Naisten deitti-ilmoitusten turnoff top3
1. Kuvassa tatuointeja
2. Kuvauksessa sana "räväkkä"
3. Englanninkieliset mukahienot mietelauseet
Kommentit (277)
Av vs. tosielämä:
Minulla on sekä tatuointeja että lapsi. Oliko vaikeaa löytää mies? Ei.
Tatuoinnit
Viitteet tupakoinnista
Kaksimieliset jutut
Vierailija kirjoitti:
Av vs. tosielämä:
Ei ollut minullakaan, vaikken huoli tatskattuja. Lapsi ok, itsellänikin on.
Lapsia
Liikapainoa
Huono kieliasu
Vierailija kirjoitti:
Av vs. tosielämä:
Niin ja kuka edes haluaisi miehen, joka viihtyy täällä, saati listaa turnoffeja? Omani yrittää saada minutkin pysymään täältä pois.
En tiedä, mitä ketjulla pohjimmiltaan haetaan, mutta minusta on vain positiivista, että miehet lakkaavat swaippaamasta kaikki oikealle ja sen sijaan antavat tykkäyksiä vain niille, joista aidosti kiinnostuvat.
Jos itse olisin sinkku ja tinderissä, niin profiilissani ilman muuta näkyisivät
- koira
- matkailuharrastus
- veganismi
- retkeily
ja ehkä se skumppalasikin. Koska enhän minä haluaisi miestä, joka ei tykkää samoista asioista.
Onneksi en ole sinkku vaan kohta, kun mies tulee saunasta, paistetaan täällä vuokramökin takassa makkarat (minulle veg) ja yhteinen koira saa palan miehen makkkarasta. Illan päätteeksi juodaan varmaan vielä skumppaa ja jutellaan. Huomenna patikoidaan kansallispuistossa, joka on kotimatkalla.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mitä ketjulla pohjimmiltaan haetaan, mutta minusta on vain positiivista, että miehet lakkaavat swaippaamasta kaikki oikealle ja sen sijaan antavat tykkäyksiä vain niille, joista aidosti kiinnostuvat.
- koira
- matkailuharrastus
- veganismi
- retkeily
ja ehkä se skumppalasikin. Koska enhän minä haluaisi miestä, joka ei tykkää samoista asioista.Onneksi en ole sinkku vaan kohta, kun mies tulee saunasta, paistetaan täällä vuokramökin takassa makkarat (minulle veg) ja yhteinen koira saa palan miehen makkkarasta. Illan päätteeksi juodaan varmaan vielä skumppaa ja jutellaan. Huomenna patikoidaan kansallispuistossa, joka on kotimatkalla.
No hei, ainakin ovat jo viikkoja hehkuttaneet kuinka Puola tarjoaa ratkaisun naisen puutteeseen. Sitä en tajua miksi jäädään tänne listaamaan turn-offeja. Vai onko Puolassakin alkanut ilmaantumaan Kouvola-tyyliä 😂
"Hyväksythän minut sellaisena kuin olen" ja perään pitkä vaatimuslista siitä millainen miehen tulee olla.
Tuttavani on yrittänyt löytää parisuhdetta tällä tulokulmalla jo hyvän tovin. Toistaiseksi on jäänyt luu vetävän käteen. Vaatimuslista silti sen kun vain pitenee, koska viittäkymppiä lähestyessä "ei ihan kiva enää riitä". Ja karusti sanottuna "markkina-arvo" samaan aikaan hiipuu. No ainahan elämä voi yllättää ja voihan sen tosirakkauden löytää vaikka vielä vanhainkodissakin.
Vierailija kirjoitti:
"Hyväksythän minut sellaisena kuin olen" ja perään pitkä vaatimuslista siitä millainen miehen tulee olla.
Tuttavani on yrittänyt löytää parisuhdetta tällä tulokulmalla jo hyvän tovin. Toistaiseksi on jäänyt luu vetävän käteen. Vaatimuslista silti sen kun vain pitenee, koska viittäkymppiä lähestyessä "ei ihan kiva enää riitä". Ja karusti sanottuna "markkina-arvo" samaan aikaan hiipuu. No ainahan elämä voi yllättää ja voihan sen tosirakkauden löytää vaikka vielä vanhainkodissakin.
Tuskin tuttavasikaan haluaa se ihan kiva, johon tyydyttiin? Jokaisella on oikeus esittää toivomuksia jopa sillä miespuoleisella tutullasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin tuttavasikaan haluaa se ihan kiva, johon tyydyttiin? Jokaisella on oikeus esittää toivomuksia jopa sillä miespuoleisella tutullasi.
*haluaa olla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahaa, jos nainen olisi superkaunis ja hyväkroppainen niin ketään ei haittaisi tatskat ja lapset. Tää on niin nähty. Kova vienti on mm. Martinalla, Maisa Torpalla ja muilla. Tosin Torpalla ei taida olla tatskoja mutta ei ne ketään haittaisi. Te miehet ootte niin ulkonäön perään ja tekopyhiä.
Martina ja Törppö superkauniita? TYRSK!
Mutta aina löytyy joku Jari-Matin tapainen rikas idiootti joka lankeaa vedätykseen.
Martinalle ja Torpalle vetäisi 10 miestä 10:stä oikealle. Joka muuta väittää valehtelee.
Olen ilmeisesti se yhdestoista kun vasemmalle pistäisin :D
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa odottaa sitä suurta rakkautta, on varauduttava myös siihen että sitä ei löydy ja kannattavaa sopeutua olemaan yksin. Etenkin jos on jo liki viisikymmentä vuotta odotellut.
Ehkä eniten tuossa hämmentää se ristiriita, että miehen tulee hyväksyä hänet kaikkine vikoine ja heikkouksien mutta vastavuoroisesti miehelle ei näitä sallita vaan hänen tulee täyttää naisen kaikki odotukset. Ei kompromisseja, koska silloin ei tunnu oikealta ja on juuri tuota "ihan kivaa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa odottaa sitä suurta rakkautta, on varauduttava myös siihen että sitä ei löydy ja kannattavaa sopeutua olemaan yksin. Etenkin jos on jo liki viisikymmentä vuotta odotellut.
Ehkä eniten tuossa hämmentää se ristiriita, että miehen tulee hyväksyä hänet kaikkine vikoine ja heikkouksien mutta vastavuoroisesti miehelle ei näitä sallita vaan hänen tulee täyttää naisen kaikki odotukset. Ei kompromisseja, koska silloin ei tunnu oikealta ja on juuri tuota "ihan kivaa".
Sehän on sen naisen/miehen häpeä. Onhan esim. sullakin oikeus asettaa ehtoja.
Vierailija kirjoitti:
- koira
- matkailuharrastus
- veganismi
- retkeily
ja ehkä se skumppalasikin. Koska enhän minä haluaisi miestä, joka ei tykkää samoista asioista.
Koetin kerätä ajatuksiani, mutta tässä olikin valmis lista:
-Koira
-Matkailuharrastus
-Veganismi
Tähän pyhään kolminaisuuteen törmää lähes jokaisen naisen profiilissa 😂
Kyllästyin täysin siihen miten naisille matkustelu oli lifestyle. Ja se pitää mainita että tykkää matkustella. Tuo on niin väsynyttä ja nähtyä eikä tuo suhteeseen mitään. Toinen totaalinen turn-off on se jos nainen mainostaa suvaitsevaisuuttaan tai jotain maailmanparannustendenssiä. Ei enää nykyaikana, meillä on ihan muut asiat mistä huolissaan.
Ja ne koirat siinä kuvassa tuskin haittaa ketään, enemmän merkkaa miten nainen tuo itseään esiin. Jos etsisin naista, arvostaisin normaalia aikuista naista. Ei tarvitse olla räväkkä eikä mitään mutta aikuisuutta pitää olla ja vastuuta ja ylpeyttä naiseudestaan...
Vierailija kirjoitti:
Kyllästyin täysin siihen miten naisille matkustelu oli lifestyle. Ja se pitää mainita että tykkää matkustella. Tuo on niin väsynyttä ja nähtyä eikä tuo suhteeseen mitään. Toinen totaalinen turn-off on se jos nainen mainostaa suvaitsevaisuuttaan tai jotain maailmanparannustendenssiä. Ei enää nykyaikana, meillä on ihan muut asiat mistä huolissaan.
Ja ne koirat siinä kuvassa tuskin haittaa ketään, enemmän merkkaa miten nainen tuo itseään esiin. Jos etsisin naista, arvostaisin normaalia aikuista naista. Ei tarvitse olla räväkkä eikä mitään mutta aikuisuutta pitää olla ja vastuuta ja ylpeyttä naiseudestaan...
Eli suurinosa miehistä hakee perinteitä kannattavaa naisellista naista, MUTTA sellaista joka ei mielellään saisi maksaa mitään. There's your problem.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverini teki kivan ilmoituksen viittäkymmentä käyvänä yksinhuoltajana ja vihdoin löysi sen täydellisen nuoremman ja varakkaan miehen, joka kohtelee häntä hyvin. Ei tarvinnut kuin nostaa rimaa jokaisen miehen kohdalla ja lopulta löytyi se oikea.
1. veganismi
2. matkailuharrastus
3. negatiiviset jutut / huono profiiliteksti täynnä virheitä
Vierailija kirjoitti:
1. Ylipaino
2. Tatuoinnit
3. Hevoset
Kyllä minäkin mielummin naisia tapaan kuin hevosia.
Eli transnaisista?