Uskotko että tuttujasi kirjoittaa tänne?
En tiedä kirjoittaako, mutta veikkaan että ainakin lukee. Kukaan ei kuitenkaan myönnä sitä irl.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Eihän täällä pyöri kuin pari kymmentä mielenterveyspotilasta, ei juuri muita. Kyllä se näkyy kun valtaosassa ketjuissa on nolla tai yksi peukku vaan kommenteissa.
Joo, kyllä.
Luulisin. No, kerran olen tunnistanut varmasti. En ole viitsinyt sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Tänne kirjoittaa yli 100 000 ihmistä. Olet hullu, jos kuvittelet tunnistavasi jonkun sellaisesta määrästä.
Kyllä. Muutaman olen tunnistanut kirjoitustyylistä. Kommentitkin osuneet heidän elämäänsä sopiviksi.
Me setämiehet täällä pääosin kirjoitamme monissa persoonoissamme. 👉👌😊
Tiedän monien ainakin lukevan, mutta en tiedä, kuka mahtaa kirjoitella.
Kyllä. Tuttu on yhtä hullu livenä kuin täälläkin.
En usko! Kunka paljon Suomessa kansaa? Yksin olijoita? Rakastuneita? petetyjä? Lapsen saaneita? Tai muuten vaan pahoilaankaltoin kohdeltuina? Liian paljon samoja kohtaloita.Joten harhaa: juuri minun tutu täällä kirjotaa.Tai minunEX- mies, nykuinen kumpani lukevat näitä.
Yhden bongasin varmasti. Ketjun aihe oli se ongelma jonka kanssa hän paini. Jok ikinen yksityiskohta täsmäs.
Toisesta olen 75% varma. Aika spesifi aihe, mutta en ollut aivan varma
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Muutaman olen tunnistanut kirjoitustyylistä. Kommentitkin osuneet heidän elämäänsä sopiviksi.
Miten olet varmistanut, ettei miljoonien ihmisten joukosta jollain toisella ole samanlaista kirjoitustyyliä ja elämäntilannetta?
Joo, exä käy ja kirjoittelee. On siis mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänne kirjoittaa yli 100 000 ihmistä. Olet hullu, jos kuvittelet tunnistavasi jonkun sellaisesta määrästä.
Olen tuo jälkimmäinen ystäviään tunnistanut. Kyllä on kirjoitustyyli ja tarinat olleet niin yksi yhteen, ettei voi erehtyä. 3:sta olen ollut satavarma, muutaman osalta hiukan epävarmempaa.
Yksi näistä joskus kertoi livenä jotain ”keskustelupalstalta bongattua” tarinaa jonka tunnistin av:lta itsekin lukeneeni. Esitin yllättynyttä.
Minut on tunnistettu siskoksi pari kertaa.
Eihän täällä pyöri kuin pari kymmentä mielenterveyspotilasta, ei juuri muita. Kyllä se näkyy kun valtaosassa ketjuissa on nolla tai yksi peukku vaan kommenteissa.