Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten deitti-ilmoitusten turnoff top3

Vierailija
18.09.2021 |

1. Kuvassa tatuointeja
2. Kuvauksessa sana "räväkkä"
3. Englanninkieliset mukahienot mietelauseet

Kommentit (277)

Vierailija
121/277 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivän vastenmielisin profiili, kiinnostuksen kohteet:

1. Tähdistä ennustaminen

2. Hengellisyys

3. ... en muista mitä muita oli, kun kaksi ekaa on jo täystyrmäys.

Miten nainen ei tajua että vaikka nuo häntä kiinnostaa niin miehet katsovat että onpas siinä typerys.

Itse olen hyvinkin spirituaalinen ja haluan myös miehen, jota kiinnostaa myös henkiset asiat. Ei minua kiinnosta tippaakaan, jos joku random-mies ajattelee minun olevan typerys tuon takia, koska tällaisia miehiä juuri haluan välttää laittamalla tuon siihen profiiliin.

Hyvä jos noin. Ei sitten kannata ihmetellä että miksi ne fiksummat miehet ei mätsää.

Vierailija
122/277 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni TOP3 turn-offit on a) polyamorisuus, b) ylipaino ja c) feministisyys.

En koe minkäänlaista halua tai tarvetta jakaa puolisoani muiden kanssa joten jätän mätsäämättä ne jotka haluavat polyamorisessa suhteessa elää. Ylipaino-turnoff johtuu lähinnä siitä kun on itse suhtkoht hoikka enkä mikään ylipainoinen eikä ylipainoiset naiset ole minua aiemminkaan sytyttäneet. Feministisyys on siinä ja tässä. On kahdenlaisia feministejä. Niitä jotka ovat feministejä mutta eivät toitota sitä kokoajan ja niitä jotka toitottavat sitä kokoajan. Ensiksi mainitun kanssa voisin lähtökohtaisesti seurustella, jälkimmäisten kanssa en. Minulle naisen työttömyys ei ole ongelma. Olen joskus seurustellutkin työttömien naisten kanssa eikä nainen ollut huonompi seurustelukumppani kuin työtä tekevät naiset. Olen Tinderissä mätsäillyt ihan tavallisia naisia.

Se joka on minun mielestäni kaunis on todennäköisesti jonkun muun mielestä ruma. 

Tinderissä varsinkin jumiudutaan aivan liikaa henkilön ulkonäköön eikä tutustuta henkilöön muuten. Esimerkiksi itse olen kuullut olevani ruma enkä kelpaa siksi vaikka en toisaalta tupakoi tai juo alkoholia. Eli enemmän pitäisi tutustua ihmisen sisältöön ja antaa ihmiselle mahdollisuus ihastuttaa jotenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/277 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Maininta että on feministi

2. Kalju pää

3. Nenärengas

Oh, mulle käy kalju sekä nenärengas, kunhan on mukava nainen.

Vierailija
124/277 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Tähdistä ennustaminen

2. Hengellisyys

Miten nainen ei tajua että vaikka nuo häntä kiinnostaa niin miehet katsovat että onpas siinä typerys.

Moni ei tunnu ymmärtävän, että tarkoituksena on hakea kumppania, jolla on samankaltaiset kiinnostuksen kohteet eikä saada kaikkia mahdollisia ihmisiä tykkäämään sinusta. 

Näin on! Varsinkin miehille tykätään jakaa tatkkoja ohjeita millainen sen profiilin tulisi olla.

Mielestäni nuo omat kiinnostuksen kohteet ja elämän arvot ovat nimenomaan niitä tärkeitä asioita, jotka kannattaa siinä profiilissa mainita. Toki sitten on tällaisia yleisiä ohjeita kuten selkeät kuvat ja positiivinen esittelyteksti mihin kannattaa kaikkien jonkin verran painostaa.

Vierailija
125/277 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Tähdistä ennustaminen

2. Hengellisyys

Moni ei tunnu ymmärtävän, että tarkoituksena on hakea kumppania, jolla on samankaltaiset kiinnostuksen kohteet eikä saada kaikkia mahdollisia ihmisiä tykkäämään sinusta. 

Näin on! Varsinkin miehille tykätään jakaa tatkkoja ohjeita millainen sen profiilin tulisi olla.

Deittaile miehiä. Ei tule pahaa mieltä ja saat varmasti tasa-arvoisen kumppanin.

Heh, olipas hauska juttu, kuten myös agressiosi jota et millään malttanut pitää vain itselläsi.

Vierailija
126/277 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Tähdistä ennustaminen

2. Hengellisyys

Itse olen hyvinkin spirituaalinen ja haluan myös miehen, jota kiinnostaa myös henkiset asiat. Ei minua kiinnosta tippaakaan, jos joku random-mies ajattelee minun olevan typerys tuon takia, koska tällaisia miehiä juuri haluan välttää laittamalla tuon siihen profiiliin.

Hyvä jos noin. Ei sitten kannata ihmetellä että miksi ne fiksummat miehet ei mätsää.

Omien empiiristen tutkimusten perusteella olen todennut päinvastaista :) Spirituaaliset miehet ovat yleensä positiivisia, empaattisia ja heillä on loistavat itsereflektiotaidot. Ovat yleensä varsin älykkäitä ja pystyvät keskustelemaan hyvinkin syvällisistä asioista. 

Vierailija
127/277 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasokkaiden naisten ei tarvitse tinderöidä. Sama koskee miehiä.

Vierailija
128/277 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasokkaiden naisten ei tarvitse tinderöidä. Sama koskee miehiä.

Piti paikkansa ennen koronaa ja metoota. Nykyään on huomattavan vaikea tavata ketään. 

Vierailija
129/277 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ongelmana se, jos naisella on koira kuvissa? Vai ylipäätänsä koira? Ihmettelen kyllä tätä. Yleensä, jos naiselta löytyy yhtään hoivaviettiä niin hän on hankkinut itselleen joko eläimen tai lapsen. Haluaako miehet sellaisia naisia, joilla ei ole lainkaan hoivaviettiä? Ns. miehekkäitä naisia? Vai onko kyse siitä, että pelätään sellaisia epähygienisiä, huonosti koulutettuja hyeenalaumoja mitä joillakin naisilla on? 

Moni mieshän tosiaan toivoo, että nainen olisi kuin mies mutta pimpillä ja tisseillä ja naisen naamalla tietenkin. Viehättyvät maskuliinisista luonteenpiirteistä ja ominaisuuksista ja halveksuvat feminiinisyyttä ja naiseutta ylipäätään.

Minä olen varmaan juurikin tälläinen nainen. Miehiä kyllä löytyy, mutta suhteet ei sitten kestä kun en olekaan se empaattinen päänsilittäjä (paitsi kissoille). Moni mies ei ihan oikeasti tiedä mitä lopulta haluaa. 

Sinussa on jotain vialla jos suhteet ei kestä, ei kaikissa miehissä. Valitset sitten vääränlaisia miehiä, kohtelet heitä huonosti, tai jotain muuta. Kokonaisen toisen sukupuolen syyttäminen on kyllä naurettavaa.

En todellakaan syyttänyt kaikkia miehiä, vaan näitä jotka kuvittelevat haluavansa jotain, jota nimenomaan eivät sitten todellisuudessa haluakaan. Mies joka tietää mitä haluaa on hyvä, sekin on ok, jossei tiedä mitä haluaa ja on sinut sen asian kanssa. Se että luulee kovasti tietävänsä, muttei sitten tiedäkään, on vain naurettavaa. Tämä korostuu nimenomaan Tinderissä; tosielämästä löytyneet ovat kestäneet huomattavasti pidempään.

Voi olla, että olen valinnut vääränlaisia miehiä (ja tietoisesti yritänkin avartaa skaalaa), mutta kummasti ne vääränlaiset miehet ovat myös valinneet minut. Ja tuo vika noitten Tinder-saaliiden kanssa taitaa juurikin olla vääränlainen (ei-naisellinen) luonne.

Ei mitään voi olla, vaan on! Vaikka joku valitsee sinut, sinä olet 100 prosenttisesti vastuussa siitä omasta valinnastasi, ei muut. Kannattaa etsiä muualta kuin tideristä, ehkä jopa uskaltautua tehdä niitä aloitteita irl.

Off topic, mutta itse valitsin viimeksi miehen siltä pohjalta mitä hän kertoi itsestään, preferensseistään ja tulevaisuudensuunnitelmistaan, koska hän vaikutti niin hyvin yhteensopivalta. Kahden vuoden suhteen aikana kävi ilmi, että oikeastaan mikään noista hänen kertomistaan jutuista ei pitänyt paikkaansa, vaan hän oli ajatellut että minä kyllä sopeudun hänen täysin erilaisiin suunnitelmiinsa ja toiveisiinsa, kunhan suhteesta ensin tulee vakava. 

En ollut koskaan tavannut tällaista tyyppiä aiemmin, vaan lähtökohtainen oletukseni oli, että jokainen kertoo itsestään edes suurin piirtein rehellisesti kun vakavaa parisuhdetta ollaan muodostamassa. Se, että miehen todellinen persoona olikin niin totaalisen erilainen, tuli minulle suurena yllätyksenä. Oliko tämä nyt siis mielestäsi sataprosenttisesti minun vastuullani? Kyselin kuitenkin aktiivisesti tapailun alussa mieheltä näistä asioista ja kerroin avoimesti omista toiveistani ja persoonastani.

t. Ohis

Vierailija
130/277 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvaava esimerkki tämän ketjun todellisesta tarkoituksesta on ”matkustelu”. Miksi se olisi turn off noin monelle…

Todellinentarkoitus on alentaa naisten käsitystä itsestään, jotta tavallinen mies ehkä kelpaisi paremmin.

Minä olen nainen, mutta en myöskään pidä geneeristen, mitäänsanomattomien kliseiden luettelusta deittiprofiilissa. Saman sarjan juttuja on esim. huumorintajuisuus, tai "Pidän hyvästä ruoasta". Kerro ennemmin millainen ruoka on mielestäsi hyvää, tai mistä asioista nautit matkustelussa. Pelkkä sana ruoka/matkustelu ei kerro sinusta mitään. 

Siis matkusteluharrastus sinänsä ei ole turn off, vaan se että profiilin laatija ei viitsi yhtään yrittää kertoa itsestään. Tai sitten ei uskalla. Laiskuus ja epävarmuus ovat turn offeja, ainakin itselleni. Tosin varmaan on niitäkin, joita tuollainen geneerinen profiili ei häiritse, ja heillä on luultavasti sellainen myös itsellään. Siispä, jos itseäsi sellainen ei haittaa, älä turhaan loukkaannu kun siitä täällä mainitaan. Löydät varmasti itsellesi sopivan kumppanin. Ongelma sinulla on vasta siinä kohtaa, jos itse etsit paljon panostavaa, aktiivista ja assertiivista kumppania, koska sellaisia tuollainen mitäänsanomaton profiiliteksti karkottaa kyllä.

Vierailija
131/277 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Vegaani

2. Horoskooppi

3. Punaviini

Oisko valkoviini kuitenkin ok? Mites rosee?

Vierailija
132/277 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahaa, jos nainen olisi superkaunis ja hyväkroppainen niin ketään ei haittaisi tatskat ja lapset. Tää on niin nähty. Kova vienti on mm. Martinalla, Maisa Torpalla ja muilla. Tosin Torpalla ei taida olla tatskoja mutta ei ne ketään haittaisi. Te miehet ootte niin ulkonäön perään ja tekopyhiä.

No huh huh mitä soopaa.

Näillekin on toki ottajansa aivan kuten lihavillekin, mutta että kelpaisivat kaikille... Joopa joo taas.

Vierailija
133/277 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaa, jos nainen olisi superkaunis ja hyväkroppainen niin ketään ei haittaisi tatskat ja lapset. Tää on niin nähty. Kova vienti on mm. Martinalla, Maisa Torpalla ja muilla. Tosin Torpalla ei taida olla tatskoja mutta ei ne ketään haittaisi. Te miehet ootte niin ulkonäön perään ja tekopyhiä.

No huh huh mitä soopaa.

Näillekin on toki ottajansa aivan kuten lihavillekin, mutta että kelpaisivat kaikille... Joopa joo taas.

En todellakaan itse swaippaisi mitään Marttiinaa. Maisa Torpan ehkä pitkän harkinnan jälkeen.

Mut ei pelkkä hyvä ulkonäkö riitä paitsi siinä tapauksessa että seksiseuraa haetaan.

Mut ei hyvännäkösyys riitä jos on jotenkin ärsyttävä, urpo tai äärifeministi.

Vierailija
134/277 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ongelmana se, jos naisella on koira kuvissa? Vai ylipäätänsä koira? Ihmettelen kyllä tätä. Yleensä, jos naiselta löytyy yhtään hoivaviettiä niin hän on hankkinut itselleen joko eläimen tai lapsen. Haluaako miehet sellaisia naisia, joilla ei ole lainkaan hoivaviettiä? Ns. miehekkäitä naisia? Vai onko kyse siitä, että pelätään sellaisia epähygienisiä, huonosti koulutettuja hyeenalaumoja mitä joillakin naisilla on? 

En kestä koirien hajua! Kamala ajatuskin, että sellainen haiseva otus asuisi saman katon alla.

Mikä oletus tuo on että joskus vielä asut jonkun kanssa?

Vierailija
135/277 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn teiltä jotka karkottaa sana matkustelu. Ettekö itsekään matkustele mihinkään vai ärsyttääkö se vain naisten ilmoituksissa? Jos tykkää matkustella niin miksi sitä ei saisi mainita? Eikös se nyt ole kaikkien etu että samantyyliset ihmiset löytävät toisensa?

Tuo on vähän tuommoista sieluttomuuden ylistämistä. Luullaan jotenkin niin hienoksi, vaikka tuota tekee jossain määrin kaikki. Toisekseen itseä kiinnostaa matkailu lähinnä Venäjällä ja muissa itäblokin maissa, missä rappioromantiikka kukkii, mutta naisen kanssa pitäisi matkustella läpi jotain kuivia instakylpylöitä ja kuvailla piiperrettyjä aterioita klisekohteissa. Toki kaupunkiloma sivistyksen kehdoissa toisinaan käy myös. Kolmannekseen jos tässä nyt vakiintuisi ja perhettä jossain vaiheessa perustaisi, niin matkailu menisi väkisin hetkeksi aikaa jäihin, kun talolaina olisi maksettavana ja lapsosille olisi ostettavana kaikkea. Lisäksi haluaisin muuttaa Hesoista maalle, mikä on täyttä myrkkyä monille matkailuintoisille. Sekä kaiken kaikkiaan olen huomannut, että innokkaiden matkailijoiden kanssa sielut eivät kipinöi kuten vaikka luonnonläheisempien ja tietyllä tavalla myös kotiseutuläheisempien naisten kanssa.

Kriteereitä on muutenkin sen verran paljon ettei näitä suominaiset helposti täytä, mutta yhteisen äidinkielen vuoksi sellaisia mieluiten suosisin. Ajatukset lukittautumisesta sekä myös siittiöt ovat kuitenkin toistaiseksi jäässä.

Miten se maalle muutto ja asuntovelkojen makselu on yhtään sielukkaampaa kuin matkustelu? Ja kyllähän matkoilla usein tulee nähtyä upeaa myös upeaa luontoa.

Vierailija
136/277 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Tähdistä ennustaminen

2. Hengellisyys

Omien empiiristen tutkimusten perusteella olen todennut päinvastaista :) Spirituaaliset miehet ovat yleensä positiivisia, empaattisia ja heillä on loistavat itsereflektiotaidot. Ovat yleensä varsin älykkäitä ja pystyvät keskustelemaan hyvinkin syvällisistä asioista. 

Mieluummin meditoiva mies kuin kännäävä mies.

Vierailija
137/277 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä lapset ja koirat ja rahakommentit saa aina ihmettelemään kun jotkut pitää niin itsestään selvänä että suhteen päämäärä on muuttaa yhteen jonkun kanssa. Ei itselläni ainakaan ole.

Kukaan ei tapaa lapsiani, koira ei tule rasittamaan ketään muita kuin minua ja raha-asiani ovat aivan täysin henkilökohtaisia.

Etsin seuraa, en pestäviä kalsareita.

Vierailija
138/277 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Tähdistä ennustaminen

2. Hengellisyys

Juu juu.. Menepä kysymään tuollaiselta tieteellisiä todisteita vaikka horoskooppien oikeellisuudesta, ja se positiivisuus ja itsereflektio loppuu siihen 😄. Muutenkin, jos ihminen uskoo hömppään, ei siinä tyypissä voi olla minkäänlaista älykkyyttä tai itsereflektiota, muutenhan hän huomaisi miten järkyttävään p#skaan hän uskoo. Näille kun se henkisyys tarkoittaa ihan poikkeuksetta horoskooppeja, homeopatíaa, rokotevastaisuutta, kristallien parantavaa voimaa, kaikenlaisia hömppäpersoonallisuustestejä yms jotka ovat täysin taikauskoa.

"spiritual" on nykyään vain hienompi sana taikauskoiselle.

Vierailija
139/277 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä lapset ja koirat ja rahakommentit saa aina ihmettelemään kun jotkut pitää niin itsestään selvänä että suhteen päämäärä on muuttaa yhteen jonkun kanssa. Ei itselläni ainakaan ole.

Kukaan ei tapaa lapsiani, koira ei tule rasittamaan ketään muita kuin minua ja raha-asiani ovat aivan täysin henkilökohtaisia.

Etsin seuraa, en pestäviä kalsareita.

Johtuuko tämä oletus kenties siitä että miesten oma elämänhallinta on niin heikkoa? Kaivataan sitä taloudenhoitajaa siihen?

Vierailija
140/277 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä et kuulosta yhtään katkeralta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi