Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan muka koskaan jättänyt aviopuolisoa seksin vähyyden takia?

Vierailija
18.09.2021 |

Mies uhkailee sillä, koska hänen mielestään meillä on liian vähän seksiä eikä suostu enää tekemään mitään sen eteen, koska muka kieltäytyisin kuitenkin. Surullinen olo tulee.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä seksinpuute saa ajatukset sinkoamaan muihin miehiin, ei sille mitään voi. Toistaiseksi on pysynyt pelkkinä ajatuksina, mutta en takaa kuinka kauan.

Vierailija
22/31 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei seksin takia erota kannata, jos muuten hyvä suhde. Saattaa mennä kuukausia ilman, sitten joku ilta tai aamu tapahtuu tai sitten ei. Asiasta ei pidä ottaa paineita, vaan nauttia kaikesta siitä muusta hyvästä, mitä suhteessa on.

Paskapuhetta, jos ihmisellä, miehellä taikka naisella, on seksitarpeita, niin pääsääntöisesti ne kohdistuu siihen omaan kumppaniin. Mutta jos sen hetkistä kumppania ei vaan kiinnosta, niin sitten vaihtoon.

Minä en henkilökohtaisesti ymmärrä sellaista, että haluttoman ajatusmaailma olisi millään tavalla määräävä, jopa niin pitkälle, että halukkaan pitäisi mukamas väkisin yrittää kuolettaa osa omaa luonnollista itseään, mukamas muiden asioiden takia, niin kuin seksi, ja seksuaalisuus ei olisi osa parisuhdetta. Aidossa oikeassa aikuisten välisessä suhteessa se nimenomaan on sitä, osa suhdetta, ei mikään suhteen ulkopuolella hoidettava osa-alue

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei seksin takia erota kannata, jos muuten hyvä suhde. Saattaa mennä kuukausia ilman, sitten joku ilta tai aamu tapahtuu tai sitten ei. Asiasta ei pidä ottaa paineita, vaan nauttia kaikesta siitä muusta hyvästä, mitä suhteessa on.

Paskapuhetta, jos ihmisellä, miehellä taikka naisella, on seksitarpeita, niin pääsääntöisesti ne kohdistuu siihen omaan kumppaniin. Mutta jos sen hetkistä kumppania ei vaan kiinnosta, niin sitten vaihtoon.

Minä en henkilökohtaisesti ymmärrä sellaista, että haluttoman ajatusmaailma olisi millään tavalla määräävä, jopa niin pitkälle, että halukkaan pitäisi mukamas väkisin yrittää kuolettaa osa omaa luonnollista itseään, mukamas muiden asioiden takia, niin kuin seksi, ja seksuaalisuus ei olisi osa parisuhdetta. Aidossa oikeassa aikuisten välisessä suhteessa se nimenomaan on sitä, osa suhdetta, ei mikään suhteen ulkopuolella hoidettava osa-alue

Minä näivettyisin kuoliaaksi, jos ei mies antaisi päivittäin. Himoitsen niin, mutta juuri häntä; huolimatta pitkästä liitosta.

Vierailija
24/31 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua erota. Seksiä on vähän, todella vähän, ehkä joka kuudes viikko. Kun tarpeeksi sitkeästi yrittää, niin vaimo antaa sen tapahtua. Joskus on kysynyt, meneekö vielä kauan.

Mutta ei erota.

Kuitenkin joka kuudes viikko, eli 2 krt / 3 kk aikana on enemmän kuin mitä jotkut tänne kirjoittaneet. Siis että viimeksi tammikuussa. Aika painostavaa voisi olla tuollaisessa suhteessa.

Vierailija
25/31 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei antanut kertaakaan kummankaan raskauden aikana. Ei kyllä tullut mieleen erota... hieromasauvalle oli toki käyttöä ;)

Vierailija
26/31 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on mietityttänyt sama asia, että kuinka kauan puolisoa voi odottaa?

Hän on ihana, huomaavainen, meillä on muutoin läheisyyttä ja kotityötkin jaetaan. Meidän ainoa painolasti suhteessa on seksi, jota on viimeksi ollut tammikuussa, jota ennen viime vuonna se harveni kuukausi toisensa jälkeen. Rakastan häntä, mutta kaipaan valtavasti seksiä.. Olo on hyvin ristiriitainen.

Onhan se kuitenkin niin, että seksin puuttuminen on ongelma sen taholta kuka sitä kaipaa. Jos sitä ei kaipaa, se ei ole ongelma. Mietin vain, että miksi seksiä haluava parisuhteessa uhrautuu. Mulle kelpaisi hellyyden ja läheisyyden ohessa harvemminkin, jos sitä vain olisi.

En halua seksiä muualta kuin kumppaniltani, joten mistään muualta en sitä pyytäisikään. Jotain minusta, naiseudesta ja omasta haluttavuudestani jää kovasti puutteelliseksi ja se tekee taas minut surulliseksi.

Seksi ja oma seksuaalisuus jaettuna rakastamansa kumppanin kanssa täydentää yhteyden ja kiintymyksen kokemusta.

Jos etsisin vain pelkkää panemista ja orgasmihuippuja, sen voin tehdä - ja teenkin - ihan itsekseni. Kaipaan sitä yhteyttä..

Vierailija kirjoitti:

Ehdotan että menette pariterapiaan ja puhutte seksistä ja haluistanne.

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ajatuksestasi. Olen tätä ehdottanutkin hänelle, mutta puolisoni työssä uupumiseen ja muuhun henkilökohtaiseen ongelmaan liittyen olemme sopineet hänen henkilökohtaisten tarpeidensa menevän tässä edelle. Siksi tiedänkin, etteivät syyt haluttomuuteen ole minussa.

Onneksi hän hakee apua niihin, mutta odottavan aika on kovin pitkä :)

Jos työ on ongelma sen voi vaihtaa

Mikä rahamäärä ja mitä onnea sillä saa että kannattaa? Minusta työ pitää olla semmonen jonka voi unohtaa kun työmaa ei näy autonpeilistä. Ja siitäajasta jonka teen maksetaan, jos pomo soittaa illalla saatan vastata jos kysyy jotai helppoo vastaan, jos alkaa oikee puhua työasiaa sanon että lähen ongelle jutellaa huomena. En usko että kovin pitkään tekisin semmosta työtä joka häiritsee kotielämää ja vapaa-aikaa, vaikka siitä sais paljo rahaa.

Ja kysymykseen vastaus, kyllä eroaisin

Vierailija
27/31 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksin painottaa parisuhteessaan korkealle, niin silloin se on syy erota. Monellakaan tämä ihan näin yksinkertaisesti mene, että parisuhteessa oltaisiin VAIN seksin takia. Monelle seksi on, jos nyt ei ihan kaikki kaikessa, mutta kuitenkin hyvin tärkeä osa parisuhdetta, ja silloin seksin loppuminen ei tapa parisuhdetta kerralla ja suoraan, mutta heikentää sen perustuksia ja pidemmällä aikaa johtaa eroon yhtenä osatekijänä. Seksi, silloin kun se on molempien toiveissa, vähentää stressiä ja lujittaa parisuhdetta, aiheuttaen positiivisen lumipallo-efektin. Seksin puute- no, kaikki sama mutta negatiivisena.  Ei seksin puutteeseen kuole. Ei kuole siihenkään jos vaikkapa kärsii kovasta migreenistä. Elämänlaatua se (ne) heikentää paljonkin.

Vierailija
28/31 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua on mietityttänyt sama asia, että kuinka kauan puolisoa voi odottaa?

Hän on ihana, huomaavainen, meillä on muutoin läheisyyttä ja kotityötkin jaetaan. Meidän ainoa painolasti suhteessa on seksi, jota on viimeksi ollut tammikuussa, jota ennen viime vuonna se harveni kuukausi toisensa jälkeen. Rakastan häntä, mutta kaipaan valtavasti seksiä.. Olo on hyvin ristiriitainen.

Onhan se kuitenkin niin, että seksin puuttuminen on ongelma sen taholta kuka sitä kaipaa. Jos sitä ei kaipaa, se ei ole ongelma. Mietin vain, että miksi seksiä haluava parisuhteessa uhrautuu. Mulle kelpaisi hellyyden ja läheisyyden ohessa harvemminkin, jos sitä vain olisi.

En halua seksiä muualta kuin kumppaniltani, joten mistään muualta en sitä pyytäisikään. Jotain minusta, naiseudesta ja omasta haluttavuudestani jää kovasti puutteelliseksi ja se tekee taas minut surulliseksi.

Seksi ja oma seksuaalisuus jaettuna rakastamansa kumppanin kanssa täydentää yhteyden ja kiintymyksen kokemusta.

Jos etsisin vain pelkkää panemista ja orgasmihuippuja, sen voin tehdä - ja teenkin - ihan itsekseni. Kaipaan sitä yhteyttä..

Vierailija kirjoitti:

Ehdotan että menette pariterapiaan ja puhutte seksistä ja haluistanne.

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ajatuksestasi. Olen tätä ehdottanutkin hänelle, mutta puolisoni työssä uupumiseen ja muuhun henkilökohtaiseen ongelmaan liittyen olemme sopineet hänen henkilökohtaisten tarpeidensa menevän tässä edelle. Siksi tiedänkin, etteivät syyt haluttomuuteen ole minussa.

Onneksi hän hakee apua niihin, mutta odottavan aika on kovin pitkä :)

Jos työ on ongelma sen voi vaihtaa

Mikä rahamäärä ja mitä onnea sillä saa että kannattaa? Minusta työ pitää olla semmonen jonka voi unohtaa kun työmaa ei näy autonpeilistä. Ja siitäajasta jonka teen maksetaan, jos pomo soittaa illalla saatan vastata jos kysyy jotai helppoo vastaan, jos alkaa oikee puhua työasiaa sanon että lähen ongelle jutellaa huomena. En usko että kovin pitkään tekisin semmosta työtä joka häiritsee kotielämää ja vapaa-aikaa, vaikka siitä sais paljo rahaa.

Ja kysymykseen vastaus, kyllä eroaisin

Tuo analogia pätee myös seksiin: Eiköhän osa ajattele juuri noin: seksiä voi harrastaa kun on omasta mielestä sen aika, mutta muina aikoina on turha soitella koska menen mielummin kalaan.

Itse en voisi olla sellaisessa työssä joka ei kiinnostaisi myös vapaa-ajalla. Pelköstä rahasta en pysty töitä tekemään. Tekemisen on oltava sellaista jota tekisin vaikka ilmaiseksi.

Vierailija
29/31 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei antanut kertaakaan kummankaan raskauden aikana. Ei kyllä tullut mieleen erota... hieromasauvalle oli toki käyttöä ;)

Miksi ei antanut raskauden aikana???

Vierailija
30/31 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua erota. Seksiä on vähän, todella vähän, ehkä joka kuudes viikko. Kun tarpeeksi sitkeästi yrittää, niin vaimo antaa sen tapahtua. Joskus on kysynyt, meneekö vielä kauan.

Mutta ei erota.

montako prossaa uppoaa kerjäämisistä?

Vierailija
31/31 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei antanut raskauden aikana???

Selitys oli, että seksi ei kuulu lapsille. En tiedä, olinko hänen mielestään jotenkin epäeroottinen, ei ainakaan myöntänyt. Ei antanut suuseksiäkään kyllä. Omasta mielestäni hehkuin ja painoa tuli vain vähän. Ja halutti joka päivä.

Synnytyksem jälkeen taas minua ei haluttanut. Kai tuosta joku negatiivinen kierre alkoi, ja monta vuotta meni vähän nihkeämmissä tunnelmissa. Mutta ilokseni voin kertoa, että nykyään seksielämä on taas upeaa, lapset yli 10 v. Aina on toivoa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi