

Jos on allerginen koiralle? Ei halua hoitaa toisen eläimiä ja näitä tilanteita tulisi väistämättä. Pitää lemmikkejä epäeettisinä ja ilmastoa kuormittavina asioina. Ei pidä koirista. Mikä siinä omien mieltymysten ulkopuolisessa ajattelussa on niin vaikeaa?

Vierailija
94/277 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn teiltä jotka karkottaa sana matkustelu. Ettekö itsekään matkustele mihinkään vai ärsyttääkö se vain naisten ilmoituksissa? Jos tykkää matkustella niin miksi sitä ei saisi mainita? Eikös se nyt ole kaikkien etu että samantyyliset ihmiset löytävät toisensa?

Tuo on vähän tuommoista sieluttomuuden ylistämistä. Luullaan jotenkin niin hienoksi, vaikka tuota tekee jossain määrin kaikki. Toisekseen itseä kiinnostaa matkailu lähinnä Venäjällä ja muissa itäblokin maissa, missä rappioromantiikka kukkii, mutta naisen kanssa pitäisi matkustella läpi jotain kuivia instakylpylöitä ja kuvailla piiperrettyjä aterioita klisekohteissa. Toki kaupunkiloma sivistyksen kehdoissa toisinaan käy myös. Kolmannekseen jos tässä nyt vakiintuisi ja perhettä jossain vaiheessa perustaisi, niin matkailu menisi väkisin hetkeksi aikaa jäihin, kun talolaina olisi maksettavana ja lapsosille olisi ostettavana kaikkea. Lisäksi haluaisin muuttaa Hesoista maalle, mikä on täyttä myrkkyä monille matkailuintoisille. Sekä kaiken kaikkiaan olen huomannut, että innokkaiden matkailijoiden kanssa sielut eivät kipinöi kuten vaikka luonnonläheisempien ja tietyllä tavalla myös kotiseutuläheisempien naisten kanssa.

Kriteereitä on muutenkin sen verran paljon ettei näitä suominaiset helposti täytä, mutta yhteisen äidinkielen vuoksi sellaisia mieluiten suosisin. Ajatukset lukittautumisesta sekä myös siittiöt ovat kuitenkin toistaiseksi jäässä.

Samaa tuskaa täällä. Tuo rappioromanttinen matkailu on juuri sitä mitä itsekin harrastan, mutta maalle en muuttaisi, en tykkää yhtään pihatöistä.

Taitaa ihmisiä näitten turn-off -listojen perusteella pohjimmiltaan ärsyttää se, että tajuaa ettei tuo ihminen olekaan oletuksena minulle tarjolla. Vaikka Tinderissä muka on loputon valinnanvara. Vähän niinkuin heiluttaisi keliaakikon nenän edessä suklaakeksiä ja kehuisi kuinka herkullinen se on.

Vierailija
95/277 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni mieshän tosiaan toivoo, että nainen olisi kuin mies mutta pimpillä ja tisseillä ja naisen naamalla tietenkin. Viehättyvät maskuliinisista luonteenpiirteistä ja ominaisuuksista ja halveksuvat feminiinisyyttä ja naiseutta ylipäätään.

Minä olen varmaan juurikin tälläinen nainen. Miehiä kyllä löytyy, mutta suhteet ei sitten kestä kun en olekaan se empaattinen päänsilittäjä (paitsi kissoille). Moni mies ei ihan oikeasti tiedä mitä lopulta haluaa. 

Sinussa on jotain vialla jos suhteet ei kestä, ei kaikissa miehissä. Valitset sitten vääränlaisia miehiä, kohtelet heitä huonosti, tai jotain muuta. Kokonaisen toisen sukupuolen syyttäminen on kyllä naurettavaa.

Vierailija
96/277 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivän vastenmielisin profiili, kiinnostuksen kohteet:

1. Tähdistä ennustaminen

2. Hengellisyys

3. ... en muista mitä muita oli, kun kaksi ekaa on jo täystyrmäys.

Miten nainen ei tajua että vaikka nuo häntä kiinnostaa niin miehet katsovat että onpas siinä typerys.

Eikö se ole parempi, että tälläinen typeryys näkyy heti, jottei tarvitse tuhlata aikaa moiseen ihmiseen sekutiakaan enempää?

Vierailija
97/277 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Negatiivinen lähestymistapa

2. Loputon lista miehen ominaisuuksista

3. Ei harrastuksia

Vierailija
98/277 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Motto: Carpe Diem!

2. "En etsi mitään, mutta jos sielunkumppani kävelee vastaan niin en pane pahakseni"

3. "Olen asiantuntiatehväsissä"

No kyllähän se on jollekin amis- tollolle, joka ei osaa kirjoittaa ( asiantuntiatehväsissä) iso turn off, jos nainen on koulutetumpi ja älykkäämpi. Ymmärrän. Ei piti nouse.

Vierailija
99/277 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinussa on jotain vialla jos suhteet ei kestä, ei kaikissa miehissä. Valitset sitten vääränlaisia miehiä, kohtelet heitä huonosti, tai jotain muuta. Kokonaisen toisen sukupuolen syyttäminen on kyllä naurettavaa.

En todellakaan syyttänyt kaikkia miehiä, vaan näitä jotka kuvittelevat haluavansa jotain, jota nimenomaan eivät sitten todellisuudessa haluakaan. Mies joka tietää mitä haluaa on hyvä, sekin on ok, jossei tiedä mitä haluaa ja on sinut sen asian kanssa. Se että luulee kovasti tietävänsä, muttei sitten tiedäkään, on vain naurettavaa. Tämä korostuu nimenomaan Tinderissä; tosielämästä löytyneet ovat kestäneet huomattavasti pidempään.

Voi olla, että olen valinnut vääränlaisia miehiä (ja tietoisesti yritänkin avartaa skaalaa), mutta kummasti ne vääränlaiset miehet ovat myös valinneet minut. Ja tuo vika noitten Tinder-saaliiden kanssa taitaa juurikin olla vääränlainen (ei-naisellinen) luonne.

Vierailija
100/277 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma ei ole se, että naisella on lapsia ja koira, vaan koska ne tungetaan niihin kuviin mukaan. En ole kiinnostunut koirasta ja hänen lapsista, vaan nimenomaan naisesta itsestään. Saa niistä toki mainita tekstissä, kunhan koko profiilia ei ole tehty niiden ehdoilla.

Tässä langassa käydään läpi turn-off juttuja, jotka lyhyesti tarkoittavat mielenkiinnon lopahtamista profiilin silmämääräisen tarkastelun perusteella eli mitkä asiat saavat sinut siirtymään seuraavaan kohteeseen. Ja jotta vastaisin aloittajan kysymykseen, niin oma listaukseni:

1. Kuvissa asioita, joiden on tarkoitus viedä huomio naisesta muihin ulkoisiin seikkoihin (talo, auto, lapset, lemmikit). Joissain profiileissa on näkynyt jopa lapsi kuvissa ilman kasvojen peittämistä. Tuskinpa lupaa häneltä on edes kysytty saako olla mukana profiilissa.

2. Vaatimuslista tekstissä. Kerrassaan outoa, ettei kerrota itsestään mitään, mutta muita kohtaan aletaan tekemään rajauksia. Tähän toimii eräs toinen ja tehokkaampi keino: pyyhkäistä itse vasemmalle ne, jotka eivät mahdu vaatimuksiisi.

3. En pidä tatuoinneista, joten sellaisen näkyminen kuvassa tai kertominen tekstissä saa aikaan tunnereaktion, jolla pyyhkäisen vasemmalle.