Naisten deitti-ilmoitusten turnoff top3
1. Kuvassa tatuointeja
2. Kuvauksessa sana "räväkkä"
3. Englanninkieliset mukahienot mietelauseet
Kommentit (277)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä niissä eläimissä on ongelma?🤔 Tää on mulle uusi juttu että olisi turn off jos omistaa leimmikin ja laittaa kuvan sen kanssa.
Tätä ihmettelen minäkin! Värikkäät hiukset, tatuoinnit, eläimet, henkisyys, lapset, ruoka&viinit, shoppailu sekä matkustelu on miesten mielestä turn-offeja. Eli tyypilliset naisten intressit on kaikki kielletty.
Oikeassa elämässä kyllä miehet katsoo näitä asioita läpi sormien mutta kyllä pistää miettimään.
Henkisyys = täysin järjetön taikauskoinen hölmöily.
Arvostan enemmän älykästä seuraa enkä mielikuvitusmaailmoissa viipottajia.
Minä taas en panisi pahakseni, jos joku vähän hömppä nainen tulisi vastapariksi tasapainottamaan kovin rationaalista maailmankuvaani. Hömppänaiset uskaltavat yleensä olla myös naisellisia, se viehättää.
Kyllä sitä vähän aikaa sietää ja katselee, muttei pidempään suhteeseen mitään asiaa.
1. Svaippaa vasempaan jos olet ottanut koronapiikin (onnea etsintään, kohta 90% ottanut piikin tai kaksi)
2. Sateenkaari kuvauksessa johtaa yleensä jämäkkään hylkäykseen (ei ihan aina)
3. Räväkkä "bosslady"
Bonus: Alfa-naaras etsii Alfa-urosta (kuvissa väljähtänyt hieman ruma keski-ikäinen rupsukka tantta)
Vierailija kirjoitti:
Ukko38 kirjoitti:
Mun turnoffit TOP:
Kuvissa alkoholia
Kuvissa tupakkaa
Kuvissa tatuointeja
Maininta pituudesta, joko omasta tai seuran senteistä.
Englanninkielinen profiili perustavallisentylsälläsuomalaisella Marjaleenalla Kempeleestä
Salikuva/retkeilykuva/maisemakuva/kissakuva/koirakuva/hevoskuva jneJa kyllä, tästä johtuen tai tästä huolimatta mulla satoja matcheja.
Oot sitten näitä mätsien kerääjiä? Itse en löytänyt Tinderistä edes sataa naista, joille antaa tykkäystä.
Matkustan paljon pitkin maailmaa, en mä niin ronkeli ole etteikö maailman naisista muutamaa sataa miellyttävää löytäisi.
Mites se oli se sanonta, ronkelit runqqaa?
Ukko38 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko38 kirjoitti:
Mun turnoffit TOP:
Kuvissa alkoholia
Kuvissa tupakkaa
Kuvissa tatuointeja
Maininta pituudesta, joko omasta tai seuran senteistä.
Englanninkielinen profiili perustavallisentylsälläsuomalaisella Marjaleenalla Kempeleestä
Salikuva/retkeilykuva/maisemakuva/kissakuva/koirakuva/hevoskuva jneJa kyllä, tästä johtuen tai tästä huolimatta mulla satoja matcheja.
Oot sitten näitä mätsien kerääjiä? Itse en löytänyt Tinderistä edes sataa naista, joille antaa tykkäystä.
Matkustan paljon pitkin maailmaa, en mä niin ronkeli ole etteikö maailman naisista muutamaa sataa miellyttävää löytäisi.
Mites se oli se sanonta, ronkelit runqqaa?
No varmasti suomimies on eksoottinen ja kiinnosta maailmalla. Itse en ole kuin omassa kaupungissa käyttänyt Tinderiä vasta pari viikkoa. Ei ole kyse siitä että olisin ihan järjettömän ronkeli vaan siitä ettei yhdessä kaupungissa näytä olevan kovin paljon aktiivisia ihmisiä omassa ikäryhmässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi on turn off ilmaista, että pärjää yksinkin/ilman miestä? Aidosti kiinnostaa.
Varmaan yhtä houkutteleva kuin työpaikkailmoitus, jossa lukee että ei me tänne ketään tarvita, mutta saahan sitä toki hakea.
Tai pikemminkin työntekijä, joka sanoo työhakemuksessa, että pärjään mä ilmankin tätä työtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä niissä eläimissä on ongelma?🤔 Tää on mulle uusi juttu että olisi turn off jos omistaa leimmikin ja laittaa kuvan sen kanssa.
Tätä ihmettelen minäkin! Värikkäät hiukset, tatuoinnit, eläimet, henkisyys, lapset, ruoka&viinit, shoppailu sekä matkustelu on miesten mielestä turn-offeja. Eli tyypilliset naisten intressit on kaikki kielletty.
Oikeassa elämässä kyllä miehet katsoo näitä asioita läpi sormien mutta kyllä pistää miettimään.
Ehkäpä ne henkiset tietävätkin jotain tästä maailmankaikkeudesta mikä ei ole kaikille vielä auennut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä ne henkiset tietävätkin jotain tästä maailmankaikkeudesta mikä ei ole kaikille vielä auennut...
Ei tiedä. Jos kerran oikeasti horoskoopit toimii, tähdistä ennustaminen toimii jne niin sen voisi selkeästi havaita ja todisteet siihen löytyisi kyllä. Mutta kun ei toimi niin ei löydy todisteita. Järjettömiin asioihin uskominen ilman todisteita ja jopa todisteiden vastaisesti on typeryyttä, ei yhtään mitään muuta.
1. "koronakriittinen"
2. metsästys harrastuksena
3. uskonto
Vierailija kirjoitti:
Miksi on turn off ilmaista, että pärjää yksinkin/ilman miestä? Aidosti kiinnostaa.
Jos pärjää ilman miestä, niin mitä helvettiä sitä sitten etsii miestä?
Turhan moni kuvaus on tässä:
Siinä täytyy olla rakkautta
siinä täytyy olla unelmii
mannapuuroa ja mansikkaa
juuri oikeenlaista kemiaa
sen täytyy joskus satuttaa
sen täytyy voida naurattaa
ei siitä muuten mitään tuliskaan
ilman oikeenlaista kemiaa
Nainen, jos et muuta keksi niin älä tuotakaan laulun pätkää kuvaukseen kopioi.
Vierailija kirjoitti:
1. "koronakriittinen"
2. metsästys harrastuksena
3. uskonto
Uskontoa ja metsästystä on onneksi harvoin naisilla Tinderissä. Rokotevastaisia valitettavasti näkyy jonkin verran.
Vierailija kirjoitti:
Tätä en ymmärrä: Miksi nainen poseeraa selkeästi sisällä kotonaan pyöräilykypärä päässä?
Pyöräilykypärä ei ole mikään kivannäköinen koriste ja saa monet näyttämään vaan hassulta. Miksi ihmeessä sen kanssa pitää poseerata olohuoneessa?
Yhdellä naisella oli että pyöräily kypärät on ehdottomasti ei. Annoin hänelle tykkäyksen.
1. Horoskooppi ja joku hemmetin kirjainyhdistelmäsönkötys. "Olen rapunainen ENTP-A"
Ei edes kiinnosta ottaa selvää mitä tuon pitäisi tarkoittaa. Ei ihme että on päätynyt Tinderiin, jos kuvittelee että tuommoinen kiinnostaa miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti? Mites jos miehen profiilissa lukee että mulla on kaikki hyvin ja en tarvitse naista yhtään mihinkään?
Tekisikö mieli ottaa mieheen yhteys?
Menee vähän aiheesta ohi, mutta:
Tuli vastaan sairaanhoitaja, jolla on hyvin esillä työntekijäkortti. Ja kun vähän zoomaa niin kortissa näkyy työnantaja sekä naisen koko nimi. Sari, joka olet HUS:lla töissä, kannattaisi ehkä vaihtaa kuva toiseen. Aika moni sen näkee kuitenkin.
Siis voiko joku 53v nainen olla tosissaan kun profiilissa lukee että haluaa perustaa perheen???
Ihan asiallisen näköinen nainen ja hyvälaatuiset kuvat.
Onko edes todennäköistä että hän voi saada lapsia vielä? Vai onkohan mahdollisesti joku mt-potilas ettei tajua kuinka vanha on missä iässä lapsia tehdään?
Miehenä sitä taas tykkäisi siitä tunteesta, että minua oikeasti tarvitaan. No, en voi puhua kuin omasta puolestani.