Naisten deitti-ilmoitusten turnoff top3
1. Kuvassa tatuointeja
2. Kuvauksessa sana "räväkkä"
3. Englanninkieliset mukahienot mietelauseet
Kommentit (277)
1. "En ala kenellekään äidiksi!"
2. "Olen juoksuni juossut"
3. "Mammanpojat älkööt vaivautuko!"
1. jos tahdon seksiä saan sitä kyllä muualta
2. minulle tärkeitä arvoja ovat suvaitsevaisuus...
3. olen feministi
Vierailija kirjoitti:
1. "En ala kenellekään äidiksi!"
2. "Olen juoksuni juossut"
3. "Mammanpojat älkööt vaivautuko!"
Säkö sitten haet kotihengetärtä? Arvaan.. ilman eestä :D
Hahaa, jos nainen olisi superkaunis ja hyväkroppainen niin ketään ei haittaisi tatskat ja lapset. Tää on niin nähty. Kova vienti on mm. Martinalla, Maisa Torpalla ja muilla. Tosin Torpalla ei taida olla tatskoja mutta ei ne ketään haittaisi. Te miehet ootte niin ulkonäön perään ja tekopyhiä.
Vierailija kirjoitti:
Hahaa, jos nainen olisi superkaunis ja hyväkroppainen niin ketään ei haittaisi tatskat ja lapset. Tää on niin nähty. Kova vienti on mm. Martinalla, Maisa Torpalla ja muilla. Tosin Torpalla ei taida olla tatskoja mutta ei ne ketään haittaisi. Te miehet ootte niin ulkonäön perään ja tekopyhiä.
Martina ja Törppö superkauniita? TYRSK!
Mutta aina löytyy joku Jari-Matin tapainen rikas idiootti joka lankeaa vedätykseen.
Onko ongelmana se, jos naisella on koira kuvissa? Vai ylipäätänsä koira? Ihmettelen kyllä tätä. Yleensä, jos naiselta löytyy yhtään hoivaviettiä niin hän on hankkinut itselleen joko eläimen tai lapsen. Haluaako miehet sellaisia naisia, joilla ei ole lainkaan hoivaviettiä? Ns. miehekkäitä naisia? Vai onko kyse siitä, että pelätään sellaisia epähygienisiä, huonosti koulutettuja hyeenalaumoja mitä joillakin naisilla on?
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä on jonkin verran tosi seksikkäitä 3 lapsen äitejä, mutta pakko ne on skipata. 1-2 lasta on OK.
Vierailija kirjoitti:
Onko ongelmana se, jos naisella on koira kuvissa? Vai ylipäätänsä koira? Ihmettelen kyllä tätä. Yleensä, jos naiselta löytyy yhtään hoivaviettiä niin hän on hankkinut itselleen joko eläimen tai lapsen. Haluaako miehet sellaisia naisia, joilla ei ole lainkaan hoivaviettiä? Ns. miehekkäitä naisia? Vai onko kyse siitä, että pelätään sellaisia epähygienisiä, huonosti koulutettuja hyeenalaumoja mitä joillakin naisilla on?
En kestä koirien hajua! Kamala ajatuskin, että sellainen haiseva otus asuisi saman katon alla.
1. Ylipaino
2. lapset
3. epäviehättävä naama