G: Minä vuonna aloitit palstailun?
Kommentit (35)
Ihan tässä viikon sisällä, kun KaksPlussalla alkoi olla ihan kuollutta.
En tykkää tämän foorumin ulkoasusta, joten taitaa jäädä lyhyeksi visiitiksi.
2013, esikoisen synnyttyä ja kun aloin odottaa toista.
2008 kun jotain googlailin raskauteen, synnytykseen tai vauvaan liittyen kun lääkäri oli määrännyt lepäilemään loppuraskauden ajaksi. Johonkin piti itsensä koukuttaa että pysyi pois rehkimästä. Onnistui vähän turhankin hyvin :D
aloitin ehkä 2008 hyvin epäsäännöllisesti kävin lukemassa. Pari viime vuotta olen käynyt ihan liikaa, tämä on mun rentoutumispaikka.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 21:33"]Ihan tässä viikon sisällä, kun KaksPlussalla alkoi olla ihan kuollutta.
En tykkää tämän foorumin ulkoasusta, joten taitaa jäädä lyhyeksi visiitiksi.
[/quote]
Mä taas tykkään tästä ulkoasusta mutta 2+ on kivemmat ihmiset. Tylsyyttäni käyn lukemassa provoja mutta oikeat keskustelut käyn 2+:lla :)
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 21:10"]
Löysin tämän Enkeli-Elisan myötä, oliko se viime vuonna vai miten tämä aika kuluu? Enemmän pelkästään luen palstaa kuin kirjoitan tänne.
[/quote]
Sama, se oli muistaakseni kesällä 2012
1997 tai ehkä jopa 1996, en muista enää. Vuosia olin välillä kokonaan pois, nyt jostain kumman syystä palannut ihmettelemään nykymenoa.
1997 :(
hitosti hukkattuja vuosia..
Syyskuussa tänä vuonna. Olen sairauslomalla, en toki muuten ehtisi. Vaikka lapset ovat jo isoja.
Vuonna 2000. Päivittäin täällä käyty 14 vuoden ajan, ensi vuonna voisi juhlistaa 15-vuotista taivaltani täällä.